שמאלנים יקרים: צאו מהסרט !

$(function(){setImageBanner('5f8fbda7-4d41-4eb1-a7e3-0c26c2f282d4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

יונתן גולדשטיין בפוסט לא פופולרי..
לפחות עשרה מנדטים של מצביעי שמאל חונים עכשיו בימין. לא בגלל הפוליטיקאים. בגללכם - צבועי השמאל.
- שמאלה לליכוד יש לא פחות משני מליון וחצי מצביעים. בדעותיהם. בתפיסתם. בעקרונותיהם. איש מהם אינו איש ימין אלא בהגדרה סמנטית מתקרבנת. רוצים אותם בצד הצודק? תפסיקו לרדוף אחרי הצדק. קחו כדורים נגד בחילה והפסיקו לירות בתוך הנגמ''ש.
ואתם, הפוליטיקאים - כנ''ל.

פרטי
לא תקום כאן ממשלה כבקשתכם אחרי הבחירות הללו. זה פשוט לא יקרה.
אנחנו, אנשים בעלי תכונות רדיפת צדק מוגברות עד כדי טהרנות מהולה בצביעות, התרגלנו להיות צודקים. הבעיה העיקרית בלהיות צודק היא העובדה שזה לא עוזר לך להיות צודק כשאתה צועק מהיציע.
נו, הבנו, המלך עירום. הבנו, הוא מוקף באנשים הן חדלי אישים וחברים יכולת. מתריסים, מסיתים, משסים. הכל נכון. צודקים. מה עשינו כדי לשנות? חיפשנו להיות צודקים יותר. בשם הרדיפה הבלתי מתפשרת אחרי הצדק, פסלנו על הסף כל אפשרות ריאלית אמיתית לייצר שינוי - שינוי לטובה שיתווה דרך בה אנו מעוניינים לצעוד. להיות שותפים. לאחד. אנחנו הרי צודקים. הם - מטומטמים. מצביעים עם הבטן במקום עם השכל. זורקים להם לאוויר את הביטוי ''אוטובוסים מתפוצצים'' או ''הערבים נוהרים'' וזה מספיק להם בשביל להדליק את הגן הפרימיטיבי ולירות לעצמם ברגל.

בזכות הצדק האבסולוטי הזה אנחנו מקימים בין ידינו ממשלת ימין קיצונית. ממשלה שאין לה דין ואין לה אלוהים.
חושבים שגדעון סער ישמור על השבת החופשית שלכם? שבנט יפסיק את ההדתה? חושבים שבגלל שסמוטריץ' הכניס כמה נשות מחמד לרשימה שלו הוא פחות גזען? הפסיק להיות הומופוב? חדל להיות נציג הפטריארכיה המיזוגנית? בטוחים שמסרי הסולידריות האלה שלהם ימנעו מהם לרוץ לחתום לדרעי וליצמן על כניסתם לממשלה?
כמובן שלא. בכל הסעיפים.
אבל גדעון סער יכול להחליף את נתניהו, תיאורטית. ליברמן לא יישב עם נתניהו ולא יישב עם חרדים. וואלה יופי. בשם הפרגמטיות אפשר לזנוח את רדיפת הצדק - אבל רק אם הפרגמטיסט בא מימין. כשהוא בא מימין זה לא משנה אם הוא פנאט דתי, לא חשוב שהוא מיזוגן, לא רלוונטי שהוא גזען. לא קריטי.
אבל כשהוא מעז לבוא משמאל? אוהו! אם הוא עשה עבירת תנועה לפני שלושים שנה הלך עליו.
ליבני? לא פוליטיקאית. לפיד? פרזנטור דמגוג. בוז'י? נבעך. גנץ? בוגד. חולדאי? לא התפטר מהעירייה. מיכאלי? תקוות שווא להחייאת גופות. שלח? אגו. בוגי? ימני.
ניסנקורן? פסול כי זחל לממשלת המושחת. כנ''ל מירב כהן. כנ''ל כל מי שפרש מכחול לבן ועכשיו חוזר להיות נאמן לעקרונות שלו תחת מסגרת פוליטית טבעית יותר.
ובגלל זה לפחות עשרה מנדטים של מצביעי שמאל חונים עכשיו בימין. לא בגלל הפוליטיקאים. בגללכם - צבועי השמאל.
הלו הלו. אני לא מתחסד. אני מטומטם בדיוק כמוכם. משנת 2009 אני מצביע אסטרטגית כי אני חלק מגוש ''רק לא ביבי''.
הרי היה לנו הרבה יותר חשוב לשחוט כל יו''ר שמפלגת העבודה הציבה בראשה דקה אחרי שנכשל בקמפיין. זנחנו תוך שלוש שניות את לפיד ואנשיו. היינו עסוקים בלהתנחמד למצביעי ימין לייט כי היה לנו חשוב להעיף את ביבי. כל כך חשוב להעיף את ביבי שלא טרחנו להציג לבוחרי הליכוד אלטרנטיבה ובמקום זה אנחנו קוראים להם קופים, בוטים, כבשים ומזלזלים בהם ובבחירות שלהם.
ברם, בזכות תחושת שליחותינו כנציגי הצדק האבסולוטי על פני האדמה, תפקיד התפור למידותינו כשהיינו דמות בטרגדיה יוונית שכחנו לגמרי את הטקסט ואת נרטיב הדמות. תפקיד מפלגת השלטון הוא להישאר בשלטון - גם ובעיקר כאשר הם עושים עבודה מחורבנת בניהול. תפקיד האופוזיציה הוא להחליף את השלטון. בכל דרך (שאינה כוללת אקדח).
זה ממש ממש מטומטם להגדיר עצמך איש שמאל כשאתה ממלא את הפיד שלך בדברי שיטנה נגד אנשי אופוזיציה אחרים.
זהות מנהיג השמאל פחות רלוונטית. דרכו ועקרונותיו הם רלוונטיים. אנשי רשימתו, עקרונותיהם, יכולותיהם - הם הרלוונטיים. כל השאר זה עשן, מראות הונאות קסמים של אנשי שיווק במדיה דיגיטלית.
שמאלה לליכוד יש לא פחות משני מליון וחצי מצביעים. בדעותיהם. בתפיסתם. בעקרונותיהם. איש מהם אינו איש ימין אלא בהגדרה סמנטית מתקרבנת. רוצים אותם בצד הצודק? תפסיקו לרדוף אחרי הצדק. קחו כדורים נגד בחילה והפסיקו לירות בתוך הנגמ''ש.
ואתם, הפוליטיקאים - כנ''ל.
הגיע הזמן להתאחד. המיקום ברשימה לא חשוב. חולדאי יכול להיות אחלה שר חינוך או שר שיכון או שר פנים - לא משנה מה מיקומו ברשימה הרלוונטית. שלח יכול להיות כל דבר. מיכאלי כנ''ל. זליכה רוצה להיות שר אוצר? סבבה. ניסנקורן שר משפטים? שיהיה.
וכן, יאיר לפיד יכול להיות ראש ממשלה. גרוע יותר מנתניהו (על פי תפיסת הצדק האבסולוטי המטומטמת שלנו) הוא הרי לא יהיה, נכון?
הגיע הזמן להתאחד. המיקום ברשימה לא חשוב. חולדאי יכול להיות אחלה שר חינוך או שר שיכון או שר פנים - לא משנה מה מיקומו ברשימה הרלוונטית. שלח יכול להיות כל דבר. מיכאלי כנ''ל. זליכה רוצה להיות שר אוצר? סבבה. ניסנקורן שר משפטים? שיהיה.
וכן, יאיר לפיד יכול להיות ראש ממשלה. גרוע יותר מנתניהו,- הוא הרי לא יהיה, נכון?
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה