מוטי קליינמן תוקף: אם זו אינה פאראנויה, אולי זו בעיה מאותה משפחה, אבל אתם היסטריים.

$(function(){setImageBanner('352122d8-07b7-4277-96f1-ba6aef9232ca','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})


מבהיר: לא הצבעתי לביבי מעולם, וזה גם לא יקרה, אבל היי, אנשים מתים, ואנחנו ממשיכים לזלזל. לזלזל ולקשקש על ביבי,

וקובע: קשה לנהל משבר בסדר גודל כזה, כשל הקורונה, אי אפשר לנהל אותו בתנאי v.i.p שיספקו מותרות כגון אלה: התקהלויות מטופשות, ארועים מגזריים חסרי אחריות וכיוצא באלה.  מי שיודע יותר טוב – שיקום ויתייצב מתחת לאלונקה.

פרטי

עורך העיתון והאתר זה, שאני מכבד, באמת ובתמים, את מקצועיותו, את יושרתו העיתונאית ואת הידע הרב וחוצה התחומים שאצור בו, נכשל שוב ושוב בעניין אחד, קוראים לעניין הזה ביבי.

קורונה? ביבי. סגר? ביבי. שלום עם האמירויות? תרגיל של ביבי. טראמפ אמר משהו? ביבי אמר לו. פתחו את הסגר? ביבי. סגרו את הסגר? ביבי. גנץ יצא שוב בלטה? זה בכלל ביבי. די כבר.

ההפגנות המטופשות האלה, שהעורך כה התנגד להן, הן לא ערש הדמוקרטיה, 200 מטר במקום קילומטר לא ימוטטו את הציבילזציה.

קשה לנהל משבר בסדר גודל כזה, כשל הקורונה, אי אפשר לנהל אותו בתנאי v.i.p שיספקו מותרות כגון אלה: התקהלויות מטופשות, ארועים מגזריים חסרי אחריות וכיוצא באלה. מי שיודע יותר טוב – שיקום ויתייצב מתחת לאלונקה.

נכון, ניהול המשבר בינוני, המנהיגים פאתטיים ולעיתים דוחים ברמת ההתבטאות והחשיבה שלהם, אבל זה מה יש. תעיפו אותם לכל הרוחות, בקלפי אם אפשר, בשש אחרי הקורונה. עכשיו זו מלחמה, לא פחות.

כל מצקצקי השפתיים וחובבי הדמוקרטיה שביננו – היו בחירות, זה מה שבחרתם, כמדומני שגם זה איזה סוג של ערך דמוקרטי חשוב.

לכל אלה שהכינו בג'יפון השטח שלהם שקית של סופרפארם עם תרופה, צילום של תעודת אזרח ותיק של הסבתא, או כובע שוטר על הדשבורד, כדי להתחמק מהמשטרה בדרך לארוחת שבירת צום כיפור- גם אתם חושבים שביבי אשם? ומה איתכם?

כתבתי כבר כאן, שלא הכל ביבי. יש לנו עם, ומישהו מאוד ראוי ומוכשר חייב לנהל אותו. לא הצבעתי לביבי מעולם, וזה גם לא יקרה, אבל היי, אנשים מתים, ואנחנו ממשיכים לזלזל. לזלזל ולקשקש על ביבי, לזלזל ולפטפט על הכביסה של שרה, לזלזל ולקונן על מותה הסופי והמוחלט של הדמוקרטיה, לאחר שביבי הציע להגביל את היציאה מהבית ל-200 מטר במקום 1000.

אל תדאגו, מי שעבד על המשטרה עם השקית מהסופרפארם, ימשיך לנסוע ויגיע לאותם מקומות, מה, לא נעשה מנגל בסוכות עם החבר'ה? אז עם מי נקשקש על ביבי?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה