עו"ד דניאל חקלאי: כעת זמן ההתנגדות הלא אלימה. לא יהיה אחר. ורק התנגדות בלתי אלימה כמובן.

$(function(){})

אומר: איזונים? בלמים? זכויות אדם חוקתיות שלא ניתן לפגוע בהן ברוב פרלמנטרי של 61? זכות יסוד חוקתית לשוויון? הפרדת רשויות? עצמאות שיפוטית? חפשו באנטרקטיקה. או באנקרה, ורשה, בודפשט ומוסקבה.

ארכיון

בשבוע הקרוב תועבר הרשות השופטת לשליטת ממשלה שמתעבת דמוקרטיה ליברלית, סולדת משוויון ומתנגדת לחוקה ולשריון זכויות אדם חוקתיות בהן אסור לפגוע לעולם, לצד זכויות אדם חוקתיות בהן מותר לפגוע בזהירות רבה ברוב פרלמנטרי מיוחס ומשמעותי.

בשבוע הקרוב תועבר הרשות השופטת לשליטת ממשלה שמתעבת דמוקרטיה ליברלית, סולדת משוויון ומתנגדת לחוקה ולשריון זכויות אדם חוקתיות בהן אסור לפגוע לעולם

הנאשם המסית והשקרן הפתולוגי ישלוט במינוי השופטים.

כן, כן. כל 3 הרשויות יהיו בידיו. עצמאות השיפוט והגנת זכויות האדם ייקברו.

לכן נבהיר בפתח הדברים: כעת זמן ההתנגדות הלא אלימה. לא יהיה אחר. ורק התנגדות בלתי אלימה כמובן.

נתחיל משינוי חוק יסוד השפיטה. המשמעות היא שינוי משטרי וחוקתי בלתי נתפס. שינוי שמעניק שליטה מלאה ברשות השופטת לנאשם המסית, לרעייתו שאיש לא בחר בה,  ולכנופיית העליונות היהודית שלו.

שינוי שמעניק להם רוב מוחלט בוועדת מינוי השופטים.

אני חוזר:

בשבוע הקרוב תעבור הרשות השופטת במדינת ישראל לשליטת הנאשם המסית והשקרן הפתולוגי במחיצת אשתו שאיש לא בחר בה אך היא בוחרת לראיין מועמדים לתפקידים בכירים לשירות הציבורי בזמן הפנוי בו אינה מטילה אימה על עובדות מוחלשות במעון ראש הממשלה בירושלים.

נתחיל משינוי חוק יסוד השפיטה השבוע. המשמעות היא שינוי משטרי וחוקתי בלתי נתפס, שמעניק שליטה מלאה ברשות השופטת לנאשם, לרעייתו שאיש לא בחר בה ולכנופיית הגזענות והעליונות היהודית שלו

בעצם, בואו נבהיר זאת בפשטות מפלצתית יותר:

הנאשם בפלילים בנימין נתניהו ישלוט במינוי השופטים במדינת ישראל. ברצותו יקדם את השופטים שדנים במשפטו הפלילי. וברצותו יקפיא כל סיכוי להתקדמות שלהם לבית המשפט העליון.

בכך למעשה תתבצע הפיכה משטרית, מפני שבמדינת ישראל שולטת הממשלה בכנסת בצורה מוחלטת. כעת היא תשלוט גם ברשות השופטת. שליטה ריכוזית אחת של הנאשם וכנופייתו בכל 3 הרשויות, ללא חוקה דמוקרטית ששומרת על זכויות האדם וללא הפרדת רשויות מינימלית.

הרשות המבצעת נשלטת טוטלית בידי הנאשם, רעייתו, בנו הבכור (שעבר כעת השתלמות במדעי ההפיכה המשטרית והמעבר לדיקטטורה בבודפשט) וממשלת הגזענות והעליונות היהודית שלהם שמעוררת רתיעה עמוקה בארץ ובעולם.

כזכור, במדינת ישראל אין אפשרות לפרלמנט לעומתי למנהיג (כמו בצרפת, גרמניה וארצות הברית) וגם אין 2 בתי נבחרים (כמו במדינות הללו וכמו בבריטניה, אוסטרליה ועוד). כך שאין בלמים רבים מדי.

הנאשם בפלילים נתניהו ישלוט במינוי השופטים במדינת ישראל. ברצותו יקדם את השופטים שדנים במשפטו הפלילי, וברצותו יקפיא כל סיכוי להתקדמות שלהם לבית המשפט העליון

אין גם בחירות אזוריות כמו בבריטניה שמעניקות מעט יותר כוח לחברי הפרלמנט שמחויבים לבוחרים באזור הבחירה שלהם ולא רק למנהיג מפלגתם שהוא גם מנהיג הממשלה והמדינה.

במדינת ישראל יש בית נבחרים אחד. פרלמנט אחד בעל תפקיד עיקרי של אישור הצעות החוק שמניחה הממשלה על שולחנו. הכנסת בעלת כוח ביקורתי ומפקח קלוש על הממשלה. עיקר תפקידה: אישור הצעות חוק מטעם הממשלה והקואליציה.

אז במדינת ישראל שולטת הממשלה בכנסת. הרשות המבצעת שולטת ברשות המחוקקת. זו הפרדת רשויות לקויה. דמוקרטיה נכה למדי. שברירית מאד. ודאי בהעדר חוקה דמוקרטית (כל רכיבי הממשלה הנוכחית מתנגדים לחוקה), בהעדר שריון חוקתי של זכויות האדם (כל רכיבי הממשלה סולדים משריון חוקתי של זכויות האדם), בהעדר עיגון כתוב של השוויון כזכות יסוד חוקתית (כל רכיבי הממשלה נרתעים מעיגון כתוב של השוויון מפני שהם מתנגדים לשוויון לאזרחים הערבים, לפלסטינים כמובן, ללהט"ב ובמובנים מסוימים גם לנשים), בהיעדר הגבלת תקופת כהונת המנהיג ובהעדר ביזור כוח פדרטיבי שמעניק כוח רב גם למחוזות, קנטונים או מדינות כפי הנהוג במדינות גדולות (כדוגמת ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטרליה ואחרות).

והכל תוך שלילת אזרחות וזכויות אזרח מ-3 מיליון פלסטינים שחיים תחת דיקטטורה צבאית מטעמנו ואף תחת משטר משפטי מפלה שבו 2 מערכות חוק שונות לפי לאום שונה.

בכן, כיום הממשלה שולטת בכנסת. ובימים הקרובים היא תשלוט גם ברשות השופטת.

נאשם מסית ושקרן, רעייתו ובנו וכנופיית "העליונות הלבנה"  שמרכיבה את הממשלה, ישלטו ב-3 הרשויות:

הרשות המבצעת, הרשות המחוקקת והרשות השופטת לרבות שליטה על שופטי הנאשם.

איזונים? בלמים? זכויות אדם חוקתיות שלא ניתן לפגוע בהן ברוב פרלמנטרי של 61? זכות יסוד חוקתית לשוויון? הפרדת רשויות? עצמאות שיפוטית? חפשו באנטרקטיקה. או באנקרה, ורשה, בודפשט ומוסקבה.

למעשה, ועדת חוקה חוק ומשפט בראשות חבר הכנסת עצב רוטמן, תאשר כבר היום להצבעה במליאת הכנסת את החרפה.

כן, היום יאשרו בוועדת עצב רוטמן‏ 2 שינויים משטריים וחוקתיים עצומים למען עריצות הנאשם וכנופיית הגזענות והעליונות היהודית:

תחילה יאשרו ועדת בחירת שופטים עם רוב מוחלט לקואליציה (3 שרים ו-2 ח"כים), ח"כ אחד מהאופוזיציה, נשיאת העליון ו-2 שופטי עבר שיבחר שר המשפטים בהסכמת נשיאת העליון.

רוב מוחלט לממשלה ולקואליציה, כלומר לנאשם ורעייתו ובנם. לפחות 5 חברי ועדת מינוי שופטים מתוך 9 – בשליטת נתניהו.

כלומר, יעבירו את הרשות השופטת לשליטת הנאשם.

לאחר מכן תאשר ועדת רוטמן להעלות במליאת הכנסת איסור מפורש על בג"ץ לפסול חוק גזעני או חוק תפור לנאשם או למורשע ששיקר בבית המשפט והבטיח לפרוש מהחיים הציבוריים,  אם הוא יוגדר כחוק יסוד...

בפשטות:

בג"ץ לא יוכל להגן על זכויות האדם והאזרח שלנו אם הללו יישללו בחוק שכותרתו היא חוק יסוד.

למשל, חוק יסוד: האומה שיגדיר זכות בחירה ליהודים בלבד.

או חוק יסוד: כליאת מבקשי מקלט ללא משפט.

או חוק יסוד: סיפוח הגדה ללא אזרחות לפלסטינים.

הכל ברוב 61 או 64 חברי כנסת.

ובג"ץ יהיה מנוע מהתערבות.

נשמע דמיוני?

תתפלאו, נשמות. זה מציאותי לחלוטין. מציאותי מאי פעם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה