נשיא המדינה מר הרצוג: למרות התנגדות הקואליציה למתווה שלך, אתה עדיין יכול להציל את המדינה !

$(function(){})


נערך מחדש 15.3. 21.00
מכובדנו, כל שעליך לעשות עתה, לאחר שהמתווה שלך נדחה שוב ע"י הקואליציה, הוא להצהיר מה לדעתך אסור שיחוקקו בשום מקרה ומה בכוונתך לעשות אם ימשיכו בכך. רמז, יום העצמאות ה 75 מתקרב...
להלן הצעה שתבטיח את מקומך בהיסטוריה .

לע"מ

לקריאת "מתווה העם" - ראו קישור:

,מתווה העם" באתר בית הנשיא, ראו וחיתמו אם אתם תומכים בו !

נכבדי, נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג.

אני פונה אליך כמי שהאמין ומאמין בטוהר כוונותיך ושאיפתך הכנה לחלץ את המדינה והעם מהידרדרות שסופה מי ישורנו.

מכובדי, השקעת עמל רב בגיבוש המתוווה אותו הצגת הערב. מתווה שאכן רוב העם יכול לעמוד מאחריו ועדיין נותן מענה לחלק מתחושות וטענות הימין כלפי ה"משפטיזציה" וסמכויות היתר לגירסתם של ביהמ"ש העליון.

אלא שדי כצפוי, ההתגדות בקואליציה כבר פורצת בעוצמה ואתה תהפוך כבר בשעות הקרובות ל"אוייב המדינה" "בוגד" ואשכנזי סמולן...

לכן, בהמשך לאומץ שהפגנת הערב, עליך לשוב עוד ימים מספר לדוכן ולומר בנאום לאומה ובקול גדול, כי לעולם לא תחתום על חוק הקובע כי - כך, כך וכך. תבחר אתה מהו ה"קאזוס בלי" שלך, הקו האדום אותו לא תחצה לעולם והוא יהיה שלך בלבד. 

נכון, אין לאי חתימתך משמעות משפטית אמיתית מלבד טקסית והחוקים יקבלו  תוקף גם ללא חתימתך (שלא כבארצות אחרות כמו שראינו בגאורגיה), אך להצהרה פומבית שכזו תהיה משמעות מוסרית והצהרתית שתהדהד בעולם כולו ותיתן רוח גבית לעובדי המדינה הבכירים, אם וכאשר יידרשו להכריע למי הם מצייתים, לחוק הקיים ולמפרשיו בביהמ"ש העליון,  או לאלו הרוצים לעקרו מתוכן. 

ועוד הצעה:

באותה הזדמנות , הודע לחברי הכנסת מיד כי אם יתעקשו ויקדמו חקיקה הנוגדת את אמונותיך, הרי שתצא לחופשת מחאה ולא תמלא מטלותיך כנשיא, כולל ההשתתפות בטקסי יום העצמאות ה75 למדינתנו. 

אמור להם שזכותם החוקית, אם ירצו בכך, לפתוח בהליך הדחה כנגדך ואם אכן יעשו זאת והכנסת תדיחך,מיד תפנה את המשכן בגו זקוף ובידיעה שלא נתת יד להרס הדמוקרטיה.

ובינינו.. הם לא יעזו להדיחך, וגם אם כן ינסו, ההליך ארוך ומסובך ודורש הסכמת 80 חברי כנסת.. הבה נראה אותם מצליחים במשימה.. מה עוד שנתניהו לא יעמוד בהשלכות הבינלאומיות של צעד כזה מצידך ובבזיון של חגיגות 75, מהן נעדרים הנשיא ובעקבותיו רבים מבכירי המדינה.   

איך מדיחים נשיא:

העברת נשיא מכהונתו מטעמים של התנהגות בלתי הולמת היא הליך מורכב, הכרוך בתמיכה רחבה של חברי הכנסת. הוא נקבע ככזה, בשל השאיפה להימנע מפתיחה ובהשלמה של הליכי הדחה משיקולים פוליטיים צרים.  על מנת להדיח את הנשיא, על 20 מחברי הכנסת להגיש קובלנה בכתב לוועדת הכנסת. זו צריכה לאשר את הקובלנה ברוב של שלושה רבעים מחבריה, לאחר שנתנה לנשיא הזדמנות להשמיע את טענותיו, לפי נוהל שקבעה. אם החליטה ועדת הכנסת לקבל את הקובלנה, ההכרעה עוברת למליאת הכנסת, שהחלטתה אף היא טעונה רוב של שלושה רבעים מחברי הכנסת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה