על ראש הגנב בוער הכובע... מדוע נתניהו נכנס להיסטריה לאחר ש"חוק פייסבוק" אושר ודפק על הדוכן בכנסת...

$(function(){setImageBanner('02719cac-7cbd-4e73-a968-6242f41aaa46','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

את זה הוא לא יכול לקבל.  ביקורת משפטית על הרשתות החברתיות?  ששופט יוכל להורות להסיר תכנים פוגעים?  לא יקום ולא יהיה, והאיש שמכר את נפשו לפייסבוק וניצח בזכותם בחירות שוב ושוב, לא ייתן לזה לקרות. כי "מדובר בפגיעה בדמוקרטיה" עאלק !

דני שם טוב דוברות הכנסת

מליאת הכנסת אישרה שלשום סוף סוף  את הצעת החוק למניעת ביצוע עבירות באמצעות פרסום באינטרנט (הסרת תוכן), של חבר הכנסת מאיר יצחק-הלוי וקבוצת חברי כנסת. בהצבעה שמית תמכו בהצעה 58 חברי כנסת מול 46 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת חוקה.

בדברי ההסבר לחוק נכתב בין היתר: יש המנצלים את רשת האינטרנט לביצוע עבירות, כגון: פרסום דברי הסתה לאלימות, עבירות מין, פרסומים שיש בהם פגיעה שאינה מוצדקת בפרטיותו של אדם, פרסומים שיש בהם כדי לפגוע בכבודו ובנפשו של אדם ולביישו ועוד. לאחרונה נחשפנו לכך שהרשתות החברתיות בעצמן משתפות פעולה במודע עם פגיעות ונזקים הנעשים במגרש הביתי שלהן וזאת משיקולים כלכליים ותחרות עם רשתות נוספות"

לפני ההצבעה אמר יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כי "אני רוצה להגיד לכם כמה הדבר הזה אבסורדי ומסוכן, אתם מדברים על דמוקרטיה? סכנה איומה", תוך שהוא דופק על השולחן.

ומהו המסר שהפיצו מיד תומכיו ברשתות (האמיתיים וה"בוטים" גם יחד...) ---- "המקום היחידי שהימין, שהמחנה הלאומי והציוני במדינת עוד ישראל יכול להתבטא בו ויש לו חופש ביטוי, גם את הפה הזה תסתמו. לכל דבר תקראו הסתה, לכל דבר תקרא קריאה לאלימות. אתם הולכים בהצעת חוק דיקטטורית להפוך היום לצנזורים של חופש הביטוי ברשתות החברתיות במדינת ישראל".

הבנתם?

ואם לא כל כך ברור לכם מה מטריד באמת את נתניהו ואנשיו, כדאי שתלמדו מעט על הקשרים המפוקפקים שבינו לבין פייסבוק עוד מימים ימימה. בפרשת "בלפור אנליטיקה" שחשף עו"ד איתי לשם, הקורא שנים לחקירת חשד לשוחד בחירות בין נתניהו לפייסבוק שהיטה את 4 מערכות הבחירות האחרונות ברשת לטובת נתניהו בתמורה להטבות רגולטוריות, כולל הפלת "חוק פייסבוק" בכנסת ב-18 ביולי 2018.

ראו תקציר בתמונה וחפשו בגוגל ופייסבוק את עו"ד איתי לשם  ועקבו אחריו, מומלץ !

איתי לשם

יוזם החוק חה"כ מאיר יצחק הלוי: בעולם נורמלי תפקידן של רשתות חברתיות לשמש כפלטפורמה להעברת מידע, לחשיפת מידע ,לביקורת לגיטימית, להפעלת לחץ ציבורי לגיטימי ואין ספק שתפקידם חשוב מאוד. אך לצערי המצב היום רחוק מלהיות מצב נורמלי ומלמד בעיניי על איבוד שליטה ועל כאוס מוחלט. אני רואה בתופעה חמורה זו את הלקונה החברתית הקשה ביותר שהחברה הישראלית עוברת בשנים האחרונות"

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה