עט נובח - ביבי צריך לארוז...

$(function(){})

מצביעי הליכוד, זה הזמן לעזור לו, ולחשב את המסלול לקיסריה.

פרטי

מי היה מאמין שבנט ועבאס ישבו ביחד בקואליציה? אני לא, ואני גם לא מאמין שהם יחזיקו 5 דקות ביחד.

מי יהיה בעל הבית בממשלה הזו? לפיד או בנט? מי האחרון שידפוק על השולחן, ויסיים את הויכוח בין שרת החינוך שאשא לבין שר האוצר ליברמן?

שינוי זו סיסמה, ואין בה די עקרונות והסכמות כדי לנהל קיוסק, וודאי שלא מדינה.

נתניהו מוכשר, אך איננו כשיר. הוא מנהל את משפטו ואת חירותו מזה זמן, ומדינה שלמה מוגשת כראיה להרכב בן 3 שופטים בביהמ"ש המחוזי בירושלים. עד עתה צפינו רק בפרומו לקראת מה שעתיד להתרחש ולהתעצם בדיונים.

ציפיתי שיפנה את מקומו מרגע שהוגש נגדו כתב האישום, אף שלדעתי אין בו כלום. אי אפשר לנהל משפט ומדינה במקביל, וביבי הראשון שהיה חייב להבין זאת, אילו הייתה טובת המדינה לנגד עיניו.

ציפיתי גם, שמרגע שהבין שאינו יודע להרכיב ממשלה, ייקח אחריות. אז ציפיתי.ש

אבל זה לא מאוחר מדיי. מרגע שתושבע הממשלה המוזרה שבפתח, ולפני שתיקח את כולנו למחוזות השמאל ההזויים של מר"צ-מיכאלי-עבאס, על הליכוד להתגבר על חרדותיו, ולהדיח את נתניהו.

מייד לאחר שייקבע יו"ר חדש לתנועה, ייאלצו גם הרגבים, הזוהרים והאוחנות, לבחור: ליישר קו או לזוז הצידה וליילל.

או-אז תחזיר לעצמה תנועת הליכוד הז'בוטינסקיאית את כבודה העצמי, תמחה את שיירי הקצף של האגו הביביסטי מפרצופה, ותוכל לשוב לזירה הפוליטית.

לא, לא אבחר בהם, תחת שום מנהיג, אבל אוכל לשאת אותם בקואליציית מרכז-ימין שפוייה, את הישרים וההגונים שנותרו בה, ונותרו בה כמה וכמה כאלה.

בנק הכינויים של ממשלות כלאיים עומד להיגמר: אחדות, איחוד, שינוי, ריפוי, חירום, אולי השמטתי כמה. הבחירות הבאות הן ככל הנראה באופק, ועל הליכוד לקבל החלטות, ומהר. תמצאו שם ראוי ותתחילו לעבוד. לא כסף-כוח-כבוד, לעבוד!

אין הבדלים קיצוניים בין מצעיהן של הליכוד, תקווה חדשה ואפילו ימינה. מה שנדרש עכשיו, אלה אנשים טובים והגונים, המחוייבים למדינה ולא לעצמם. צעירים מוכשרים שכאלה, שנגעלים היום מהפוליטיקה, יבואו ויתייצבו לדגל, כשהסירחון יתפוגג.

ליכודניקים, תזמינו קרטונים ומשאית למשפחה המלכותית, תתחילו לנקות ולאוורר, מדינה טובה ואהובה מחכה, והיא ראויה ליותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה