רן ארז, נכשלת ! פנה את מקומך, מכתב גלוי ליו"ר ארגון המורים לרגל השביתה שקבע למחר ובינתיים בוטלה, ע"י ביה"ד לעבודה

$(function(){})


השביתה אמנם בוטלה ברגעים האחרונים, ע"י ביה"ד לעבודה. אך האיום לא הוסר ולכן אנו מפרסמים את הטור הבא.
כתב אותו ינון שרז המוכר לכם כיו"ר שותף של הנהגת ההורים היישובית.
כאן הוא באופן אישי ולא כנציג ההורים, פונה במכתב גלוי ליו"ר ארגון המורים ואומר לו "נכשלת והגיע הזמן שתקח אחריות ותפנה את מקומך ויפה שעה אחת קודם, די מספיק, מגיע לנו יותר".

ארכיון

לכבוד רן ארז יו"ר ארגון המורים,
שלום אדוני,
שמי ינון שרז,
אני כותב אליך כאבא לילדים וכאזרח מודאג שמרגיש שאיבדת את הדרך. 
המטרה מבחינתך מקדשת את האמצעים.
כל יוזמה ולא משנה מאיזה צד פוליטי היא מגיעה, מסורבת אוטומטית , נראה שהעיקר הפך להיות לסרב ולמנוע כל תהליך המנסה לשפר את מערכת החינוך העל יסודית בישראל.
כמוני, לא מעט הורים תמכו במאבק המורים וגם היום, רובנו מסכימים שהמורים צריכים לקבל שכר גבוה יותר אך לא מוכנים שילדינו ימשיכו להיות שק חבטות וכלי במו"מ בלתי נגמר.
אני כותב אליך אחרי שמכתבי הראשון נשאר ללא מענה. פניתי אליך במהלך העיצומים שלכם,בשם ההורים בעירנו,  בבקשה להחריג את המסע משואה לתקומה של שכבת יב' בבית ספר בן גוריון בנס ציונה.


לצערי מכתבי זה שונה מקודמו וכבר בפתיחת דברי אומר שאני קורא לך להתפטר מתפקידך בשל הנימוקים הבאים.
• הסיבה המרכזית שאני חושב שאתה צריך להתפטר הינה העובדה שאתה פוגע בתלמידים.
חסרה לך ההבנה שתפקידך מעבר לדאגה למורים הינו לדאוג לתלמידים, הם ה"לקוחות" שלכם.
אנחנו ההורים וילדינו, הצרכן היחיד ולצערי השבוי שלכם.
בגלל הזמן הרב שאתה בתפקיד, הפכנו להיות מובן מאליו ושבויים שלא סופרים אותם. מספיק שתראה את מספר בתי הספר הפרטיים שאינם מחוייבים אליכם בכדי שתבין את גודל כישלונך.
• לאורך כהונתך באופן מובהק אתה מתנגד לכל יוזמה לשפר, ליעל, לשנות ולהתאים את מערכת החינוך בישראל בהתאם להתקדמות העולם ולטובת ילדי ישראל.
• התנגדת לישום דו"ח ועדת דוברת, אחד הדו"חות היותר מקצועיים שנערכו בישראל. החלטותיו היו משנות את פני מערכת החינוך בישראל באופן מיטבי עבור התלמידים והמורים כאחד, כאמור עשית הכל בכדי שלא ייושם.
• דאגת באופן פרסונלי לשנות את רף הבחירה עפ"י עקרונות הבחירה בארגון המורים ותוך כדי בחירות, מה שנקרא "חוק פרסונלי" וכך דאגת לעצמך להמשך תפקיד יו"ר שניתן לקרוא לו דיקטטורי.
• איבדת את השטח, אותנו ההורים ויותר גרוע מזה , איבדת את המורים, בתי ספר יצאו לפעילויות בניגוד להנחיות, שחררו ציונים מתחת לשולחן, האמירה בשטח היא שנכשלת והמאבק הבלתי נגמר איבד את המטרה שלו והפך לסבל על גב המורים, ההורים והתלמידים.


כל העובדות לאורך כל השנים מראות שאתה נכשלת וממשיך להיכשל בהובלת המאבק, בהבנה איך ומתי לסיימו, בהצלחה לנהל את המשא ומתן ולהביאו לסיכום.
יצא לך שם של מפוצץ משא ומתן, אחד שלא יודע לסגור עסקה אלא רק לומר לא )משנת 2001 ועד 2006 ניהלת משא ומתן ללא תוצאות(.
השביתה הארוכה ביותר בתולדות מערכת החינוך בישראל רשומה על שמך(64 ימים). המשא ומתן להסכם העסקה חדש נמשך כבר חודשים רבים, שתי ממשלות ושרי אוצר. דיונים בבית המשפט לעניני עבודה, הפגנות
של המורים, ההורים והתלמידים ועדין הכל באוויר ועל גב התלמידים.


נכשלת והגיע הזמן שתקח אחריות ותפנה את מקומך ויפה שעה אחת קודם, די מספיק, מגיע לנו יותר.


ינון שרז

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה