שעון החורף האמיתי יתחיל ביום שלישי ! התחזית האפוקליפטית של רלי פנחס

$(function(){setImageBanner('f7fb55a4-d35b-4bb8-9d39-f79bf6ff8503','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

במוצ"ש הקרוב עוברים לשעון חורף. הלוואי ואתבדה אבל אני חוששת שבשלישי עוברים שוב לשעון חורף, הפעם ארוך יותר, אולי סופני.

1
בחירות 2022, בא לתלוש שערות (או להתחפר מתחת לשמיכה עם איזו סדרה דבילית בנטפליקס ולהעמיד פנים שאינני כאן).
1. נתניהו משקר, בוקר טוב עולם. ברור שהוא התכוון להכניס את רע"מ לממשלה שלו, הוא הרי מוכן להכניס את סמוטריץ ובן גביר, אין מבחינתו הבדל ביניהם. מי שיביא לו את השלטון - בין אם זה חמור נוער או בובת קישקשתא - ברוך הבא. הם כמובן יודעים את זה ולא נעלבים, הם באו להחליף אותו, לא לקחת חלק בממשלתו. הם יסחטו ממנו את המיץ של המיץ, הם ישנו את הדנ"א של המדינה, הם יהפכו אותה לדיקטטורה פשיסטית קלריקלית. והטרגדיה היא שהוא יודע את כל זה. נתניהו לגמרי מודע לעובדה שהוא רוכב על גב נמר, אבל זה כבר לא אכפת לו. התסבוכת המשפחתית והמשפטית לכדה אותו כמו בקורי עכביש. אין שום אדם שיכול לשמור על שקול דעת נקי בתנאי הטרלול שהוא חי בהם, ונתניהו אינו על-אדם. לפחות לא במובן הניטישיאני של המילה. כשהוא כותב על עוצמה (ראו מאמרו הפשטני בעיתון "הארץ" בשבוע שעבר) הוא מבלבל בין כוח לעוצמה. כוח מגיע מהמקומות הנמוכים, הפרימיטיביים, של הנפש, עוצמה היא דבר אחר לגמרי. עוצמה היא סובלימציה של דחפים. היא מגיעה אחרי עבודה קשה של "האני" לשפר את עצמו על מנת לחיות חיים משוחררים מפחדים והאשמות, חיים שיש בהם משמעות ויצירה - בדיוק הפוך מהמצב הנפשי של נתניהו התקוע בפחדיו וגורר אומה שלמה לחיות לנצח תחת תסביך קורבנות.
2. אין בהקלטות של סמוטריץ ושל חפץ או בעדות של יונתן חסון בכדי להזיז אפילו טיפה את המחט. מי שמצביע לנתניהו יודע היטב מה יקבל וזה בדיוק מה שהוא רוצה. שנאת ערבים, שנאת אשכנזים, מרחב יהודי לאומני טהור ונטול סממנים של חילוניות אוניברסלית. במוצ"ש הקרוב עוברים לשעון חורף. הלוואי ואתבדה אבל אני חוששת שבשלישי עוברים שוב לשעון חורף, הפעם ארוך יותר, אולי סופני.
3. אל תבנו על אחוזי הצבעה. הערבים לא ינהרו לקלפיות הפעם, הם נואשו מהמשחק. חבל, הדרך היחידה לשפר את תנאי חייהם היא הפוליטיקה. אם לא תהיה נציגות ערבית בכנסת הבאה (אני לא זוכרת מתי, אם בכלל, היה מצב כזה) אף אחד לא יפריע לסמוטריצ'ים ולבן גבירים לתרגם את חוק הלאום למדיניות של הפליה והפרדה גזעית בשטח.
4. אחרי הניצחון היהודי, הערבים יהיו הראשונים שירגישו על בשרם את השוט הגזעני. אבל זה לא ייעצר כאן. מיד אחריהם יבואו אני ואחיותי הנשים. אנחנו נסולק לירכתי האוטובוסים והאולמות, נלמד בפקולטות נפרדות ולא נשיר לפני גבר. אולי גם לא נדבר - חוץ מאשר בבית, כי כבודה של בת מלך פנימה. אחרי זה יבואו כל היתר. כל מי שמבקר, כותב, מתנגד או מביע דעה ימצא בסכנה. תהיה אורבניזציה של כל המרחב, מהים ועד הירדן, כולל תל אביב הליברלית והתוססת.
5. מפעל ההתנחלויות יקבל לגיטימציה מוחלטת. הסיפוח לא יזחל, הוא ירוץ. תוך כמה שנים יהיה כאן אפרטהייד רשמי, מה שיגרור נידוי עולמי, הסתלקות של חברות בינלאומיות מהמדינה וכמובן טרור מתמשך אם לא מלחמה של ממש.
6. לא יודעת כמה מנדטים של קובידיוטים ילכו לפח בגלל תפיסת העולם הילדותית שלהם, אבל הם מזכירים לי את האיש שכאבה לו הרגל אז הוא הוריד אותה.
7. ראיתי את הצילום, הכמו ציור, של איילת שקד יושבת נוגה ובודדה בכנס התאחדות התעשיינים. לבושה היה מהודר, אבל פניה אומרות הכל - זה סוף הסיפור, סוף הדרך. התפאורה מסביב העצימה את תחושת העצבות. קירות עץ, רצפת עץ, שולחנות עץ, המון עץ, כמו באיזה פאב אמריקני מימי המערב הפרוע. ככה אני מרגישה, כמו במערבון עם קלינט איסטווד. שולפים ויורים, יורים והורגים, לא עוצרים רגע לחשוב.
ברוכים הבאים ללבנט הפרוע. אנחנו כבר לא נדבר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה