מכתב גלוי לצחי ברוורמן, ראש הסגל של נתניהו, מידיד בנס ציונה: חדל מפוליטיקה קטנה !.

$(function(){setImageBanner('e3b5fa3d-b506-4013-9217-3728dd31dfc7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

נערך מחדש:
צחי ידידי. וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת...
אני מתחנן בפניך, במקום להתעסק ביח"צ ופוליטיקה קטנה, שכנע את נתניהו לחדול משיקולים פוליטיים עלובים ולעצור את מכונת הרעל, מיד.
ואחר כך, החלף דיסקט ונער את הצוות העלוב שלכם, עד שיתחילו לתת עבודה בשרות העם במקום בשירות הקיסר. זאת באם אתה עדיין רוצה איזו מילה טובה עליך בספרי ההיסטוריה.

צילום מסך ערוץ 12

מכתב גלוי לצחי ברוורמן מידיד בנס ציונה.

אנא, הצל את נתניהו מעצמו !.

צחי ידידי, כבר כשלושים שנה שאנו מיודדים ואפילו שכנעת אותי פעם להצביע לביבי... (ואני לא סולח לעצמי עד היום.) 

אני לא מנסה לשכנע אותך לחדול מלהאמין בנתניהו ובגדולתו, זכותך. אבל אני מכיר אותך היטב ויודע שאינך שטוף מוח, אלא אדם שיטתי והגיוני, לטוב ולרע.

ולכן אני פונה אליך בקריאה פומבית זו:

אנא גלה תעצומות נפש ועמוד בפרץ. ואם אתה רוצה לשמור על אחדות ולמנוע התפרצות אדירה של טינה וזעם ציבורי כלפי הבוס שלך, עליך לדעתי לעשות 3 דברים אלו :

א, לשכנע אותו כי עליו להודות בקולו בחלקו בכישלון. הסבר לו כי לכשיעשה זאת רק יחזק את מעמדו. שונאיו יירגעו מעט מהתסכול ואוהביו יעריכו זאת. 

ב, עליך לגשת ללשכה הסמוכה של מנכל המשרד יוסי שלי ולנער את האפס הזה. אתה מבין משהו בארגון ויודע שהוא פשוט לא מתפקד כנדרש בעת הזו. תקרא למילואים מנכל"ים לשעבר ממשרדי הממשלה והקם איתם צוות משימה לצידו. הם יבואו ואפילו לא יבקשו קרדיט...

ג , והכי חשוב. השתק את מכונת הרעל והרחק מסביבת ראש הממשלה את גולן, אוריך וכל הכנופיה של יאיר. אני יודע שהגברת תתפרע, אבל אני מכיר אותך כאדם נחוש ומקווה שתפגין את האומץ הדרוש.

הסבר לבוס בשקט, שהוא חי בסרט אם הוא מאמין שננצח בקלות במלחמה ושאחריה מחכה לו מצעד ניצחון. כי במקרה הטוב אמנם נשבור לאוייב את העצמות, אך נדדה בסיומה על קביים מטאפוריות ובכל מקרה נזעם ונכעס, עליו.  וככל שילבה באמצעות הכנופיה עוד מדון ושינאה, כשהוא מדקלם בפאתוס מסר של אחדות, הכעס עליו רק יגדל ויתעצם.  כי אני וכמוני מאות אלפי עמיתיי למחאה לא נשתוק ומה שחויתם עד כה יהיה כאין וכאפס לעומת מה שעוד יקרה, אם לא תעצרו את המטורפים שלכם. ואם אתה רוצה לראות דוגמה זוועתית למה שעוללתם, ראה בתמונת הפוסט המצורפת. אני לא מסוגל לחזור על הנאמר.

ואם תשתיקו את מכונת הרעל, אני בטוח שכמוני עוד רבבות, נסיר את הפוסטים התוקפים אותו ופשוט נשתוק. נמתין לשש אחרי המלחמה ונתמקד בהגברת הטוב והאחדות.  

ולסיום, נתניהו חייב להפנים שזמנו עבר ויש לו שתי אפשרוית, לחזור להיות האדם שהוא מסוגל להיות ולהיזכר כמי שהתעשת והנהיג כראוי גם אם כשל מאוד קודם לכן. או להמתין לכך שיודח ויושפל ובראש ובראשונה על ידי בכירי הליכוד שכבר מצחצחים חרבות.

מקווה שתתעשת ותגלה את האומץ הדרוש. 

אבי בן דוד

כך מתבטאים עדיין ביביסטים מוסתים:

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה