מ נ ו ו ל ים , אל תהפכו את "מדורת השבט" למוקד הצתה והסתה ! והניחו לבראל ז"ל ולהוריו.

$(function(){})

מעניין מה היה אומר בראל ז"ל אם היה צופה ממרומים בשלושת ערוצי הטלויזיה בליל שישי. ולא נעסוק בשאלה מה היה אומר על הוריו והצהרותיהם , אלא על אלו שדוחפים להם מצלמה ומיקרופון, מגלגלים עיניים באהדה מזוייפת סטייל "איילה אסון" ו.. משדרים בפריים טיים שוב ושוב.

דוברות המשטרה

אמש כמעט ניפצתי את מסך הטלויזיה. שלושת הערוצים מראיינים בחרדת קודש את ההורים השכולים של בראל ז''ל ומלבים את האש ואחר כך מגלגלים עיניים בצדקנות בפרשנות עם המסר המטופש לפיו 'להורים אי אפשר לבוא בטענות.'.. אבל "צריך לומר ש.. בלה בלה "וכו'.

הגדילה מכולם בצביעותה "איילה אסון" בערוץ 13, עם שאלות מזמינות התלהמות לאם תוך כדי הבעת אהדה מזוייפת ולאחר מכן התחסדות בפאנל. 

בערוץ 12 לפחות שלחו את ברהנו טגניה ולא את תותחי העל.. או שזה היה כפרס על 'העבודה העיתונאית' הנפלאה שעשה ב'ראיון' המביך עם זדורוב ועורך דינו .....

ורק ב11 ראו על פניו של דוביק גילהר שהוא קצת לא חש בנוח במשימת הרייטינג העלובה.

אני כהרגלי צפיתי בערוץ 11 , כי את 2 האחרים אני רק מקליט כדי לעבור אח"כ  ברפרוף, שמא אמצא גרעינים ראויים בערימת הדומן והפירסומות... וכשחשבתי שערוץ 11 השתגעו, בדקתי באחרים. ייאמר לפחות לזכותם שראיינו את האבא ולא את האמא.(או שהיא כבר סגרה עם 2 האחרים והסוכן/עורך דין שלה שמר להם עדיפות...)
 ואגב עורך דין. הכי מרגיז, זה שעורך הדין שלהם היה פעם הסניגור הראשי בצה"ל ! והוא זה שמלהיט את הרוחות.  וכמובן מסביב רוקדים על הדם פוליטיקאים מהזן הנחות ביותר ושליחיהם, אך הם לא הבעיה, אלא מי שמהדהד אותם שוב ושוב.
 רבים מידידיי סבורים שלנתניהו יש איזו שליטה מסתורית בערוצי החדשות. ולוואי וזה היה נכון, כי אז הבעיה תיפתר במוקדם או מאוחר..

לצערי הרב, התנהלות הערוצים 12+13 נובעת מתפיסה שיווקית מוטעית שהפורנוגרפיה הרגשית בה הם סוחרים כבר גם בחדשות,- תשיב למסך את הדור הצעיר.. קצרי הראות לא מבינים שהם לא ישובו ואנחנו - 3 מליון ויותר בגיל שעודנו צופה אדוק - יבעט בהם בסוף !

ולערוץ 11 אומר רק: עדיין לא מאוחר להתיישר בחזרה ולשוב לעשות חדשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה