ניצחון פירוס של המפגינים העקשנים והנבחרים חסרי התושיה של כחול לבן !

$(function(){setImageBanner('4d7e574c-1c87-4d8d-84a9-9e94a73406c7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

בישיבת הממשלה אתמול נגלה שוב נתניהו האמיתי, למי שעדיין הופתע, קרי המיתממים מכחול לבן..
ועדיין השגיאה הגדולה היא של כחול לבן בהובלת אשכנזי וניסנקורן שנגררו לעימות לא חכם, במקום להוביל מהלך. ובעיקר של חבורת המפגינים העקשנים מבלפור, בהובלת תתי האלופים (במיל.) השכל ואגמון.
כי כאשר אישים בולטים ממתנגדי נתניהו כמו רון חולדאי, עופר שלח, בן כספית ואפילו רביב דרוקר- שבו וקראו ל"אין מצב" וחבורות האקטיביסטים האחרות להיות יותר חכמים ופחות צודקים ולהפסיק מרצון את ההפגנות לשבועיים, הם סירבו.

מערכת

בישיבת הממשלה אתמול נגלה שוב נתניהו האמיתי, למי שעדיין הופתע. קרי המיתממים מכחול לבן..

ויש לנו אישור נוסף לכך שנתניהו (או אשתו... סביר יותר) לא מסוגל להתמודד עם ההפגנות. והראיה, כפי שנחשף (ראו בהמשך קישור) – הוא אמנם רצה סגר חמור, אבל בתחילה התקפל והיה מוכן לעוד חריגה ועוד אחת, לפי ההצעות ההגיוניות שהעלו בין היתר שר האוצר ורוני גמזו.

אלא שכאשר מנדלבליט המשיך לדקלם את המסר האחיד שלו לפיו רק בסגר מוחלט ניתן לאסורהפגנות וכאשר אשכנזי וניסנקורן (גנץ שתק, איך לא) הבהירו לו שלא יתנו יד לסגירת ההפגנות, אלא אם יהיה סגר גמור, אזי קיבלנו לבסוף סגר גמור...

ומה קרה? השמיים בכו? ההמונים התקהלו...? ממש לא.

מה שקרה הוא שכאשר אישים בולטים ממתנגדי נתניהו כמו רון חולדאי, עופר שלח, בן כספית ואפילו רביב דרוקר- שבו וקראו ל"אין מצב" וחבורת האקטיביסטים האחרות להיות חכמים ולהפסיק מרצון את ההפגנות לשבועיים, הם סירבו.

ומי יצא לסייע להם במקום להוביל לכיוון ההגיון וההתחשבות ההדדית- ניסנקורן ואשכנזי ועוד משרי כחול לבן שלפתע גידלו ציפורניים.

מילא שהתנהלות זו רק גרעה מכוחם האלקטורלי ואלו שהם תמכו בהם מתעבים אותם כמעט את נתניהו (..) ניחא. אבל, היתה להם הזדמנות פז להוביל מהלך חכם, להציע סגר הגיוני ומצומצם יותר ולהוביל יוזמת חקיקה או תקנות המשוות באופן גורף  את כל סוגי ההתקהלויות בתנאיהן. בחוץ מותר בכפוף לשמירת תקנות ובפנים אסור יותר מעשרה/עשרים לפי המתווה שיקבעו המומחים. בין אם מדובר בהופעת רוק, הפגנה, או תפילה המונית.

זה מה שהציבור בחוכמת ההמונים שלו טען מכל עבר ואם זה היה קורה והצעה כזו היתה עולה, כיצד היו יכולים החרדים, או נתניהו ואומרי ההן שלו להצביע נגד?

לצערי, מכחול לבן כקבוצה נואשתי מזמן, למרות האיכות האנושית של כל אחד כמעט ממרכיביה ועתה באה קבוצה טובה נוספת של אנשים טובים "מלח הארץ" אחד אחת. אנשים שתרומתם למדינה כבודדים יכולה למלא דפי הוקרה רבים, ועדיין כקבוצה ובשם העיקרון הם תקעו גול עצמי לתפארת .

כי ההייטקיסט שלא יעבוד שבועיים שלושה עתה, למרות שבסגר הקודם כן עבד וכמוהו עוד מאות אלפי עצמאים ועובדים בעסקים פרטיים שיושבתו רק כי לנתניהו היה חשוב להרגיע את הלחצים מבית ולניסנקורן להראות שהוא לא פרייאר.. הגיעו או יגיעו למסקנה כי "כולם מושחתים/ מנוולים" והכל פוליטיקה. הם יתכנסו בתוך עצמם וסביבתם ויהיו אף שיבדקו אופציות במקומות אחרים, חלילה. ובבחירות הבאות והן תגענה, מהר יותר משנדמה לנו, הם יהיו בחוף הים, או יילכו להצביע לבנט..

 

מה שאני בטוח בו הינו כי הסקרים מאתמול אינם מקריים. נתניהו אכן נחלש, אך בנט ממריא וגוש הימין חזק מאי פעם.

 

ותודה לכם מפגיני בלפור ומחממי כורסאות העור צבי מכחול לבן.

אחלה ניצחון פירוס השגתם !

 ראו כתבה בנושא של רביב דרוקר

https://www.facebook.com/100002189296350/videos/3288669354549342/?extid=RCq0LbMT6Tai5mH0

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה