נמר לוי במסר לחבריו בימין : ממשלת בנט לפיד תהיה גלגל הצלה אמיתי !

$(function(){})


קובע: כשאין שעסקה מושלמת, העסקה הטובה ביותר היא זו שאף אחד מהצדדים לא מרוצה ממנה.

ומדגיש: אני בהחלט מתוסכל מהעובדה שלפיד יהיה ראש ממשלה. אבל ביחס לממשלת נתניהו וחרדים, מדובר בגלגל הצלה אמיתי שאת היתרונות שלו נבין רק בעוד כמה שנים.

פרטי
אני לא בעד ממשלה של בנט ולפיד. אבל אני עוד יותר לא בעד ממשלה של נתניהו (מרכז), חרדים (כסף), ומפלגת ימין אחת אדיאולוגית.
עכשיו שימו לב אנשי ימין יקרים. טכנית, עובדתית, הממשלה שבנט ולפיד מתכננים ימנית יותר ממשלת נתניהו המתוכננת. ומדוע? משום ששם יש את בנט (ימין), סער (ימין), ליברמן (ימין). לפיד (מרכז) גנץ (מרכז) מר״צ שמהווה שמאל רדיקלי על התפר האנטי ציוני (להזכירכם, נתניהו הכשיר את עבאס - כן?), העבודה שבראשה עומדת אחת שהיא קצת, איך נאמר, לא מאה אחוז. כל החבורה הזו היא נוטה ימינה יותר מהממשלה המתוכננת של נתניהו.
הרי שם, בממשלת נתניהו המתוכננת, רק החרדים, הם כמעט מחצית המושבים. ואם מישהו צריך תזכורת, יהדות התורה אינה ציונית בהגדרה, ש״ס הם ראשי תיבות של שמאל סמוי ונתניהו הבטיח שיקים ממשלה רק עם מפלגות ציוניות. אז לידיעתכם, הוא מפר את הבטחתו לבוחר בכל מערכת בחירות כבר עשרים שנה.

הבעיה שלנו היא שאנחנו מפחדים משינוי. ואם נביט בהגיון בהרכב הממשלה שעשויה לקום, אין מה לפחד באמת. הרי סער, בנט וליברמן שהם ימינה מנתניהו ישמשו כבלם ימני בממשלה, הורביץ לפיד ומיכאלי ישמשו כבלם חרדי בממשלה, לפיד יקשקש את עצמו לדעת יחד עם גנץ והם יהיו המרכז והנה, קיבלנו משהו מאוזן, שיחזיק מעט מאוד זמן מעמד, אבל מהמקום הזה, יסלקו סוף סוף את האנטי שנוצר שמחלק את המדינה לשונאים ואוהבים והפעם, בזכות המהלך הזה, כולם גם שונאים וגם אוהבים של אותה ממשלה בדיוק אבל לעומת המצב הקיים, כולנו שונאים ואוהבים יחד!
ובבחירות הבאות, אחרי שהממשלה (שאין ספק שהיא מוזרה) תיפול, יעלה ימין חדש, איכותי יותר, ימני יותר, חרדי פחות והכי חשוב, לא מפלג ושנוא.
אני בהחלט מתוסכל מהעובדה שלפיד יהיה ראש ממשלה. אבל ביחס לממשלת נתניהו וחרדים, מדובר בגלגל הצלה אמיתי שאת היתרונות שלו נבין רק בעוד כמה שנים.
אז אל תפחדו. הממשלה הזו אומנם לא הדבר הטוב ביותר לימין, אבל זו שהיתה אמורה לקום, בהחלט רעה לכל העם. ואם כבר הזכרנו את העם (כן, העם - לא נתניהו - הוא לא העם) אז לפי תוצאות הבחירות אין אפשרות לייצר עסקה מושלמת, ולכן הדבר ההגיוני והטבעי הוא עסקה שאף אחד מהצדדים לא מרוצה ממנה. ואם תשאלו אותי? זו כנראה העסקה המושלמת בשלב הזה.
ואידך זיל גמור.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה