נגמרו התרוצים...חובה להכיר מיד בשואת העם הארמני !

$(function(){})

שנים נהגנו בצביעות איומה בנושא שואת הארמנים. אבל כאשר ביידן סוף סוף מכיר בה, למרות החשיבות של טורקיה למערך הבטחוני של ברית נאט"ו, מה התרוצים שלנו?
שארדואן יפסיק לאהוב אותנו?...
או שיחדל מלמכור לנו עגבניות?...

ויקיפדיה

ההיסטוריה מלמדת אותנו כי  ימים ספורים לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה, דיבר  אדולף היטלר עם קצינים גרמנים על הפלישה המתקרבת לפולין, ודרש מהם אכזריות ללא רחמים: "להרוג ללא רחמים את כל הגברים, הנשים והילדים בני הגזע הפולני או דוברי השפה הפולנית".

כהוכחה לכך שהדבר אפשרי, שאל אותם היטלר "מי מדבר היום על השמדת הארמנים?". כך, רק עשרים שנים לאחר שנרצחו מעל מיליון ארמנים על ידי האימפריה העותמנית, הראה היטלר כי אם אף אחד לא זוכר פשע בסדר גודל כזה, ניתן להשמיד עמים נוספים. על אף שבנאום ההוא דיבר היטלר על הפולנים, את ההשמדה המאורגנת, המהירה והנרחבת ביותר בהיסטוריה האנושית ביצעו הנאצים כנגד שישה מיליון יהודים.

מאז, כל מי שמכחיש את קיום השואה, פוגע ברגשותינו העמוקים ביותר. במדינת ישראל ועוד מדינות רבות  מכחישי שואה הם פושעים. הסיבה לכך ברורה: שלא יימחק מזיכרון האנושות חלק גדול כל כך מעמנו ומתרבותנו, ושלא תישכח הדרך האיומה בה נרצחו אמותינו ואבותינו. ומה בדבר קרבנות רציחות עמים אחרות? 

ישראל טענה בשנת 1978 כי שלטון החמאר רוז' בהנהגתו של פול פוט מבצע רצח-עם בקמבודיה. באותה העת נרצחו בשיטתיות בין רבע לשליש מאוכלוסייתה של המדינה הטרופית, הקטנה והענייה. ישראל הכירה ברצח העם ברואנדה,   אך מדוע מסרבת מדינת ישראל, ממשלת ישראל והכנסת להכיר ברצח העם הארמני? 

בואו נודה על האמת: 

לישראל היו אינטרסים אזוריים חשובים שהיו תלויים ברצונם הטוב של הטורקים ואלו משתוללים כשמזכירים להם את פשעיהם.

אבל האינטרסים האלו מזמן לא קיימים וארדואן ניצב בצמרת תוקפינו ובהסתה נגדנו שבר שיאים.. למרות כאילו היחסים הקיימים בינינו ואילו את היחסים הכלכליים הפוריים לטורקים בעיקר- הוא הרי לא יחסום...

.אז וודאי שנגמרו לנו התרוצים !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה