מה הם קופצים? מה מפחיד כל כך את החרדלי"ם בספר "ישראל או יהודה" של ספי רכלבסקי?

$(function(){})

דווקא על רקע הנסיון הנבזי להבעיר את הר הבית והעולם הערבי, כדאי לשוב ולהיזכר בספי רכלבסקי, מי שכתב בשעתו את הספר הנבואי "חמורו של משיח" (תפקידנו לדעתו בעיני המשיחיסטים החרדל"ים). רכלבסקי כתב לאחרונה בעידודו של משה רדמן-אבוטבול, ספר חדש בשם "ישראל או יהודה" ששמו מצביע על תוכנו.
מי מסייע להוצאת הספר ומי נכנס ללחץ...

משה רדמן אבוטבול וספי רכלבסקי

#ספירכלבסקי

#משהרדמןאבוטבול

מה הם קופצים? מה מפחיד כל כך את החרדלי"ם המשיחיסטים בספר "ישראל או יהודה" של ספי רכלבסקי?

ספי רכלבסקי, מי שכתב בשעתו את הספר הנבואי "חמורו של משיח" (תפקידנו לדעתו בעיני המשיחיסטים החרדל"ים) ואף הוציאו לאור בשנה שעברה במהדורה חדשה ועדכנית, על רקע "המהפיכה המשטרית"- - כתב לאחרונה ספר חדש בשם "ישראל או יהודה" ששמו מצביע על תוכנו..

וכדבריו:

ישראל או יהודה
״בתקופה הקרובה יוכרע עתידה של המדינה: האם תשאר ישראל של הכרזת העצמאות או שתהפוך ליהודה המשיחית. אם יקרה השני, אז קרוב לוודאי - כך לימדה אותנו ההיסטוריה - יהודה המשיחית לא תאריך ימים.״ (ספי רכלבסקי)

אסון השבעה באוקטובר הוביל אותנו לשבר הכי גדול מאז קום המדינה, אבל זהו גם רגע שיכול להיות ההזדמנות האחרונה להחזיר את המדינה לפסים, רגע היסטורי.
ספר חובה בכל בית ישראלי חפץ חיים

כדי להוציאו לאור במהרה, נחלץ לעזרתו משה רדמן-אבוטבול, פעיל המחאה הידוע והקים "הדסטארט" (גיוס המונים) כדי לממן את הוצאתו במהירות.

וכך מספר הבוקר משה רדמן אבוטבול:

בתוך פחות מיממה הגענו למעל 150% מהיעד - כלומר שהספר ״ישראל או יהודה״ יצא לאור כפי שקיווינו.

אבל לא פחות חשוב מזה - בתוך פחות מיממה, עצם פרסום העבודה על הספר העיר את מכונת הרעל, ששמה אותו ואת רכלבסקי אתמול בערוץ 14 על המוקד. *ספי אפילו קיבל כבר איומים על חייו, למה? כי הם מפחדים*.

הם מפחדים מההתעוררות של הציבור הדמוקרטי-ליברלי בישראל, הם מפחדים מהאמת והם מפחדים כי הם יודעים שהמסר יתפשט כמו אש בשדה קוצים, והם יאבדו אחיזה במוקדי השליטה והכוח והתכנית המשיחיסטית תיבלם.

אז עתה זו המשימה של כולנו - להביא את הספר הזה ביום שיצא לאוויר העולם (יודפס באפריל), לכל בית ליברלי בישראל.

קחו את הלינק הזה ותעיפו אותו כמו הרוח, תקנו עותקים חתומים לחברים.ות, משפחה, עובדים

https://headstart.co.il/project/77764

את מכונת הרעל שפועלת בשירות ממשלת החורבן המשיחיסטית ננצח רק בעזרת חשיפת האמת, השקעת זמן ובניית הסיפור המשותף שיוציא את ישראל לדרך חדשה!

באהבה והצדעה, משה רדמן

-----------

מי אתה ומה כתבת, ספי רכלבסקי. ת ז כ ו ר ת :

רכלבסקי, איש רנסנס מבריק ויוצא דופן, עלה על הבמה הציבורית ב־1998, כשפרסם את "חמורו של משיח", ספר עיון ידעני וחריף, שניתח את האג'נדה של הזרם המשיחי בציונות הדתית והתקבל בסערה. בספר, שהתפרסם שלוש שנים אחרי רצח ראש הממשלה יצחק רבין על ידי אדם מהזרם הדתי־משיחי, רכלבסקי סקר את משנתו של מייסד הזרם, הרב אברהם יצחק הכהן קוק. הוא טען שם, באופן מנומק ומפורט, כי לתפיסתו של קוק החילונים הם לא יותר מכלי אלוהי (ה"חמור") בהנעת תהליך הגאולה: לאחר שתפקידם בהקמת המדינה יושלם, יירש אותם הציבור הדתי (ה"משיח"), והוא זה שינהיג את המדינה וישלים את הגאולה.

הניתוח ההוא עורר פולמוס ציבורי רחב, וגם נתקל בטענות (מוצדקות)  לאי־דיוקים, אבל קנה לו לא מעט תומכים, הפך את הספר לרב־מכר ענק בעיקר, הלך והוכיח את עצמו: כיום כבר מוסכם על רבים שרכלבסקי צדק באזהרותיו לגבי שאיפות הדתיים־לאומיים המשיחיים, אם רק תהיה להם גישה לשלטון. בחודשים האחרונים, עם קידומה של המהפכה המשטרית, הביטוי "חמורו של משיח" חזר לאופנה, וכיום הוא משמש תכופות בתיאור ניצולו של הציבור הדמוקרטי־ליברלי על ידי קואליציית הימין הקיצוני.

"אנשים שקוראים את הספר כיום אומרים לי 'נביא', או 'איך חזית הכל'", מספר רכלבסקי. "אני רואה את זה אחרת. ניוטון אומר לך באיזו מהירות יפגע התפוח בארץ; הוא לא עושה תחזית, אלא נותן ניתוח מעמיק של המצב. צריך לקרוא שוב את 'חמורו של משיח', כי הוא מסביר בדיוק את המציאות היום. אין פסיק אחד שצריך לעבור שינוי. כלום. כאילו נכתב לפני שעתיים. במתכוון ניסיתי לכתוב אותו ככה, שיהיה הסבר על־זמני".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה