תודה רבה לך, ישראל אייכלר ! בנאום אחד הסרת כל כך הרבה מסיכות...

$(function(){setImageBanner('39b3739c-d86c-4324-8140-8f9bf7f76e2b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

אין רע בלי טוב ויש דבר אחד טוב בתהליך הקיטוב ההרסני לכשלעצמו, המתחולל בחברה הישראלית.
ולכן יש להודות לנתניהו על שבפליטת פה חשף את כפירתו באל הכל יכול ולישראל אייכלר על תגובתו המקוממת, בה הגדיר חד משמעית מהי אמונתו..!
ו"בתיאבון" לסמוטריץ' ולחרדליו ולבן גביר ובריוניו - שנאלצו לבלוע משני הכיוונים אמירות כה מנוגדות לאמונתם ובלבד שלא להיפרד מכורסאות השרים.

ישראל אייכלר - אתר הכנסת

תודה רבה לך, ישראל אייכלר !

בנאום אחד הסרת כל כך הרבה מסיכות...

יש דבר אחד טוב בתהליך הקיטוב ההרסני לכשלעצמו, המתחולל בחברה הישראלית. וזהו תהליך הסרת המסיכות המתרחש ומוביל לזיקוק העמדות, תוך כדי שבירת המסכות ואתגור האמירות החלולות על "אחדות ישראל" . כי לא ניתן לבנות גג מגשר של אחדות ומטרות משותפות על קירות עקומים.
ולכן מגיעה "תודה רבה" ענקית לנתניהו ולישראל אייכלר.

נתניהו, זה שבאתרים החרדיים כונה יו"ר "המחנה האמוני" אמר דברים הגיוניים, על הסכנה המרחפת על הנוסעים לאומן ולרגע צץ מגרונו אביו המנוח האתאיסט הגאה.. עת הזכיר כי אלוהים לא עזר ליהודים בשואה. ברור שהוא כבר מתחרט על האמירה הזו בשל גל הנאצות שספג. אבל לאמת ולבוחן המציאות של כולנו, הוא עשה שרות חשוב מאין כמוהו.

כי בתגובה מחושבת וכתובה מראש, לא פליטת פה, הבהיר חה"כ ישראל אייכלר איש חסידות בעלז (ה"מתונה" כביכול...) את עיקרי האמונה שלו, שהינם בראש ובראשונה אנטי ציוניות מוחלטת וזלזול בוטה בכל מקימי המדינה ושופכי הדם למענה. ככה פשוט. 

ועל כך אני מודה לו. כן, מודה !

כי דווקא מנקודת המוצא הברורה וההבנה שיש בעם היהודי כמה מחנות שונים לחלוטין זה מזה ואין כל סיכוי לגרום לריכוך עמדות עקרוניות משני הצדדים, ניתן לצאת לדרך חדשה. 

כל שעלינו, כולנו, להבין ולהפנים, הוא שאין לנו לא עם אחר ולא ארץ אחרת ושלא חייבים להסכים זה עם זה, גם לא צריך להמשיך ולעטות מסיכות תוך כדי ריקוד משותף לצלילי "מי שמאמין לא מפחד"...

וגם, עד כמה שזה קשה, לא חייבים לכעוס או להזדעזע ממי שסבור שאלוהים הוא שהציל את ארץ ישראל מכיבוש נאצי והוא זה ששתל בראשי המנהיגים הציוניים האכזריים את הדאגה לחילוץ האדמור"ים מבעלז וסאטמר מציפורני הנאצים כשחסידיהם נותרים מאחור. (לא יכולתי להתאפק..)

אגב, אם כבר דנים באמונות, אני הרבה יותר מוטרד ממי שכן מכירים בתרומתה הכבירה  של הציונות כ"אתחלתא דגאולה" - אבל משוכנעים שהפיתרון לכל בעיותינו יהיה עם הקמת בית המקדש השלישי  וטיהורנו מחטאינו באפר של פרה אדומה. אלו שעלולים להצית את המזרח התיכון בדרך להגשמת המטרה.

אבל אחרי הכל עדיין חייבים להגיע להסכמות רחבות ככל שניתן הוא שחובה עלינו לכבד זה את זה, להתחשב זה בזה ללא כפיה הדדית ולהוות כולנו יחד קירות תמיכה ישרים וחזקים, לגג משותף. גג שהינו שמירת הדמוקרטיה הפרלמנטרית, בטחון המדינה וחיזוק וביצור כלכלתה.

וזה לא מעט, כי כאשר אחד הקירות לא תומך בגג, הוא גם מסכן את היציבות וגם עלול ליפול כאשר בהיעדר לחץ עליו, הוא מתנתק מהמבנה כולו ועתיד לקרוס. 

את העובדה הזו יהיו חייבים החרדים להפנים במוקדם או במאוחר ואת העובדה שאייכלר מייצג את מה שבאמת מאמינים בו חלק גדול מהציבור החרדי - יהיו חייבים בוחרי הליכוד להפנים ברובם.

ורק אז יש סיכוי ל"פריש" בערימת הקלפים וטריפתם מחדש. לבחירות חדשות עם הרכבים פוליטיים שונים מאשר עד כה ומי ייתן, גם לכללי משחק פוליטי שונים.

ותודות לאייכלר, התמונות תהיינה הרבה יותר ברורות, ללא מסיכות !

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה