ברוכה הבאה נשיאת המדינה- מרים פרץ! להתראות לעסקונה הישנה של מפלגת העבודה!

$(function(){setImageBanner('571c4ec2-9692-47ed-b8ea-2e6c2b12abd4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

מי שלא רוצה את מרים פרץ בתור הנשיאה הבאה של מדינת ישראל, נאחז בעסקונה הישנה של מפלגת העבודה, בנפוטיזם ובפורום חברינו. כבודו של בוז'י שמור במקומו. לא בתור נשיא מדינת ישראל. בטח לא אחרי קדנציה של נשיא שנוי במחלוקת שחרג מכל כללי הממלכתיות.
וגם תעלומה- היכן כל חברות הכנסת ושדולת הנשים הזועקת השכם וערב בגנות חוסר שוויון מגדרי.

צילום מסך מתוך הפייסבוק של מרים פרץ

לפי מדד המגדר 2020 העוסק באי-שוויון מגדרי בישראל, שפרסם מכון ואן ליר בירושלים, עולה כי מגמות האי־שוויון שנמצאו במדד רק הוחרפו והעמיקו בעקבות משבר הקורונה, כפי שניתן לראות מהאינדיקטורים הכלולים בזרקור. מגיפת הקורונה מביאה להגדלת אי־השוויון המגדרי ועלולה לפגוע באופן אנוש בהישגים של עשרות השנים האחרונות בתחום ההשכלה, התעסוקה, חלוקת העבודות השקופות בין נשים וגברים והמאבק באלימות כלפי נשים.

אבל לא אלו הן הסיבות שהביאו אותי לכתוב מדוע אני תומך במועמדתה של מרים פרץ למשרת נשיאת מדינת ישראל. זו שתחליף רובי, אותו רוצה להחליף בוז'י. חבורה שכזאת. 

אין לי שום דבר נגד בוז'י הרצוג. כבודו במקומו מונח, אבל מקומו אינו בבית הנשיא המשתרע על כעשרה דונם על גבעה בשכונת קוממיות- טלביה. משכן האליטה הישראלית. זר אחד נכנס לשם, אולם הוא לא היה ראוי למקום ומצא את עצמו מהר מאד מאחורי סורג ובריח. 

זה בדיוק המקום אליו צריכה להגיע כלת פרס ישראל , מרים פרץ. דמות שהיא קונצנזוס בציבוריות הישראלית, ששכלה 2 בנים במערכות ישראל ובמהומות האחרונות נשמע קולה בזכות דו קיום. 

לתושבי ישראל נמאס לראות את משכן הנשיא בתור פרס לאוספי חתימות וקולות בהצבעה חשאית. לעם מגיע דמות נשיאותית שצמחה מתוך העם. אחת העם!  גם כנשיאה שיכולה להיטיב עם האישה הערבייה בחברה הישראלית. אחת שכבר שלמה את המחיר. 

אז נכון, מרים פרץ לא למדה באוניברסיטת קורנל, אבל היא מכירה את העם הזה לפני ולפנים, הכי מחוברת לשיכונים. הכי מחוברת לדור העתיד- לחינוך ותלמידים. היא צנועה וענווה, חסרת מניירות. אבל כל זה בא עם היעדר מאפיינים קלאסיים של עסקנים פוליטיים - אין לה את הקשרים, את הארומה האריסטוקרטית, ואולי שומו שמיים, היא אפילו מעט ימנית בדעותיה. לא משהי שמחזיקה כרטיס חבר במפלגת מרץ. 

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור ורמז על נפלאות הצביעות 

וכעת גולשים יקרים אסב את תשומת לבכם לחיפושים נרחבים שעורכת משטרת ישראל בימים אלו. מדובר בשדולת הנשים וחברות הכנסת מכל גווני הקשת הפוליטית. אלו נעלמו לאחרונה ואיש אינו יודע את מקום הימצאן.  כיצד תוכלו לזהות אותן, הנה כמה סימנים: 

  • הן חרטו על דגלן את קידום זכויות הנשים כאינטרס חברתי מהמעלה הראשונה.
  • הן פעילות, כחברות כנסת או כשתדלניות במסגרת הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי. 
  • לקבוצה זו משתייכות כל מי ששואפת להיות טנקיסטית, טייסת, מפקדת סטי"ל. אפילו ראשת ממשלה. רק לא נשיאה. 

מי שיודע דבר לאן נעלמו אלו ומדוע לא נשמע קולן בזכות מועמדותה של הנשיאה הראשונה של ישראל, מוזמן לפנות למערכת האתר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה