"מחאת נס ציונה", תפגינו הפעם גם עבורי! זה הזמן לחזק את בית המשפט והשופטים, גם אלו של נתניהו..

$(function(){})

איתן רום במסר קצת אירוני:
אירועי השבועיים האחרונים מדגישים ביתר שאת את נחיצותן של המשך ההפגנות בנס ציונה. אך הפעם אני מבקש מראשי המחאה המקומית,- תפגינו עבורי! בעד זכותי למערכת משפט עצמאית וייעוץ משפטי המציית להנחיות השופטים היושבים על כס השיפוט תחת דגלה של מדינת ישראל ! ולא לאנשים, כמו משה לדור, שתומכים במערכת רק כשהיא בדעתם.

מחאת נס ציונה תפגין הפעם גם עבורי! זה הזמן לחזק את בית המשפט והשופטים, גם אלו של נתניהו...

מדי שבוע מסקר אתר זה ובהרחבה את ההפגנות בנס ציונה. רק בשבוע האחרון דווחנו על הענקת תעודות לממשלה ולשרים. רעיונות טובים ומעולים. אין כמו הפגנה תחת רעיונות מתחדשים בהתאם למצב הרוח הזחוח. אבל השבוע אני מבקש ממחאת נס ציונה - השבוע תפגינו עבורי.  ואסביר בקצרה במה דברים אמורים. 

ציות להנחיות בתי המשפט בישראל היא אבן יסוד בהתנהלות המדינה. מילא אי ציות לחוקי המדינה, אבל התעלמות מהנחיות בתי המשפט ושופטיו זה כבר קו אדום. כולנו חייבים לציית להחלטות בית המשפט ואף להמלצות שלו, כאילו היו החלטות שיפוטיות. 

השבוע אני מבקש ממחאת נס ציונה להפגין עבורי. עבור האנשים שלא נוהגים לבטא את דעתם בהפגנות בצומת ה - DEMO - קרטיה. הפעם, לאור התעלמות הפרקליטות מהמלצת שופטי נתניהו והמתקפה שספגו מעל עבר, זה הזמן של המחאה להשמיע קול - לא עוד!. בואו לחזק את השופטים במשפט. 

אז נכון, הקריאות - שוחד מרמה הפרת אמונים, יצטרכו להתחלף כעת, אבל אני בטוח שיהיו אחלה סיסמאות חדשות. אחרי הכל, מה ההבדל בין שוחד, מרמה והפרת אמונים?. 

בנוסף זה הזמן להוציא מהבויעדם את הצוללות ולהחזיר אותן להפגנות בנס ציונה. מאיזו סיבה טובה?. חשוב מאד שלהבא, כאשר מבטיחים לנו פרשייה מטלטלת שבמרכזה עוד פרשיית שוחד הון שלטון, נקבל את מה שמגיע לנו. רק לפני שנתיים שלוש ילדים ישבו ובנו דגמי צוללות יפות ומריבות שקבלו שמות יצירתיים. האם הם לא מרגישים מרומים?. בדיוק כמוני. אני מבקש לתבוע עלבונם. 

אני באופן אישי מרגיש מרומה. הבטיחו לנו פרשיית שוחד מטלטלת וכל מה שקבלנו היה עד אחד בעייתי ושטיח שנשמט מתחת לרגלי התביעה כאילו היה פפירוס מתפורר בחפירות בסאקרה. 

מגיע לנו יותר! בבקשה תפגינו הפעם גם בשבילי. והנה שיר לסיום ותמונות מימים אחרים לא כל כך רחוקים.  

"הרוח נושב, הרוח לא נח
מלבין המפרש וכובע מלח
צוללת צוללת, האופק זהוב
ואני עם שייטת וצי ברווזים
מפליג עד אין סוף, עד אין סוף" 

( ציטוט מתוך השיר כאשר אהיה גדול מילים: רימונה די-נור, לחן: יאיר רוזנבלום)

מחאת הצוללות בנס ציונה צילום ארכיון 2022 אתר נס ציונה נט

פרשת הצוללות הפגנות בנס ציונה 2021 צילום ארכיון נס ציונה נט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה