פייזר, אנא בואי וקחי את התיק הרפואי שלי במתנה. ורצוי שתשלחו בתמורה קצת כדורים כחולים...

$(function(){setImageBanner('fdb030e7-a0ac-4b8a-84be-3b46437286e7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

הכותרת נועדה כמובן לעורר עניין, בגישה הומוריסטית מעט. אך המציאות שמשתלטת עלינו עגומה, מאוד.
מיום ליום ובמיגוון נושאים, אני נתקל שוב ושוב בתהליך המפחיד שעברו רבים רבים שלכאורה אמורים להיות אנשים שקולים והגיוניים .

עצמי

לאחרונה ניהלתי בפייסבוק את הדיאלוג הבא עם אשה בגילי, המוכרת לי ממישור אחר. היא איננה בת דמות של הסטריאוטיפ שאנו במחנה המרכז-שמאל כל כך אוהבים לייחס לביביסטים. רחוק מכך. חילונית, משכילה ושכלתנית בדרך כלל ובעלת רקורד מכובד מאוד.

להפתעתי היא פתחה את היום בפוסט הבא:

- שבת שלום לכל עכברי המעבדה.

איך התחושה להיות עכבר מעבדה במרמה????

"בהסכם, ישראל התחייבה להעביר לפייזר נתונים ופרטים שיאספו במיוחד לשם כך, ובהם, השלכות חיסונים, תופעות לוואי, יעילות, משך הזמן עד פיתוח הנוגדנים לפי פילוחים שונים, גיל, מגדר, מחלות רקע ועוד. בהסכם פירוט נרחב של הפרמטרים השונים שיועברו. סוכם כי כדי לשמור על פרטיות לא יהיו פרטים מזהים מדוייקים של המתחסנים, למעט גיל מגדר ופרטים רפואיים החיוניים למחקר הענק. "     (N12)

 ולהלן ההתכתבות בינינו שתוכנה מדבר בעדו:

אני: עם כל הכבוד. נסחפת... והקביעה לפיה. אתה לא התחסנת. זה מידע אישי?..

-באיזו נקודה בדיוק נסחפתי? אתה ראית חיסון מוסתר ואחריו אחיזה במחט? האחות שחיסנה אותי ואת בעלי , לא החזיקה במחט כשהוציאה את המזרק. עשרות חיסונים ראיתי, אף לא באחד מהם הוחזקה המחט שהוצאה מהכתף. חוץ מזה לפני שהגיעו החיסונים, כתבו שראש הממשלה לא יחוסן כל עוד לא ברורות השפעות החיסון.  תוכיח לי שכן קיבל חיסון. אשמח לחזור בי מהמשפט הזה. ואין לך דבר לומר באשר להיותנו עכברי מעבדה של מחקר ענק?

 וואללה. לא מתכוון או אמור להוכיח כלום. פשוט עצוב שהקונספירציות והפייק משתלטים גם על אנשים שקולים ונבונים בדרך כלל. אנחנו לא עכברי מעבדה. אנחנו דוגמנים במסע פירסום עולמי ואין לי בעיה עם זה. ובאשר למידע הרפואי. כל עוד הוא איננו פרטני ולפייזר אין עניין בי או בך אישית.. אין לי בעיה שיינתן בהגדרות כמותיות. לדוגמה 50אלף אנשים שחלו בעבר בדלקת ריאות איך הושפעו. בחלוקה לקבוצות גיל, משך הזמן שעבר מהמחלה, מצב בריאותי כללי וכו' יותר מכך. אם המידע יתרום לעולם ובריאותו. אדרבה.

עד כאן ההתכתבות בינינו, לה הצטרפו אחרים, איש איש ודעותיו, כולל כאלו הסבורים שבכלל מדובר במזימה גלובלית של טייקונים להשתלט עלינו ולהופכנו לזומבים...

מה אפשר עוד לומר? מלבד לקוות שאיזושהי התפרצות מגה-קוסמית אדירה תטלטל את העולם כולו עד שההגיון יתמקם מחדש בנקודת האמצע...

ועתה לקטעים מכתבה אמינה בנושא שהופיעה ב"גלובס"

בהסכם, ישראל התחייבה להעביר לפייזר נתונים ופרטים שיאספו במיוחד לשם כך, ובהם, השלכות חיסונים, תופעות לוואי, יעילות, משך הזמן עד פיתוח הנוגדנים לפי פילוחים שונים, גיל, מגדר, מחלות רקע ועוד. בהסכם פירוט נרחב של הפרמטרים השונים שיועברו. סוכם כי כדי לשמור על פרטיות לא יהיו פרטים מזהים מדוייקים של המתחסנים, למעט גיל מגדר ופרטים רפואיים החיוניים למחקר הענק.

לצד המידע שיועבר לפייזר הוסכם כי ארגון הבריאות העולמי יקבל גם הוא את הנתונים, אמנם באופן שונה מעט, וככל הנראה צוות מטעם הארגון ידיע לכאן במהלך חודש פברואר לבחון מקרוב הן את מערך ההפצה והחיסונים והן את השפעות החיסונים, תופעות הלוואי ובעיקר משך הזמן לפיתוח הנוגדנים. כן תיבדק יעילות החיסונים השונים אלה מול אלה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה