נפתול. בפרשת העלויות של ביתך, אתה לא לגמרי צודק וממש לא חכם..

$(function(){setImageBanner('14e375af-7f7f-4a83-9b4a-c1c44efaf5c7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

אחרי ההשמצות המרושעות נגדך, אתה מגיב לראשונה ולמעשה טוען "נתניהו בזבז הרבה יותר" וזה יותר מנכון...
אבל, לא בחרנו בממשלת שינוי רק כדי לצמצם את העלויות החזיריות של הנתניהוז, אלא בין היתר כדי לשנות מהיסוד את ההתייחסות לתפקיד ראש הממשלה. וכאן אתה לא לגמרי צודק ובוודאי לא חכם...
עדכון: הבוקר- יום ה' 28.4 הודיע רה"מ בנט שמעתה כל הוצאות המזון בביתו ימומנו ע"י המשפחה ללא מעורבות הקופה הציבורית. כל הכבוד ! אך הטור עוסק בעיקר בנושא הכללי של הכרזת הבית כמעון רשמי וכאן עדיין מר בנט חייב לנו תשובות.

: אריאל זנדברג, תקשורת רוה"מ )

מכתב גלוי לנפתלי בנט ראש ממשלתנו !

נפתלי מכובדי. לא בחרתי בך ואיני שותף לדעותיך ברובן ועדיין אני גאה בך ובדרך בה נכנסת לתפקיד ראש הממשלה ויחד עם שותפיך חוללתם שינוי כה מבורך במרבית התחומים.

אבל...

אחרי ההשמצות המרושעות נגדך, בפרשת עלות המזון של משפחתך וכו'  אתה מגיב לראשונה ולמעשה טוען "נתניהו בזבז הרבה יותר" וזה נכון. אבל, לא בחרנו בממשלת שינוי רק כדי לצמצם את העלויות החזיריות של הנתניהוז, אלא בין היתר כדי לשנות מהיסוד את ההתייחסות לתפקיד ראש הממשלה. וכאן אתה לא לגמרי צודק  ובוודאי לא חכם...

דווקא ממך, ממי שהכריז כי יוותר על תוספת ה20 אחוז לשכרו וממי שבסך הכל לא הפך את התפקיד למסחטת כספים נוסח המשפחה הקיסרית , דווקא ממך אנחנו- כל תומכי מחנה השינוי מצפים שתצעד מייל נוסף ותדקדק עוד יותר. בל נשכח כי "הנכווה ברותחין נזהר בצוננין.."

ולא יעזור כלום, 24 אלף ש"ח הזמנות מזון זה לא נראה טוב ואתה לא באמת זקוק לזה. ולכן אתה אולי צודק אבל לא חכם...

אבל זו לא הבעיה העיקרית בעיניי וההתייחסות לנושא כאל "עלויות המעון הרשמי" רק מציפה את הבעיה האמיתית עליה לא סיפקת, לצערי, תשובות מספקות.

הבט, בלי קשר למניעים של אילה חסון ודומיה ולאיחור של נתניהו בפינוי בלפור ומניעיו. וגם ללא קשר לשאלת העלות המדוייקת, כמה בדיוק עולה הפיכת ביתך למבצר ושכונתך לגיהנום.. (לשכנים).

לציבור עדיין מגיע הסבר לגבי 2 שאלות עיקריות:

1.  בשעתו הבטחת בקולך שתהיה בבלפור במרבית ימות השבוע, גם אם משפחתך מעדיפה לא להצטרף. אלא שדי ברור שהשיפוצים הנדרשים בבלפור תקועים והמעבר לא עתיד להתרחש בתקופת כהונתך. מגיע לנו לדעת מדוע עדיין כלל לא החלו העבודות. והשביתה במ. הבטחון לא נראית לי תשובה רצינית.. משום מה יש תחושה כאילו מדובר בסחבת מכוונת שנועדה לוודא שעד לסיום כהונתך לא תצטרך להתמודד עם הדילמה המשפחתית...

2. מתי ומי ובאיזו סמכות החיל לפתע על ביתך הפרטי נהלים של מעון רשמי, כולל צוות ואפילו מצומצם  וכנגזרת מכך נאלץ השב"כ לדרוש לבצע עבודות בהיקף שכזה,  שדי ברור שהן לפי מיפרט אבטחה מירבית של המעון הרשמי ולא נעשו כמותן מעולם בבית פרטי של ראש ממשלה, גם לא בקיסריה.

ולסיכום: 

כדאי שתזכור כי בסופו של יום אף אחד לא הכריח אותך להיות ראש ממשלה. ואם יש לזה מחיר אישי שאינך רוצה לעמוד בו, יש תור ארוך של ממתינים להחליפך... וכבר הוכחת לנו שלא האדם עושה את התפקיד הזה, אלא התפקיד עושה את האדם... ואכן אתה ממלא אותו באופן ראוי להערכה. 

 מעבר לכך, יכולת ללכת על פיתרון אחר. ואם משפחתך לא רצתה לעזוב את מרכז חייה רעננה, היה עליך לשכור בית במושב סמוך, במיקום מרווח ופתוח וללא עשרות שכנים כה צמודים. על חשבון המדינה (ולא שחסר לך...) מה שהיה מאפשר אבטחה מירבית ואולי גם בפחות עלויות, במקום לפגוע כה קשה בשכניך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה