מה בדיוק הם חגגו שם בערוץ 14? תוהה האב השכול והשר לשעבר יזהר שי

$(function(){})

הגיב על "חגיגת הפורים" באולפן "הפטריוטים":
אין לנו אפילו לא שמץ של תלונה כלפי מי שכן חגגו את פורים כפי שראו לנכון. מה שכן, נראה שיש מי שמנסים לקשור את חגיגות פורים עם שמחת הניצחון המדומה. כי לכאורה אם לא נשמח, לא ניראה מנצחים, אם לא נחגוג אנחנו מוותרים על הניצחון המוחלט. אז הנה, זה בשבילך, ינון מגל היקר: אנחנו הפסדנו. במלחמה הזו הפסדנו, בדיוק כמו שבמלחמת יום הכיפורים, לפני 50 שנה, הפסדנו. למרות הניצחון הצבאי המפואר לכל הדעות, המלחמה ההיא נתפסת בתודעה הלאומית כאסון נוראי, וטוב שכך.

צילום מסך, פייסבוק, יזהר שי

מה בדיוק הם חגגו שם בערוץ 14?

תוהה האב השכול והשר לשעבר יזהר שי

וכך כתב היום ב"פייסבוק":

אצלנו במשפחה לא חגגנו השנה. לא הרגשנו אווירת שמחה או צהלה. אבל אין לנו אפילו לא שמץ של תלונה כלפי מי שכן חגגו את פורים כפי שראו לנכון. מה שכן, נראה שיש מי שמנסים לקשור את חגיגות פורים עם שמחת הניצחון המדומה. כי לכאורה אם לא נשמח, לא ניראה מנצחים, אם לא נחגוג אנחנו מוותרים על הניצחון המוחלט. אז הנה, זה בשבילך, ינון מגל היקר: אנחנו הפסדנו. במלחמה הזו הפסדנו, בדיוק כמו שבמלחמת יום הכיפורים, לפני 50 שנה, הפסדנו. למרות הניצחון הצבאי המפואר לכל הדעות, המלחמה ההיא נתפסת בתודעה הלאומית כאסון נוראי, וטוב שכך.

ולמרות שגם במלחמה הזו אנחנו ננצח בשדה הקרב (אין לי ספק בזה), למרות שהחלאה העונה לשם סינואר יחוסל ועימו עוד אלפי תתי אדם שכמותו, למרות שנשטח את עזה ונגיע לעוד הישגים מרשימים מאוד בזכותם של לוחמינו הגיבורים, למרות כל זאת, אנחנו הפסדנו. ואם לא נכיר בכך, לא נבצע את התיקון שאנחנו כל כך נדרשים לו. לא נחקור כמו שצריך את כשלונותינו ואת הסיבות למחדל שהביא אותנו לאסון הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי מאז השואה. לא נדרוש קבלת אחריות ממנהיגינו, לא נצא לתיקון ארוך, מקיף ומערכתי של החברה הישראלית ושל שידרת המנהיגות, ושל מערכת הביטחון וכל מערכת אחרת שדורשת תיקון.

אז במקום למכור לנו אשליות בדמותן של חגיגות צוהלות, מותר גם להכין ראש בכאב, להודות בכישלון המהדהד והכל כך עצוב שלנו, שגבה את חייהם של כ 1000 אזרחיות ואזרחים ועוד כ 500 מלוחמינו.

לכבוד הקרבנות הללו והכאב האינסופי של משפחותיהן/ם, בואו נודה בהפסד הנורא ונתחיל לתקן. חג פורים שמח!

ק י ר א ו  ע ו ד :

https://nessziona.net/דעות/חוק-הגיוס-החדש-הניצחון-הצפוי-של-הרב-לנדו-ועמיתיו-הישישים-לצד-העסקנים-והפיתרון-האמיתי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה