עיסקת הטיעון עם נתניהו, מדוע אני גם תומך בה וגם לא מאמין שאכן תקרה...

$(function(){setImageBanner('6392f004-3498-4ea5-b589-86c8fab1e373','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

עם כאב בטן עמוק ותסכול נוראי, אני מציע לרעיי נושאי שלטי ה"לך" להירגע.
א' מפני שסיכויי העיסקה קלושים וארחיב
ב' מפני שאם בכל זאת תהיה עיסקה, כולל קלון כמובן, עדיין נשיג משהו חשוב ולפעמים כדאי גם "לצאת פרייארים"!

רויטרס+ארץ נהדרת
אזהרה: זהו טור מאוד מוקצן נגד נתניהו. לא מיועד לתומכיו או ליושבים על היציע. חבל שתתרגזו...
אבי בן דוד 
אפתח במשפט השבוע של בן כספית:
אני רוצה להרגיע כאן את נתניהו: אל תתרגש, בכירי הליכוד הם שפנים, הם יאזרו אומץ לאחר לכתך. השופרות? נו, טוב. אני לא צריך להסביר לך שגם אם תיכנס לבית הכנסת של ריקלין ומגל עם מגש שרימפס, כומר ושיקסע, ביום כיפור, ותבקש להינשא לה מול ארון הקודש, הם יפצחו בריקודים....
ענקקקקקקקקקקקקק...
ועתה לנושא העיסקה ומדוע לא תתרחש להערכתי.
רוב הסיכויים הינם שמדובר בתרגיל של נתניהו כדי להוכיח כביכול שהפרקליטות לחוצה ומוכנה להתגמש ולאחר שהעיסקה תטורפד על ידו, יוכל לומר לתומכיו כי בסך הכל עשה "תרגיל" לפרקליטות (כפי שעשה כידוע לעבאס... לטענתו, כשחיזר אחריו) וכך יעצים את תחושת תומכיו כי מדובר ברדיפה.
והערה נוספת (תודה לרפי היימן) על עיסקת הטיעון המתבשלת, לכאורה:
 לפי החלטתה של ועדת הכספים ב-2011 (בעקבות מקרה קצב), נשיא ורה"מ שהורשעו בעבירה שיש עימה קלון לא יהיו זכאים עוד לרכב צמוד, מימון טלפונים ועיתונים בביתם, אחזקת בית ומימון לשכה מכספי המדינה.
נו, נראה לכם שהקיסרית ויורש העצר יסכימו?...
ומדוע עלינו לתמוך בעיסקה, כלשהי ובלבד שיש עמה קלון. 
אומר זאת בקצרה: הצדק לא מנצח במערכה הזו ולא ינצח. כל יום נוסף של נתניהו בכנסת ובמרכז הבמה הוא נזק נוסף לדורות. ואם יש תקווה, מעטה ככל שתהיה, לריפוי והחלמה מהפצעים האיומים שגרם לרקמת חיינו כאן, בא השבוע סירטון ההסתה שלו על בדיקות הקורונה והראה עד כמה לנבל הזה אין גבולות. 
ואם אתם נמנים על אלו שלא מוכנים לוותר על ההנאה הצפויה לנו לכשיתבזה ועל השמחה לאיד.. "ארגיע" אתכם: במקום לחכות עוד שנים ארוכות ומוטרפות לפסק דין שאולי ישלחנו לכלא ולהסתכן בכך שבינתיים יילך לעולמו ( בכל זאת לא ילד..) מבלי ש"מורשתו" תיפגע, דמו לכם את "מחול החרבות" שייפתח בליכוד רגע אחרי חתימת העיסקה וכמות הטינופת שתצא לאור כשייפתח מכסה סיר הלחץ הזה... שלא לומר כמות המידע הנוסף הפלילי שתצא לאור על התנהלותה של שרה נתניהו.. 
בקיצר, גם ללא הרשעה בשוחד, עוד צפויים לנו, מתעביו, רגעי נחת..
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה