עשרת הימים שהטריפו את נתניהו !

$(function(){})



נתניהו באטרף: "ידידי ג'ו ביידן" עדיין לא התקשר...
וכל נסיונות החיזור שלו (כמו בתמונה מ2016...) - לא מצליחים.
ומה מחפש נתניהו במסעו המתוכנן למפרציות, תוך כדי הפרת הסגר האוירי כמובן...

לע"מ. שלום בן גרשון

לפני  עשרה ימים  הושבע ביידן לנשיא ארה"ב.

אני בטוח שמאז ועד עתה, כל שעה עגולה... נתניהו  שואל את יועציו, הוא התקשר ?

לא, ביידן לא התקשר להגיד שלום לנתניהו...

ביום שישי שעבר ביידן דווקא כן התקשר לראש ממשלת קנדה ולנשיא מקסיקו. בשבת שעברה הוא שוחח עם ראש ממשלת בריטניה. בהמשך הוא דיבר עם  הקנצלרית מארקל ונשיא צרפת מקרון. והייתה גם שיחה עם פוטין, ועוד מנהיגים מהעולם.

רק עם נתניהו הוא לא מדבר. מה קרה? הרי נתניהו סיפר לנו שהוא וביידן ידידים אמיתים. ממזמן. מה קרה, הייתכן שביידן שכח את זה.. ?

מסתבר שביידן לא שכח. להיפך הוא זוכר והוא זוכר טוב מאוד, למשל את הפניה של נתניהו לקונגרס, כשהוא "הלך על הראש" של אובמה, כשהוא, ביידן, היה סגנו. ואת כל הפרובוקציות האחרות שהוא עשה למימשל אובמה -ביידן.

והוא לא שכח מן הסתם כי נתניהו חיכה וחיכה, אחרי שהתפרסמו תוצאות הבחירות בארה"ב, והיה בין אחרוני המנהיגים שברכו אותו על ניצחונו.

מסקנה:  ביידן "ייבש" את נתניהו עוד כמה ימים ויטריף אותו עד שיצלצל, רק אחרי שיהיה ברור שזה הטלפון ה22 בערך בחשיבותו...

וכדאי שחסידי נתניהו יפנימו: ביידן הוא ידיד אמת של ישראל, לפחות של ישראל השפוייה והלא משיחית.  אבל הוא לא ינקוף אצבע כדי לעזור לנתניהו לקראת הבחירות ... למעשה, הוא יחגוג בשקט ובסיפוק רב, אם נתניהו יפסיד בבחירות.

ואת זה מבינים היטב במפרציות מחד ובהתנחלויות מאידך.

ומה הקשר למפרציות?

השבוע הודיע נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, כי הוא מקפיא "זמנית"- עד לבדיקת ההסכם-  את מכירת מטוסי ה-F35 לאיחוד האמירויות.

אמנם נתניהו טען בתגובה כי היחסים עם האמירויות כבר "הגיעו לנקודת האל -חזור" וזאת למרות שבניגוד לשקריו הבוטים בקיץ, ידוע עתה כי  ההסכם למכירת המטוסים היה התנאי של האמירויות לכינון יחסים דיפלומטים עם ישראל.

נציגיו הרבים בתקשורת ניסו לשכנע אותנו שזו בסך הכל בדיקה יעני  "טכנית" של ההסכם ארה"ב - אמירויות על מכירת המטוסים ואמצעי לחימה אחרים בשווי של 23 מיליארד דולר ועל בדיקה "טכנית" נוספת של הסכם עשרות המיליארדים של מכירת נשק אמריקאי לערב הסעודית.

ייתכן אמנם שההסכמים יאושרו בסופו של דבר, בעיקר בשל משמעותם הכלכלית האדירה לתעשיות האמריקניות וגם למשמעותם כנפנוף מקל לעבר האיראנים ועוד "מקל" שמוחזק שלא בידיים אמריקניות...

ואת זה מבינים היטב במפרציות מחד ובהתנחלויות מאידך.

מסקנה:  ביידן הוא ידיד אמת של ישראל, לפחות של ישראל השפוייה והלא משיחית.  אבל הוא לא ינקוף אצבע כדי לעזור לנתניהו לקראת הבחירות ...

אבל, מה שברור זה שקודם כל, ביידן הבהיר לאמירויות, לערב הסעודית וגם לנתניהו, כן לנתניהו, מי עכשיו הבוס.. תשכחו מטראמפ ותכניסו לכם טוב לראש...  ביידן הוא נשיא ארה"ב !.

ובוושינגטון יבדקו בדקדקנות, עם מיקרוסקופים ומיטב החוקרים הכלכליים, אם עסקת הנשק נקיות, ואם טראמפ ומשפחתו היקרה, קרי ג'ארד קושנר שכה נלחם למען העסקאות, לא גזרו כאן קופון לעצמם.

זוכרים שטראמפ האשים את בנו של ביידן בעסקות אפלות באוקראינה?

ביידן הולך לתת לו שיעור באיך אוכלים נקמה קרה..

ואם אכן יתברר כי העסקות מזוהמות ?  - הו, הא... איזו חגיגה תהיה בוושינגטון. חבל"ז...  והן תבוטלנה כמובן.  אך גם אם לא, ה"בדיקות" לא תסתיימנה לפני ה23.3  ובזאת אני משוכנע !

אז בהתנחלויות, אומר נתניהו לעצמו, נטפל אחר כך והעיקר שיצביעו לסמוטריץ' ולא לנפתלי המנוול, או חלילה לגדעון, הסכנה לאנושות...

אבל האמירויות?  האם ייתכן שהיחסים יצטננו חלילה? עוד לפני הבחירות?

ומה עם מרוקו? נראה לכם שמלך מרוקו ימשיך במחול החיזור בלי שביידן יספק את ההכרה בסיפוח המרוקני . (ורוב הסיכויים שהוא לא יכיר..)

מה עושים?

הרי כבר אין תמונות וסירטונים של מיטב אושיות ה"תרבות" וההון הישראלי מבלים באבו דאבי הזוהרת. ולמעשה הקורונה אילצה אותנו לומר "ביי ביי דובאי"...

הפיתרון: מסע מתוקשר לאמירויות בעוד שבועיים, תוך כדי הפרת הסגר האוירי שהוא עצמו התעקש להטיל וחשיפת עשרות מלווים ומאבטחים לסכנת הדבקה , כי זה הכי דחוף וחיוני..

ושם, גם אם קבלת הפנים תהיה צוננת משהו.. הוא כבר יכריז הכרזות וינפק תמונות ויצהיר הצהרות. הכל כמיטב המסורת.

ולצערי, גם כן ע"פ המסורת הישראלית, לא יחסרו שוטים שישתכנעו...

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה