שתי שאלות למארגני מחאת נס ציונה ולמערכת האתר

$(function(){setImageBanner('6f80d5e2-8641-4daf-adaa-0a5b4632daba','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

מחאת נס ציונה זה אחלה! מבחינתי שיפגינו כל שבוע פעמיים בשבוע ואפילו שיחסמו את צומת הקניותר בשבע בבוקר, כל בוקר. אבל הכתבות באתר נס ציונה נט העלו בי כמה שאלות. האם אקבל תשובות ענייניות מעורך האתר ומארגני ההפגנות?. אני מקווה שכן.

פרטי

שתי שאלות למארגני מחאת נס ציונה ולמערכת האתר

מדי שבוע עולה באתר נס ציונה נט כתבות המסקרות את מהלך ההפגנות מטעם מחאת נס ציונה וכל מי שעושה את עצמו כנלחם על הדמוקרטיה. במוצאי שבת עלתה כתבה ארוכה המסקרת את ההפגנה השבועית בצומת הקניותר. אז הנה כמה שאלות לעורך האתר ומארגני ההפגנה. 

ורגע לפני שאתם מחליטים שאני איזה ביביסט נטול השכלה או חשוך, תנוח דעתכם. אני לא. הדלקתי נר. זה לא טור הבעת שנאה. זה טור שכולו צער. על הקרע הזה בעם, על מי שמתדלק אותו ובעיקר מי שהולך כעיוור אחריהם, משני הצדדים. 

ולבסוף, 2 שאלות קלות שכל מפגין מקצועי יכול לענות עליהן. אז הנה השאלות ואתם, אחיי, בעלי הדעות השונות מוזמנים לענות. 

  • איך סופרים ( או קובעים ) את מספר המפגינים בנס ציונה?.

יש איזה מונה?. מישהו מדד בצורה חצי מדויקת?. האם כל המפגינים הם תושבי נס ציונה?. האם המספר כולל גם את העוברים והשבים, נהגי המכוניות והנוסעים בתחבורה ציבורית ( אם הכביש לא חסום....).  אני בטוח שיש מי שסופר, אני רק רוצה לדעת איך. כי יש בכל זאת יש הבדל בין כמה עשרות, כמה מאות או כמה אלפים. אם היה מדובר בכסף שצריך לשלם היינו סופרים כל שקל בנפרד. 

  • נשים לכו אחורה - על איזה חוקים מדובר?.

בכתבה באתר נכתב ואני מצטט - " עדי אגסי שפיר ממחאת הנשים הקדישה את נאומה לבנותיה ואמרה שכל פעילותיה הן למען העתיד שלהן. הוסיפה ואמרה כי הכיוון של הצעות החוק העולות מהממשלה הן עם מסר ברור- נשים לכו אחורה. ולזה מחאת הנשים לא תיתן לזה לקרות."  ועכשיו לשאלה - על איזה חוקים מדובר?.

למה לחסוך בתיאור ההתבטאות החשובה כל כך של הדוברת. עורך יקר, אתר אינטרנט זה לא עיתון, אין בעיה של מקום. אני בטוח שמפגיני מחאת נס ציונה וגם אני, בכל זאת יש לי בת בבית, נשמח לדעת על מה מדובר ואם אמת הדבר אולי גם אנחנו נבוא להפגין. בטוח ייתנו לנו להיכנס. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה