מי בעד העם? משהו השתבש כאן, בקופסה הלאומית

$(function(){setImageBanner('220d5c6b-320f-4a71-8f88-0f6874af52ad','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

השיח ברשתות החברתיות מגדיר מחדש את המונח "שטחיות", ומחדד את ה"רדידות" עד זוב דם.
איך זה, שהעם הזה, אותו עם שדורש בהפגנתיות את כספי הציבור, מפר פעם אחר פעם את החוקים בעצמו, אך דורש שמנהיגיו יכבדו את אותם חוקים? טוען: מוטי קלינמן

צילום עצמי

אילו נחת חוצן בבוקר שאחרי ההפגנה בת"א, היה קובע באמפתיה מסויימת, כי משהו השתבש כאן, בקופסה הלאומית. הוא היה מתרשם, כי השיח ברשתות החברתיות מגדיר מחדש את המונח "שטחיות", ומחדד את ה"רדידות" עד זוב דם. אז ככה, היה אומר בלבו החוצן: מי שבעד העם יצא להפגין אתמול, ומי שנגד העם ישב בבית, או במשרדי הממשלה השונים, התיישב על הכספת המפוצצת מכסף, החזיק את המפתחות בכיסו, וסירב לרשום צ'קים לטובת העם, אלה שהפגינו, כזכור.

העם שיצא להפגין, גם חסם רחובות וכבישים, הפך פחי זבל וניפץ שמשות, אבל אלה היו שייכות לסניף בנק, אז זה בסדר.ואילו מחזיקי המפתחות, מאידך, לא הדביקו את יתר המפגינים בוירוס קטלני, ובכך חסכו חיי אדם רבים. יתכן, יאמר לעצמו אותו חוצן בשקט, כדי שלא ישמעו,  שכמה מהמפגינים דורשים במפגיע שהמדינה (שזה הם), תפצה אותם עבור החלטות רעות שקיבלו? אבל האופציה הזו תידחה מייד על הסף, כי כולם הגונים, ותראה מה הם עשו לשר ששמו צחי הנגבי שרק רמז משהו דומה.

אותו עם, שיצא להפגין וסגר את תל אביב, העסיק חצי ממשטרת ישראל, אבל גם זה בסדר, כי כל השוטרים הרי בריונים ומרביצים בזמנם הפרטי לאזרחים טובים והגונים.

הוא גם הפריע, העם הזה, לבני עמו שניסו להשתמש, ברוב תמימותם, ברחובות ת"א כדי לעסוק בעיסוקיהם הלא-חשובים. אבל גם זה בסדר גמור, כי רק כך הם יבינו, הנהגים הפריירים האלה, שמה שלא הולך בכוח הולך בעוד הרבה מאוד כוח. רק כוח הם מבינים פה במדינה הזו, לא?

וחוץ מזה, סגירת כבישים ו-וונדליזם זה בכלל מותר. עובדה שהמשטרה עזרה להם ואיפשרה להם לצעוד על הכבישים העמוסים ביותר, והתעלמה משובבות הנעורים השולית שנראתה פה ושם.

טוב, אחרי הפגנות הנכים, והאתיופים, ומי לא בעצם, זה הפך לנורמה, והפשרה של שלשום הפכה לנורמה של אתמול, ולנחלת העבר של מחר.

רק את זה הוא יתקשה להבין, החוצן המסכן והמוגבל הזה. איך זה, שהעם הזה, אותו עם שדורש בהפגנתיות את כספי הציבור, מפר פעם אחר פעם את החוקים בעצמו, אך דורש שמנהיגיו יכבדו את אותם חוקים?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה