פרשת המטפלות הערביות בנעמ"ת, די לצביעות. ואתם יכולים לקרוא לי גזען...!

$(function(){})

חלק מההורים בחולון הגזימו מאוד בהתבטאויות, לגמרי. ועדיין במהות הם צודקים. לא מדובר בסייעת ערביה דוברת עברית במעון בעפולה. אלא שיו"ר נעמ"ת חגית פאר במקום להודות בפאשלה, ממהרת להאשים אותי ואותם בגזענות...

נס ציונה נט המקומון של נס ציונה

אחד ההורים המפגינים ויו"ר נעמת חגית פאר

חזרתי אתמול אחה"צ מחופשה קצרה בחו"ל ומה שקידם את פניי בארצנו היקרה היו חדשות השעה חמש וראיון באולפן עם יו"ר נעמ"ת חגית פאר.

מה אומר לכם - החופשה והשפעותיה עליי כמעט נמוגו מיד...

מזמן לא ראיתי מיפגן כזה של חוצפה ואטימות ועוד מצד מי שמופקדת על מערכת מפוארת ורבת זכויות והוכיחה עצמה ככישלון מפואר גם אם ייצוגי ורהוט.

נכון, חלק מההורים בחולון הגזימו מאוד בהתבטאויות, לגמרי. ועדיין במהות הם צודקים. ואתם יכולים לקרוא לי גזען אך מי שעוקב אחריי יודע שאני רחוק מכך. 

אלא שכאשר יש מצוקת כח אדם חריפה, הפיתרון גברת פאר איננו מציאת עובדות מן הגורן ןמן היקב ובלבד שהן נושמות..

את עצמך הודית שהן דוברות "עברית בסיסית" בלבד ולא עברו הכשרה כלל, עדיין וניסית לשכנענו שלאחר תקופת נסיון הן תוכשרנה בשלבים.

ציטוט: טובה סיני, מפקחת חינוכית ארצית בנעמת, אמרה כי "הבעיה של ההורים שהסייעות ממזרח ירושלים. מדובר בשלוש עובדות שתעבודנה במעון. אתמול הן עבדו כמה שעות והיום הם באו ליום עבודה. הן מתחילות לעבוד אחרי יום ראיון ועבודתן נבחנת, הן בניסיון לשלושה חודשים. כאשר הן נכנסות לעבודה יש צוות ותיק בתוך כל כיתה שמכווין את העובדות החדשות".

ודוברת נעמת מגדילה לעשות וטוענת - ציטוט: "ההורים נתלים בהסברים מכובסים שהן לא יודעות עברית, לא עברו הכשרה. אבל 99 אחוז מהסייעות מקבלות את ההכשרה וכל מסלול הלמידה שלהן תוך כדי עבודה, זה המצב היום במדינת ישראל. הן עובדות טובות, מסורות, ואוהבות ילדים. אחת מהן עם הכשרה מקצועית לעבודה עם ילדים".

לזאת ייקרא בולשיט מזוקק.. "אחת מהן עברה הכשרה".. וואללה, ומה עם שתי האחרות?  ו"ככה זה ב99% מהסייעות החדשות בארץ". מצטער, אני לא קונה את זה ויודע בוודאות שבמערכות אחרות זה לא כך.

וכשההורים מוחים ובצדק, את סוגרת היום את המעון בטענה שהם גזענים ולא תתני לכך יד... 

ושיהיה ברור ! אם היה מדובר בסייעת ערביה מהגליל התחתון בעפולה, או בדואית מרהט באופקים וערביה מרמלה בנס ציונה, בוגרות מערכת החינוך הישראלית, דוברות עברית ולאחר הכשרה בסיסית, היתי מגבה אותך בכל דרך וצועק ככרוכיה "גזענות" ! אך להפקיד פעוטות בידי נשים לא מקצועיות, ללא הכנה וללא ידיעת השפה על בוריה? זה לא. ולא הייתי מסכים באותה מידה גם אם היה מדובר בפליטה מאוקראינה, עולה חדשה מרוסיה או מאתיופיה.

אין לך כח אדם? נמאס לך לאלתר פתרונות? השביתי את המעונות לגמרי ותודיעי לממשלה שללא תוספת מימון של 30 אחוז לפחות הן לא ייפתחו שוב.

אלא שאת זה לא תעשי גב' פאר מכיוון שלהערכתי לא תוכלי לממן את המערכת הניהולית העניפה וכל מה שמתקיים רק בזכות המעונות...

אבל שלא תעזי לקרוא לי גזען, אם אתנגד שנכדיי "יטופלו" על ידי אותן "פתרונות" שלך..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה