נמר לוי תוקף את המפגינים וקובע: ״350 גוונים של מסרים וסכנה בריאותית אחת״

$(function(){setImageBanner('ddc9f5a7-9679-45b5-a0a1-bebf9ade9d55','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

אומר למפגינים: היום כנראה תצאו שוב להפגין, כי אתם ״הצודקים״ והעם יוכל להגיד בביטחון שתודות לתחושות הצדק שלכם, לא נחזור לעצמנו בקרוב. רק קחו בחשבון, העם לא אתכם !

כמו התמונה הבודדה שיש לחרדים (הכותל הריק) כך למפגינים יש תירוץ בודד. ״הזכות שלי להפגין״.

פרטי



אתמול צפיתי בהפגנות. 350 מוקדים כאשר חלקם פעלו על פי ההנחיות אבל החלק האחר, מוכן היה לוותר על כולנו על מנת שהוא ירגיש טוב עם עצמו.

נתחיל בזה שאני לא מאמין אפילו לרגע שמאחורי ה״דגלים השחורים״ ו-״קריים מיניסטר״ עומד אפילו פרומיל של הגינות, מוסריות או איזו דאגה לעם או לדמוקרטיה. בכלל, אין להם דבר וחצי דבר עם דמוקרטיה כשהם מחליטים לקחת את החוק לידיים. זו עוד חבורה שתפקידה בשרשרת המזון הוא להעמיס את ארגז הכלים של הכריש (ראש הממשלה) בכל טוב על מנת שיצליח להבחר שוב. אין מוקש שלא דרכו עליו, אין מילה אחת שהוציאו מהפה שלהם שגרמה לי, כמתנגד חריף לשלטון נתניהו להצטרף אליהם. הם עושים זאת במידת טימטום כזו שאפילו הם לא מצליחים להבין את זה. אבל כל זה אחלה, בחירה שלהם. השאלה היא מה קורה כאשר הם בוחרים גם בשבילי.

״הוא מפגין, אז הוא יודע הכי טוב!״

אתמול ישב אדם באולפן (בן דוד של שר המשטרה אם אינני טועה) המתפרנס להפעלת מלגזה. אותו אדם השייך לחבורת ״קריים מיניסטר״ דיווח לאפדימיולוג שישב על ידו שאין הדבקות בהפגנות. אתם מבינים? איש רפואה מסביר למלגזן כיצד מניפים משטח (סליחה, הפוך, פשוט לא רציתי להקים עלי את כל המלגזנים). האפדימיולוג טען בדיוק הפוך ואף הזהיר מפני הסכנה הבריאותית בהפגנות המוניות שפשוט לא ניתן לשמור בהן על ההנחיות. על פי כל אפדימיולוג ישנן הדבקות בהפגנות. נכון, פחות ממה שיש במקומות סגורים אבל זה ממש לא משנה. הרי דיברו על אופן פעולת ההדבקה. מספיק היה אחד שיכנס לישראל בלא ידיעה שהוא נושא את הנגיף בשביל לסדר לנו אסון בריאותי כזה. והוא, זה שנכנס לישראל כשהוא נושא את הנגיף, אינו אשם בדבר. הוא לא ידע, הקורונה לא היתה אישו כמו היום. אבל כשיודעים שזה אסון, ובכל זאת ממשיכים, זה כבר בלתי נסלח!

כמו התמונה הבודדה שיש לחרדים (הכותל הריק) כך למפגינים יש תירוץ בודד. ״הזכות שלי להפגין״. וואו, זכות זו בהחלט חשובה יותר מההורים שלי, זו זכות חשובה יותר מהפרנסה של מי שאוטוטו יקבל חבילת מזון כי וואלה, הארנק ריק. המגפה משתוללת, המספרים עולים והם, הם עם המוסר הכל כך גבוה הזה, רוצים להפגין כי אין להם ברירה. והתירוץ? ״זו זכותי!״. זה בדיוק כמו הילד המעצבן בבית הספר, שמצמיד יד לפניו של ילד אחר ואומר ״לא נגעתי בך - אל תיגע בי״.

״על מה?״

אז על מה מפגינים? אין לי מושג. איבדתי אותם מזמן. זה מפגין על הצוללות, ההיא על הציצים, ועוד אחד על הסיגרים והשמפניות וההוא שבכלל בא על כתב אישום אחד ושלושה סעיפים. כן, מצאתי כמה בודדים שמפגינים על הטיפול הנוראי במשבר הקורונה. וכן, צריך ממש להתרכז בשביל למצוא בין המפגינים, שלהביט על חלקם נתן לי להבין שישנם תסריטים שיוצאים מהם עם יותר מועקה מלצפות ב״קן הקוקיה״. להפגנה הזו אין אבא ואין אמא. אין מסר ואין באמת מטרה חוץ מלהוציא את הזעם (שחלקו מוצדק) על המדיניות. חלק נכבד מההפגנה הזו היא לא רק נגד נתניהו - היא נגד כל מצביעי הימין (אפילו על אחד כמוני שמתעב את ראש הממשלה הזה) זה בולט ולא רק שלא משרת את המטרה, זה פשוט שורף את כל העם מבפנים.

״הסולידריות שמתה״

עם אחד עם מטרה אחת - לשרוד. לשרוד כלכלית, בריאותית. להחזיר את הקצת כבוד שלקחה לנו המגפה והטיפול הנוראי מפתיחת המשק הבלתי אחראית של הממשלה. נכון, כמעט כל אחת מההחלטות הן פוליטיות, נכון, סוגרים את כל המדינה בגלל שלא נעים מאוכלוסיות מסוימות והממשלה הנוראית הזו, מעמידה תנאים פוליטים על חשבון בריאות הציבור. ומה הפתרון של המפגינים אתמול? שופכים את התינוק עם המים. העם לא מעניין - רק אנחנו והצדק שלנו. רק אנחנו והזעם שלנו! בדיוק כמו החרדים, שמים קצוץ על החוקים ומפגינים. רק שלהם אין שום רב שיעצור את זה במילה אחת.

״תהליכים של אנרכיה״

קילומטר מהבית שהוגדר כהנחיה ומה שמעליה זו עברה על החוק זו רק אופציה, התקהלות מעל ל-20 אנשים אסורה, שמירת מרחק זו המלצה. לא היה סעיף אחד בחוקי הקורונה שהתקבלו שהמפגינים לא עברו עליו מתוך זעם. אתם יודעים איך קוראים לזה? לזה קוראים אנרכיה וזו, זו סוף הדמוקרטיה. כל אחד עושה מה שהוא רוצה לפי ההנחיות של עצמו. גם כמה חברי כנסת פלטו איזה משהו בסגנון. ״כל אחד יפעל לפי השכל הישר״ וזה בדיוק מה שמתרחש עכשיו עם מי שהוא על הגבול. והם, המפגינים שהתפרעו בעשרות אלפים, עברו את הגבול מזמן.

״תפסיקו!!!״

שלושה שבועות. שלושה שבועות לערך בלי הפגנות ובלי לעבור על ההנחיות. שלושה שבועות בערך זה מה שהעם צריך. העם הזה צריך שהמספרים ירדו על מנת לצאת מהסגר. הוא צריך אולי גם חודש של שקט בשביל למנוע מההוא להתאבד או מהמשפחה ההיא להתפרק. הוא צריך חודש שקט בשביל למנוע אלימות במשפחה, דיכאונות, חרדות על ״מה יהיה״. העם צריך חודש שקט בשביל שאנשים יחזירו לעצמם את הכבוד הכלכלי שלהם. העם הזה צריך שפעם אחת, רק פעם אחת תחשבו עליו ולא על המוסר הזה שאתם מייחסים לעצמכם. העם הזה צריך שתוותרו על ה״זכות״ המטופשת הזו לחודש אחד, שגם ככה לא משפיעה פה על דבר מלבד תחושת הצדק המנופחת שלכם על מנת שנוכל לחזור לחיות. העם הזה צריך חודש אחד, חודש אחד בו תחשבו על כולם ולא רק על עצמכם!

סיכום (סיפור שהיה)

לפני חודש בערך חזרתי הביתה מפגישה. ניכנסתי לעיר דרך הכניסה המזרחית. שם הרמזור נתקע על אדום. הייתי הראשון בקו הנסיעה. בחמש דקות הראשונות הייתי חסר סבלנות. הרמזור לא מתחלף כבר חמש דקות. כעבור 10 דקות החלטתי השכן שלי במשכני החדש (מסלול אספלט) צלצל למשטרה. חיכיתי בסבלנות לשמוע מה הפתרון. לאחר כרבע שעה הגיעה ניידת, עלתה על אי התנועה ושיחררה את הפקק. לרגע אחד לא חשבתי לעבור באדום למרות שלא היתה לי אפשרות אחרת להתקדם. מדוע? כי אנרכיה מתחילה משם. גם כשיש תקלה, והיא מעצבנת ביותר, לא עוברים באדום. המפגינים אתמול חצו באדום חזק, מול כל המשטרות שבסביבה ודרסו את כל עם ישראל. והכל בשביל להרגיש צודקים!

והיום כנראה תצאו שוב להפגין, כי אתם ״הצודקים״ והעם יוכל להגיד בביטחון שתודות לתחושות הצדק שלכם, לא נחזור לעצמנו בקרוב. רק קחו בחשבון, העם לא אתכם !

--

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה