מוטי קלינמן מגיב: למה כועס בן דוד? אולי כי גלית דיסטל-אטבריאן עלולה לגרוף את קולות המרכז.

$(function(){})

"עט נובח" שב והפעם בתגובה ל"אישית לוחצת":
" למה כועס אבי בן דוד?
אב"ד כועס, כי גד"א מעצבנת. היא כותבת בפייסבוק, והיא עלולה לגרוף את קולות המרכז שהתאדה. יש לה המון לייקים...

פרטי

עורך האתר והעיתון המארח, אבי בן דוד, נבר בארכיון והעלה מן האוב אמירה ישנה של גלית דיסטל-אטבריאן, בת טיפוחיו התורנית של ראש ממשלתנו, ומועמדת מס' 10 ברשימתו לבחילות הקרובות. גד"א ציטטה מחקר שטען כי הגבר האשכנזי נמצא בעל אינטיליגנציה גבוהה, יחסית לאחרים.

אב"ד כועס, כי גד"א תומכת ביבי, וביבי הוא גבר אשכנזי, ומכאן שגד"א מעריצה עיוורת ובעלת מנטליות של עבד.

גד"א אינה מבכירי הסופרים. 2 ספריה לא מבריקים, לפחות בעיניי. לא קראתי את טוריה בעיתונות ובאתרים, שבהם תפסה את משבצת "ימנית המחמד". מותר לה ללקק לביבי, גם אם אב"ד לא מאושר מזה. מותר לה להתברג למקום העשירי ברשימתם של רגב, אוחנה, מארק וקרעי, ושיהיה לכולם בהצלחה.

הציטוט שאותו היא הביאה, על אף שלא הרחיבה באשר לסימוכין שלו, איננו פרי דמיונה, אם כי יש לה דמיון.

מי שיטרח לחפש, ימצא מחקרים שטוענים טענות דומות, מהם כאלה שפורסמו בעיתונות מדעית ידועה, ונערכו ע"י חוקרים מאוניברסיטאות מוכרות.

אין ספק באשר לרגישות המסקנות ולהקשרים הקשים שעולים מהם. אפשר לערער על המתודולוגיות, אפשר לתקוף את אמינותם, אך אי אפשר לבטל אותם.

גד"א עצמה נבהלה וחזרה בה לאחר מכן מן המסקנות שהובנו מדבריה, וטענה שלדעתה הגבר היהודי-מזרחי עולה אפילו על האשכנזי. מודה ועוזב ירוחם? לא בטוח.

אילו לא הייתה גד"א תומכת ביבי, אילו לא היה ביבי הנושא העיקרי של כתיבתה ותרומתה לחיי התרבות והרוח, ספק אם הייתה מעניינת רבים.

אסור לסתום פיות. אני רוצה שגד"א תכתוב כדי שמי שסקרן יקרא. מי שסותם לה את הפה, יסתום את פיותיהם של מתנגדיה, וישתלט על השיח בדרכו אל כס הרודן.

אני רוצה את היכולת לבחור, אם לקרוא, לדפדף או להתעלם, בין אופציות מכל קצוות הקשת, למעט דברי הסתה ושנאה.

הטירוף שהתרחש בשבועות האחרונים, בו גייסו מועמדים בשיטת ה"ניים-דרופינג", כשכולם התחרו ביניהם על הפודיום ושעת השידור, והתאדו בעקבות הסקרים, מעורר מחשבה נוספת. זו פוליטיקה שמעליבה את כולנו.

אב"ד כועס, לעניות דעתי הלא-מוסמכת, כי גד"א פשוט מעצבנת. היא כותבת בפייסבוק, והיא עלולה לגרוף את קולות המרכז שהתאדה. יש לה המון לייקים, (שזה כמו מצביעים, רק ביותר פופוליזם).

אילו הייתי ליכודניק, הייתי בוחר בגד"א הרבה לפני מארק ורגב, כי היא לפחות קראה מאמר אחד...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה