נותנים כתף לחיסון וגם... טפיחה על השכם, לנתניהו. וגם: כשאנטי פאשיזם הופך לניהיליזם !

$(function(){})


על החיסון, ההישג העצום של המדע ושל הממשלה ושל נתניהו. כן, נתניהו... ועל מתנגדי החיסונים בכלל, לעומת המתנגדים רק לחיסון הקורונה– שמוכנים לאמץ כל "פייק" וכל הזיה רק מכיוון שנתניהו "חתום על" הבאת החיסונים.
כשמדובר בחיסון נגד קורונה, לא איכפת לי אם נתניהו החליט, על דעת עצמו כמובן וכרגיל, לשלם מחיר מופקע ביותר על החיסונים. ואם טראמפ עזר לו לדלג על התור ב"פייזר" (דווקא הגיוני..) ואם בסוף יהיו לנו מליון או שניים חיסונים "ספייר".
גם לא איכפת לי כמה "פוטו אופ"  הוא יצליח לסחוט מהחיסון וכמה רווח פוליטי. אני לא שוכח לרגעי את כל המחדלים שהיו ושיהיו עדיין, לצערי, בטיפול בקורונה. אבל, כשמגיע לנתניהו מחמאה, מגיע.

כאדם, אני גאהאם החיסונים יעמדו לצידו בבחירות?ה על ההישג האדיר של המדע ושל הקידמה האנושית המתבטא בחיסון נגד קורונה.

וכאזרח  אני גאה על כך שמדינתי תהיה בין הראשונות בעולם להתחסן.

כאדם , אני עצוב על ההתעצמות בחסות הרשתות החברתיות ותרבות ה"פייק" של כל תיאוריות הקונספירציה, כולל ההזויות ביותר (הצ'יפ של מייקרוסופט החבוי בחיסון..). אני עצוב שהמין האנושי עדיין שבוי בקיסמן של אמונות חסרות בסיס מכל סוג ולא נרחיב...

וכאזרח, אני מוכה הלם לנוכח התופעה הייחודית לנו בישראל. תופעה בה אנשים נאורים, עם רקע של חשיבה עצמאית ולא דוגמטית משום סוג, עברו מוטציה גנטית בחשיבה... והפכו למדקלמי הבלים, רק בשל נטייתם הפוליטית, שהפכה להטיה מסוכנת.

ואומר זאת כך.

לא כאן המקום לעסוק במתנגדי החיסונים מכל הסוגים. זו בעיה עולמית רחבה הדורשת התייחסות נפרדת. ולא נשכח את הטירוף שאירע סביב החצבת רק לפני כשנתיים.

אבל כשמדובר בחיסון נגד קורונה, לא איכפת לי אם נתניהו החליט, על דעת עצמו כמובן וכרגיל, לשלם מחיר מופקע ביותר על החיסונים. ואם טראמפ עזר לו לדלג על התור ב"פייזר" (דווקא הגיוני..) ואם בסוף יהיו לנו מליון או שניים חיסונים "ספייר".

גם לא איכפת לי כמה "פוטו אופ"  הוא יצליח לסחוט מהחיסון וכמה רווח פוליטי. אני לא שוכח לרגעי את כל המחדלים שהיו ושיהיו עדיין, לצערי, בטיפול בקורונה. אבל, כשמגיע לנתניהו מחמאה, מגיע. ואסור לשנות חשיבה מושכלת בשל רגשות.

ואני לא מהסס לרגע להודות כי כשלא האמנתי שהחיסונים יגיעו כה מהר ואף לגלגתי עליו בהקשר זה, שגיתי.

אבל, לפסול את החיסונים כי בירכתי תת המודע שלנו הם מתקשרים עם האיש שאנו כה אוהבים לשנוא, זה כבר טירוף. כי זו בדיוק הבעיה שאנו, מתנגדיו, מייחסים לאלו שאנו מכנים בהתנשאות מה – "העדר" . אלו שאנו טוענים שמוחם נשטף.

ואז, אני רואה ברשתות אנשים רבים כל כך שמאנטי פאשיסטים, עשו צעד נוסף ומסוכן מאין כמותו והפכו ל"ניהיליסטים". אנשים אשר לא מוכנים להאמין לכלום, אם נתניהו בתמונה, תרתי משמע.

(ניהיליזם: שְׁלִילָה גְּמוּרָה וּמֻחְלֶטֶת שֶׁל הַכֹּל, סַפְקָנוּת קִיצוֹנִית וּמֻפְרֶזֶת בְּכָל הַקַּיָּם)

אנשים שמתחילים לטעון כי החיסון שקיבל נתניהו היה "פלצבו" ומוצאים ק"ן סימנים וטעמים כדי לנמק טענתם  זו ובהשאלה, להטריף את הכשר..

אני פוגש מורה בישראל ועוד לאזרחות... שמבטל "חברות" איתי בפייסבוק (אסון..) ואף מייעץ לי "להכניס את המסר שלי לת.ת"  - רק בגלל שהעזתי לבקר פוסט שכתב על הסכנה האיומה שבחיסונים.

ואני רואה אנשים מהיישוב, בעלי חושים בריאים והתנהגות נורמטיבית, בדרך כלל, מתחילים לפתע להוציא קצף מטאפורי מבין שפתותיהם, כאשר הם נלחמים על חופש הפרט ובעלות האדם על גופו, חירותו וחייו.. הכל כדי להצדיק התנהגות מופקרת וחסרת אחריות. התנהגות של "אני לא אתחסן ולא תגבילו את יכולת המגע שלי עם אוכלוסיות רחבות, כי כך אמרתי".

ולכן אני עצוב, כועס ומודאג.

אני קורא לאנשים לצאת מהסגר התפיסתי שכפו על עצמם ולהבין כי בסופו של יום, תיאוריות קונספירציה קיימות בעיקר בסרטים ובספרות בדיונית. לא כל המדענים שקרנים ולא כל הפוליטיקאים מושחתים.

והעיקר,- תודות לחיסון, עוד יהיו ימים טובים יותר. ואל דאגה... הסיבות החשובות לכשלעצמן להמשיך לריב ולהתווכח בינינו תישארנה כאן.

בתמונה: עד כמה השינאה מחפשת לה הסברים ו"הוכחות".. 

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה