מי צריך בנס ציונה קבוצה בליגת העל ?

$(function(){})

אוהד ותיק של הסקציה לא מזיל דמעות על הירידה הצפויה לליגה הלאומית וחושב שזו הזדמנות לבנות קבוצה חזקה וטובה יותר לעתיד

הסקציה כבר נשארה בליגה הראשונה כאשר הקפיאו את הליגות בגלל מלחמה וגם אז היא ירדה אחרי עונה נוספת. אחרי עונה אחת בליגת העל אני חושב שצריך לעבור כמה עונות של הכנה ולחזור לליגת העל עם סגל בריא יותר וגב כלכלי שיאפשר להישאר בליגת העל בצורה מכובדת ותחרותית. 

הרבה שנים שאני עוקב אחרי הסקציה . מאז שהייתי ילד במגרש הישן. התרגשתי מאד במשחק העלייה בשנה שעברה באיצטדיון רמת גן ויחד עם עוד אלפים המתנתי לעונה הראשונה של סקציה נס ציונה בליגה הראשונה. בני הגיל שלי למדו על זה רק מאגדות וסיפורים.  העלייה לליגת העל לא הייתה מתוכננת. פוטו פיניש בסוף העונה הדהים את כולנו והאיצטדיון העירוני בנס ציונה הזכיר ימים של פעם מתחת לעצי האקליפטוס ליד נווה ניר . 

אווירה שהזכירה לי למה בחרתי להישאר בנס ציונה.  גם המשחק הראשון של העונה בליגת העל באיצטדיון המושבה היה חויה . לי לא שנתה התוצאה העיקר שהסקציה על המסך של ערוץ 5 . 

מהר מאד הבנו שזה לא טיול שנתי . הקבוצה אולי הכי ענייה בליגה נלחמה בכל שבוע אבל זה לא הספיק. 3 משחקים לסוף העונה אני יכול רק להגיד תודה על שנה מופלאה . על המשחקים ועל האווירה והעניין. על הלחימה ובעיקר על התקווה.  גם אם נרד ליגה אני לא חשוב שזה אסון גדול לנס ציונה. נרד , נתחזק ואולי נעלה שוב כאשר יהיה לנו מספיק מכל דבר . 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה