תסמונת שטוקהולם של ועדת הלסינקי !

$(function(){})

ברור לי שההסכם עם "פייזר" שתוכנו הוסתר מאיתנו, עלול להיראות לכאורה אישור ל"ניסוי קליני" ושנתניהו כרגיל ציפצף עלינו ועל כל חוק ונוהל כשאישר אותו .
אך במבחן התוצאה ברור לי שלולא ההסכם, לא הייתי מקבל היום בשעה טובה מנת חיסון שניה ושאם "ועדת הלסינקי" לא תשקול בהגיון את צעדיה, עוד עלול ההסכם להתפוצץ והמנות הנוספות לא תגענה בזמן.

 

עצמי

סילחו לי מראש על הבוטות. אבל נמאס לי מה"פוליטיקלי קורקט" ומכל השטויות. היום קבלתי חיסון שני ואני אסיר תודה לפייזר ומוכן לספק לה את כל התיק הרפואי שלי וגם דגימת צואה שלי... אם רק תבקש !

נכון, ייתכן שאתה או את, הקוראים זאת עכשיו לא מוכנים לכך. ויכול להיות שאם היו שואלים אתכם מראש על כך ומחתימים אתכם על הסכמתכם להעברת המידע, יש מביניכם שהיו מסרבים ולא מתחסנים וזו זכותכם.

אלא שאני מוכן להמר כי אם ייערך עתה סקר ענק בנושא, עדיין הרוב המכריע יסכים לכך בדיעבד. מדוע? כי ההגיון הפשוט אומר שזהו מחיר שבלית ברירה יש לשלמו וכמו בכביש, מוטב להיות חכם ולא צודק...

ונשוב לכותרת. "תסמונת שטוקהולם" עוסקת בחטופים שמפתחים יחס מוזר לכאורה כלפי החוטפים ומתחילים להזדהות עימם.

ולי נראה כי רבים מדי מצפים כי חברי  "ועדת הלסינקי" ייחטפו על ידי הרוח הרעה שמטופחת כאן לאחרונה לפיה "הכל רע" – רק מפני שנתניהו בתמונה. שהיא צידו השני של המטבע האיום  בו "כל מה שטוב במדינה הינו בזכות נתניהו"...

נתניהו הינו נבל שכל מעשיו הטובים מחוירים לעומת מה שעולל לעם היושב בציון, רק כדי לשרוד על כסאו.

ואין ספק כי כל התנהלותו הזגזגנית והאינטרסנטית, או אדישותו והימנעותו ממעשים – בתקופת הקורונה - עלו, עולים ויעלו לנו מחיר דמיוני בכל ההיבטים.

ועדיין.

אני משוכנע שבן גוריון, שרת, אשכול, בגין, שמיר, רבין, פרס ואריק שרון ז"ל ואהוד אולמרט יבדל לחיים, היו מקבלים את אותה ההחלטה.

ולצערי, אם "ועדת הלסינקי" וחבריה, כולל פרופ' איתן פרידמן העומד בראשה, (ואני סומך עליו שלא ישלב כאן חשבונות אישיים..)  לא יפנימו את גודל השעה והאחריות המוטלת עליהם וירגיעו...

(בינתיים בראיונות עימו הוא טוען שאין כוונתם לפגוע חלילה בחיסונים. אלא שעל מילים שלא נאמרו, אף אחד עדיין לא התחרט..) 

ואם ידידיי וחבריי וכל יתר מאות אלפי אנשי ונשות תנועות המחאה  יהדהדו, כצפוי, את ה"פשע" הנורא הזה של נתניהו – הרי עד מהרה כבר נראה מחרתיים פניה לבג"צ לעצירת החיסונים... ולבג"צ לא תהיה לכאורה ברירה, כי על פניו אכן נעברו עבירות. ובהמשך- פיצוץ מול "פייזר" ועצירת הספקת החיסונים !

כי אם ועדת הלסינקי אכן תקבע כי מדובר בניסוי אסור, הרי ש"פייזר" לא תוכל להגיש את הנתונים כחלק מהליך האישור הסופי לחיסון והם לא יהיו חייבים לנו כלום, להיפך

ובשורה התחתונה, גם את זה נתניהו יידע לנצל לטובתו... כי השורה התחתונה תהיה "הסמולנים ובג"צ הפסיקו את החיסונים כדי לפגוע בי".

אז אנא מכל בר דעת, עיצרו רגע בטרם תגיבו תגובה פבלובית ותצעקו. תנשמו עמוק ותחשבו רגוע...

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה