קריאה לחכי"ם השפויים בליכוד- בואו תצילו את המדינה !

$(function(){setImageBanner('ba11a339-f2d1-4147-9e38-f691c0f00116','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})


ידידים יקרים, אנשי הליכוד האמיתי.  אתם יושבים בבתיכם מתוסכלים ואף זועמים. אתם מתכתבים בקבוצות ווטסאפ חשאיות ומבטיחים לעצמכם " אחרי המלחמה נתקן ונשנה.."   אבל אתם לא מבינים שכל יום שעובר מגדיל את הסכנה שמהווה ממשלת החידלון הזו?
הפיתרון בידכם וללא בחירות !
ראו איך ניתן להגיע לממשלת חרום של מרכז המפה הפוליטית לתקופה קצובה מראש ולאחריה בחירות !
בתמונה: אלו שהפניה אליהם ואלו (באדום) שמהווים את הבעיה...

רשימת הליכוד בכנסת . מסומנים באדום- אלו שהפניה איננה אליהם...

ידידים יקרים, אנשי הליכוד האמיתי.  אתם יושבים בבתיכם מתוסכלים ואף זועמים. אתם מתכתבים בקבוצות ווטסאפ חשאיות ומבטיחים לעצמכם " אחרי המלחמה נתקן ונשנה.."   אבל אתם לא מבינים שכל יום שעובר מגדיל את הסכנה שמהווה ממשלת החידלון הזו?

אתם לא רואים שסמוטריץ ולהקתו עסוקים רק בלתקוע מקלות בגלגלים? שמירי רגב עסוקה בללקק לשרה ולהצטלם בפוזות עם חיילים? שיריב לוין מתחבא בדיכאון, אבל עדיין לא מוכן למנות שופטים, לא לעליון, אפילו למחוזי ולשלום. שבן גביר לא עושה שום דבר מועיל, אבל כן מסית נגד ערבים ישראליים, למרות שהם ברובם הוכיחו שהם בצד הנכון. שגלנט מהווה מטרה קבועה לרעל מצד הלשכה של נתניהו?   

אז מה עושים?   

יש דבר אחד שאתם יכולים לעשות עכשיו. פנו לחברי הכנסת השפויים מביניכם, ויש 11 כאלו (המינימום החוקי) לדעתי ותשכנעו אותם שהם חייבים להתפלג מהסיעה בכנסת, להקים סיעה בשם "הליכוד האמיתי" ולסגור עיסקה מהירה עם גנץ, לפיד וליברמן, לפיה תתמכו בהצבעת אי אמון קונסטרוקטיבית והקמת ממשלה חדשה המבוססת על החלקים המרכזיים בעם.

לשם כך לא יספיקו  ה24 של לפיד+ 12 של גנץ + 6 של ליברמן , אלא אם יהיו לכם 20 מהליכוד . אני מטיל בכך ספק, ולכן תאלצו לצרף את דרעי עם ה15 שלו שיסכים... ובוחריכם יברכו על צירופו. ותשאירו בחוץ את החרדים האשכנזים, העבודה, כל הימין הקיצוני והערבים.

ומאחר והמפתח בידכם, ראו תקדים בנט, למרות שלא תהיו הסיעה הגדולה, אתם יכולים להציע לגנץ, לפיד וליברמן עיסקה שתנאיה יוכתבו על ידכם וכדלקמן:

תוקם ממשלה בת 24 שרים בלבד ולשם כך ויבוטלו כל המשרדים החדשים וישוב לקדמותו המבנה המקורי. הממשלה תוקם לתקופת זמן קבועה מראש שתסתיים שנה לאחר תום הלחימה בכל הגזרות והבחירות תתקיימנה 60 יום לאחר מכן.   בראש הממשלה יעמוד נציג סיעתכם, מי שתחליטו , אך יהיה עליו להתחייב לפרוש לאחר הכהונה מהחיים הפוליטיים. (מלבד התמודדות לנשיאות ע"ע יולי אדלשטיין)  כך שלא יהווה איום לכל הטוענים לכתר האחרים וכולם יתמכו בכך .

 הרכב הממשלה יהיה על טהרת בעלי ניסיון מינסטריאלי משמעותי קודם . שר הביטחון יהיה גנץ, לפיד שר החוץ ומ"מ רוה"מ, או שר האוצר. ליברמן שר לבטחון פנים ודרעי שר הפנים. כאשר יתר התיקים יחולקו באופן יחסי לפי מספר המנדטים בכנסת הנוכחית של מגישי ההצעה, ללא קשר לסקרים ומצב רוח נוכחי בעם. ( משתלם ללפיד ובעייתי לגנץ..) אך תפקיד רוה"מ ייחשב כשני תיקים לצורך כך. החלוקה תהיה בשיטת מידרוג לפי מספר המנדטים, כאשר כל אחד בוחר תיק בתורו וחוזר חלילה.

הממשלה החדשה תציג ע"פ החוק מראש קוי מדיניות וכדלהלן:

ביטחון המדינה מעל לכל.

אין כל יוזמות ו/או שינויי מדיניות כלפי הפלשתינים.

כל תיקוני ויוזמות החקיקה של ממשלת נתניהו מבוטלים.

תקציב המדינה ייפתח ויחולק מחדש, לפי הצרכים המידיים, ללא כספים קואליציוניים משום סוג .

רק כך תוכלו לשמר את כוחו של הליכוד, עליו תוכלו להשתלט בקלות בהמשך, כאשר הבוחרים יבינו שהצלתם גם את המדינה וגם את המפלגה ורק כך תוכלו להבטיח לעם סוף סוף אחידות דעות ודחיית ההכרעות העקרוניות כמו גיוס חרדים, מערכת המשפט, חוקה ועוד - לעתיד. ולהתמקד בהווה, בחיזוק המדינה, הביטחון והכלכלה ויצירת אחדות אמיתית.

מי הם החכי"ם המכהנים מהליכוד שלדעתי יצטרפו ליוזמה שכזו?

(ואת האחרים עדיף גם לכם שלא נראה...)

יולי אדלשטיין, יואב גלנט, ניר ברקת, אלי כהן, יואב קיש, ישראל כץ, מיקי זוהר, אבי דיכטר, דני דנון, חיים כץ, אלי רביבו, אלי דלל, גילה גמליאל, אופיר אקוניס

 להלן הסבר על "אי אמון קונסטרוקטיבי":

איך מגישים הצעת אי-אמון קונסטרוקטיבי?

הצעה להביע אי אמון יכול שתהיה בדרך של הצעת סעיף לסדר היום או כהצעה בסיום הדיון בכל סעיף העומד על סדר היום. לשם הגשת הצעה להביע אי אמון בממשלה תמסור סיעה למזכיר הכנסת הודעה בכתב על קווי היסוד של מדיניות הממשלה המוצעת, על הרכבה ועל חלוקת התפקידים בין השרים המיועדים. ההודעה תהיה חתומה בידי חבר הכנסת המיועד לעמוד בראש הממשלה המוצעת ותצורף לה הסכמה של כל השרים המיועדים. ההודעה תהיה תקפה כל עוד לא מסרה הסיעה הודעה אחרת

מי יכולים להיות חברי הממשלה המוצעת החדשה?

אין כמעט הגבלות על זהותם של חברי הממשלה החדשה, המוצעת במסגרת האי-אמון. בפרט, חברי הממשלה הקודמת, זאת שנגדה מוגש האי-אמון – יכולים לכהן גם בממשלה החדשה. המשמעות המעשית היא שהצעת אי-אמון מוצלחת יכולה להיות גם תוצר של "מרד" פנימי במפלגת השלטון או במפלגות הקואליציה, שבמסגרתו ראש הממשלה אמנם יוחלף באחר, אף חלק משרי הממשלה הקודמת ואף רובם יישארו בתפקידם (בלי או עם תוספת של סיעות ושרים נוספים, שקודם לכן היו באופוזיציה).

קיימות כמובן הגבלות כלליות על זהות חברי הממשלה, שרלוונטיות לכל ממשלה וגם לממשלה המוקמת באמצעות אי-אמון. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה