עיסקת הטיעון, מדוע אני בעדה וגם תובנות על הגול העצמי המפואר של אהרון ברק

$(function(){})

אבי בן דוד בטורו אישית לוחצת:
אני סבור שיש לקחת כדור נגד בחילה ולאמץ את עיסקת הטיעון, כי כל אופציה אחרת גרועה יותר. למרות שהסיכוי שהביביסטים יתפכחו ויכו על חטא פחות מקלוש...
וחבל שהשופט ברק התערב, כי רק גרם נזק.!

ויקיפדיה
את דעתי על עיסקת הטיעון המתגבשת וסיכוייה הדלים להתממש כבר כתבתי כאן ואני שב ותומך בה למרות שהביביסטים ימשיכו לטעון שהודה בלית ברירה כי נרדף בידי "כנופיית שלטון החוק" (כולל אנשי השמאל הידועים: רוני אלשייך מקריית ארבע ומנדלבליט הבית"רי מבית והחוזר בתשובה, שהיה מזכיר הממשלה הצמוד לביבי).ה"עיתונאית" קרולין גליק וחה"כ משה גפני כבר אמרו זאת הערב.
 וגם למרות שמרבית מתנגדי נתניהו ימשיכו לראות כאן כניעה נוספת מול מי שהסית בכזב ובשיטתיות נגד מערכת המשפט, שיסה את תומכיו בבכירי התביעה שנאלצים להסתובב עם מאבטחים, איים על כל מוסדות הדמוקרטיה, ושאף למוטט מוסדות אלו לטובת שלטון יחיד ופולחן אישיות נורא. 
ועדיין ..
אני שב ומבהיר כי אין הרבה ברירות מלבד לאמץ אותה, גם אם היא מקוממת והכי רחוקה מצדק.
אומר זאת בקצרה: הצדק לא מנצח במערכה הזו ולא ינצח. כל יום נוסף של נתניהו בכנסת ובמרכז הבמה הוא נזק נוסף לדורות. ואם יש תקווה, מעטה ככל שתהיה, לריפוי והחלמה מהפצעים האיומים שגרם לרקמת חיינו כאן, בא בשבוע שעבר סירטון ההסתה שלו על בדיקות הקורונה והראה עד כמה לנבל הזה אין גבולות. 
ואם אתם נמנים על אלו שלא מוכנים לוותר על ההנאה הצפויה לנו לכשיתבזה ועל השמחה לאיד.. "ארגיע" אתכם: מה עדיף?
אפשרות אחת: לחכות עוד שנים ארוכות ומוטרפות לפסק דין שאולי ישלחנו לכלא ולהסתכן בכך שבינתיים יילך לעולמו (הוא בכל זאת לא ילד..) מבלי ש"מורשתו" תיפגע, או שמא יזוכה מחלק מהסעיפים והמסר של היותו מושחת יטבע בחגיגה על הזיכויים... 
אפשרות שניה: ללכת על עיסקת הטיעון. לצפות בו מוציא את המילים "אני מודה" מפיו. ליהנות מההתפכחות ולו של מעטים בימין והעיקר- דמו לכם את "מחול החרבות" שייפתח בליכוד רגע אחרי חתימת העיסקה וכמות הטינופת שתצא לאור כשייפתח מכסה סיר הלחץ הזה... שלא לומר כמות המידע הנוסף הפלילי שתצא לאור על התנהלותה של שרה נתניהו.. 
בקיצר, גם ללא הרשעה בשוחד, עוד צפויים לנו, מתנגדיו, רגעי נחת..
והערה לשופט ברק:
צר לי, אך התערבותך בשליחות פרקליטי נתניהו רק גרמה נזק ובפרט כאשר אישרת זאת בתשובתך לעיתונאים. עצם איזכור שמך כמי שבוחש בקדירה, רק הטריף מיד את הביביסטים ששמך עבורם הינו "סדין אדום" ומהווה מבחינתם "הוכחה" שהכהן הגדול של ה"סמול" העומד מאחרי כל מזימות האליטה - חושש למפלה וממהר להגיע לפשרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה