מהי מטרת העל של סמוטריץ' ובן גביר? ומיהם מחוללי המשיחיות? קיראו בספרו החדש של ספי רכלבסקי "ישראל או יהודה"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6173402d-d8c9-4fb8-98be-52d98ef4e9fd','/dyncontent/2024/9/5/261e8bcd-9195-4f97-9ab6-f3f1fa8db40d.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוכות קרית תרבות ',525,78,true,45931,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6173402d-d8c9-4fb8-98be-52d98ef4e9fd','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,45931,'Image','');},15]]);})

מה אתם באמת יודעים על "הרבנים" ליאור וגינזבורג וחסידיהם, כמו סמוטריץ' ובן גביר, שהגיעו להנהגת המדינה?
שאפו כפול שבעים ושבע לרכלבסקי שחושף בפנינו לעומק ועם עשרות ציטוטים ומבואות, את מטרת העל האמיתית של המשיחיסטים שמשתלטים לנו על המדינה: ארץ ישראל בגבולות ההבטחה, מן הפרת ועד הנילוס ורצוי בלי ערבים... וגם מסביר איך יש להגן על מדינתנו הדמוקרטית מפניהם.
היו אלו 75 השקלים הכי מועילים שהשקעתי לאחרונה, ברכישת הספר שנכתב במהירות שיא ויצא לאור בימים אלו, מעודכן להפליא בנעשה בארץ עד לאחרונה.
מ ו מ ל ץ !

משה רדמן וספי רכלבסקי מול סמוטריץ' ובן גביר

מהי מטרת העל של סמוטריץ' ובן גביר? ומיהם מחוללי המשיחיות? קיראו בספרו החדש של ספי רכלבסקי "ישראל או יהודה"

פרטי

ספי רכלבסקי הוא חוקר, סופר ופובליציסט מוכר ומוערך, פועל שנים רבות כמבקר חריף של מגמות אנטי דמוקרטיות בישראל.

הוא נולד בקיבוץ למשפחה חילונית, אך עימם בקיבוץ גרו גם סבו וסבתו, חרדים חסידיים שעלו מפולין בעקבות ילדיהם והתעקשו לגור לצידם, למרות פערי ההתנהלות והקשיים להמשיך באורח חייהם. שם, על ברכי סבו שהמשיך ללבוש שחורים ומגבעת, למד להכיר את העולם היהודי/חסידי/תורני ואת התרבות היהודית ממנה באו ומה שהכילה, מלבד לימוד התורה. 

בעקבות כך פנה כבר בגיל צעיר ללימוד שיטתי של כל מקורות היהדות ואכן ייחודו של רכלבסקי הינו בכך שלדעתי הוא החילוני הבקיא ביותר בארץ ובעולם בספרות התורנית/קבלית.  הידע העצום שלו מאפשר לו לצלול לעמקי המקורות, לנתח את תת הזרמים ואף להצביע על העיוותים בפרשנותם, אלו שגרמו להיווצרות יהדות חרדית מסתגרת, משיחית ומתעבת כל שאיננו בן דמותה

רב המכר פרי עטו "חמורו של משיח", שיצא לאור ב-1998, נחשב לספר נבואי שחזה חלק גדול מבעיות הליבה שאיתן ישראל מתמודדת היום.

 עתה נענה לאתגר שהציב בפניו איש המחאה  הידוע, משה רדמן ויחד עם עמיתתו אפרת בן ברק, כתב והוציא לאור במהירות שיא את הספר החדש. ספר המציג תמונה מפחידה, שכמוה כפסיפס בנוי ממאות פריטי מידע המשתלבים יחד. פריטים שרובם זרים לקורא הממוצע, גם אם הוא מן המתעדכנים תדיר באקטואליה, כמוני.

כמו כן הא מביא בו תובנות מעניינות על המחאה וכשליה ואיך ניתן, עדיין, לסכור את הזרם העכור המאיים לשטוף אותנו. ובפאראפראזה על שם ספרו הקודם,- לגרום לנו, החמורים הנושאים את המשיחיים על גבם - לעמוד על רגלינו האחוריות...ולזעוק לא עוד !

חובה לקרוא !

הרבנים המובילים את המשיחיות, הרב גינזבורג והרב ליאור

ראו ידיעה קודמת שלנו בנושא:

ישראל או יהודה, מה הם קופצים?

---------

דבר ההוצאה - קרן ברל כצנלסון:

בתוך המציאות האפוקליפטית שהושלכנו אליה בשנתיים האחרונות, ישראל או יהודה מציע הסבר מעמיק, מקיף ומחוץ לאירועים שמסעירים את כולנו.
ספי רכלבסקי פורש בפני הקוראות והקוראים ניתוח שיטתי וקולח של השינויים הפוליטיים והחברתיים שהתרחשו בישראל בשנים האחרונות. הספר חושף את עוצמתם הגוברת של הכוחות המשיחיים והגזעניים בישראל ואת השפעתם ההרסנית על ניהול המלחמה שאנו נתונים בה, כמו גם את האיום שהם מציבים על הדמוקרטיה הישראלית.
ישראל או יהודה הוא קריאה לפעולה ולהבנה מעמיקה של התהליכים המתחוללים במדינה ושל זיהוי הסכנות האורבות לה, אם לא יינקטו צעדים להגנה על ערכיה הדמוקרטית.
הספר מזכיר לנו את החשיבות של עמידה נחושה והתגייסות משותפת, שרק הן יכולות להביס את הכוחות ההרסניים מבית.

לרכישה:

ישראל או יהודה
---
ראו מה מספר רכלבסקי השבוע:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה