מסית לרצח שנקנס בשעתו ב180 ש"ח... חזר ובגדול ! מדוע אכן צריך רפורמה משפטית...

$(function(){setImageBanner('32f9a286-75b4-4e65-b43f-0155b3aec869','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

קבלו את גלעד קליינר, בנו של בכיר הליכוד מיכאל קליינר ומי שהסית בשעתו לרצח להטב"ים ונקנס - שומו שמיים- ב180 ש"ח... כהמלצת עורך דינו איתמר בן גביר !
והתבטאויותיו המחרידות כיום, בהן הוא מצטער שאמנון אברמוביץ לא נשרף לחלוטין במלחמת יו"הכ ועוד ועוד.



כאשר לראשונה עלו לכותרות מסיתים מהשמאל, הבה נבחן את סוגיית הענישה והשלכותיה..

ראו ציוץ של גלעד קליינר, בכלל לא הסתה...

טוויטר

הסיפור המקורי כפי שפורסם ב"ישראל היום" 

בחודש יולי בשנת 2015 נערך מצעד הגאווה בירושלים, במהלכו דקר ישי שליסל שישה משתתפים במצעד, ובהן הנערה שירה בנקי ז"ל שנפטרה יותר מאוחר מפצעיה. לאחר הרצח פרסם גלעד קליינר בחשבון הפייסבוק שלו תכנים מסיתים נגד הקהילה הגאה, וייחל למותם של הפצועים. בערב הדקירה פרסם קליינר פוסט בו כתב: "ישי שליסל אם כבר החלטת לדקור בפעם השנייה ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מאסר, לא יכולת לעשות הפעם עבודה יעילה? לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל כך מהר אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה! חבל! צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות. למרות שממה שאמרו בחדשות זה לא נראה ככה". 

הפרסום זכה לחשיפה רבה ולתמיכה של כמאה לייקים, אך קליינר לא הסתפק בפוסט הזה ובהמשך הערב העלה פוסט מסית נוסף בו כתב בין היתר: "זכותי לייחל למותם של מי שעברו על החמורה שבעבירות (גילוי עריות) בלב ליבה של עיר הקודש, ולא פעם אמרתי גם בעבר (הדברים מתועדים!) שבכל מצעד תועבה שכזה אני מאחל שייפול עליהם קסאם ויימחץ למוות אלפים מהם, וכל אותם אפסים קטנים ועלובים שקוראים לי אדם חשוך זה רק מחזק אותי בצדקת דבריי וגורם לי להיות שמח (וגאה) בדבריי". בעקבות הפרסומים של קליינר הוא נעצר באותו היום ולמחרת שוחרר למעצר בית ונאסר עליו לפרסם פרסום כלשהו ברשת חברתית כלשהי לתקופה של 9 ימים. קליינר הפר את תנאי מעצר הבית והמשיך להסית באמצעות הודעות טלפוניות ברשימות תפוצה.

----

לאחר עיסקת טיעון... גזר השופט דוד נחמיאס על הנאשם קנס מאה שמונים ש"ח (עשר פעמים ח"י), התחייבות שלא יעבור על אותה עבירה וקבע כי קליינר יעמוד לצו מבחן ויצטרך להגיע לפגישות שבועיות אצל קצינת מבחן .

אז הוא התחייב !

עכשיו די ברור לי מדוע אכן צריך רפורמה משפטית... כי כל עוד שופטים אינם כבולים לרף תחתון מסויים של ענישה וכל עוד הפרקליטות לא משקיעה בתיקים ללא פרופיל ציבורי גבוה, אלא סוגרת בכל מחיר עיסקות טיעון, לא יהיה לנו צדק במדינה.

ותודה לשופט דוד נחמיאס...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה