2,000 מילה של ליכודניק לא נאיבי, שלא ממש מת על נתניהו...  אבל יצביע לו !

$(function(){setImageBanner('da2ae890-dd27-4775-914a-7e4b3f95ce18','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

 תקראו ותחכימו: 
מה, אני לא יודע שהוא בשביל להישאר בבלפור ימכור אותי ואת הילדים שלי לחמאס, אם לא תהיה לו ברירה?
אבל בוא אני אגיד לך משהו, ככה אמיתי. רוב האנשים יודעים שדמוקרטיה זה סבבה, אבל ביטחון שהילדים שלך לא ימותו בפיגוע ושתהיה להם רמת חיים שלא היתה  לך - זה יותר חשוב. ומה שהכי חשוב האנשים פה לא אהבלים, עזוב אותך מאיזה חמישים אלף שיצעקו ביבי, גם אם ייקח להם את הבת הגדולה ויאנוס אותה מול האימא שלה.  אלה לא מפותחים וצריכים מלך.
הטעות שלך שאתה חושב שעוד מליון כמוני מצביעים בשבילו בעיניים עצומות ולא יודעים כמה הוא משקר. אבל מה, כולם שיקרו משקרים וגם ישקרו. איך זה בתור, איך אתם קוראים לזה? הנחת יסוד. תאמין לי זה יסוד יותר חזק מהיסודות של הבור בקריה...

מסכם: אתה יודע מה זה דמוקרטיה בשבילי? זה שאתה יכול ללכלך חופשי על ביבי וכולם ולא באים לעצור אותך מהשב"כ ושבבחירות הפתק  שלי שווה לפתק של שרי אריסון, כל היתר סתם חרתא.

ערוץ 12

 ארבעת הטוענים לכתר בביצועם המופלא של אנשי "ארץ נהדרת". "כולם שקרנים וביבי הכי טוב. גם זו סיבה לבחור בו...

 ה"ציטוטים" בכותרות המשנה עניינו אתכם?

ובכן, זהו איננו ראיון אמיתי. כולו בדוי ממוחי, אך מבוסס על מאות תשובות שקבלתי בעשרות ויכוחים. והעליתין על הכתב עבור השותפים לדעותיי, בכדי שאולי יבינו יותר טוב את הצד השני. יבינו יותר, יתעבו פחות והעיקר - יצליחו להבין ולו במעט את הצד השני. 

אבי בן דוד

----------------------------------------------------

תקשיב לי, אתה מה זה מבזבז אנרגיה בפייסבוק ובעיתון וכל הזמן מנסה לשכנע אנשים שאין טעם לנסות לשכנע אותם.

אני מצביע לביבי ואתה מכיר אותי מספיק זמן, כדי לדעת שאני לא מאלו שבוכים על לקחו לנו שתו לנו במעברות... תסתכל מה השגתי ומה השיג עוד אבא שלי זכרונו לברכה שעלה לארץ מטריפולי עם חמש מטבעות זהב בכיס, נפוליונים קראו להם פעם וקצת תכשיטים מהנדוניה של אמא שלי זכרונה לברכה ומזה פתח מכולת, בעיקר בהלוואות וברוך השם, בלי עין הרע...

תשאל אז למה אני מצביע לו? מה,אני לא יודע שהוא חזיר אגואיסט שלא איכפת לו מאף אחד ושהוא קמצן איום ונורא  שזה מגעיל? שהוא לקח מתנות מכל מי שהתקרב אליו? שאשתו המג'נונה שונאת עדות מזרח,  מה אני עיוור? 

מה, אני לא יודע שהוא בשביל להישאר בבלפור ימכור אותי ואת הילדים שלי לחמאס אם לא תהיה לו ברירה?

עד כדי כך?

כן, עובדה שהוא שולח להם מזוודות של כסף כדי שיישבו בשקט.

וזה טוב?

זה גרוע, אז מה יעשה בנט – יספר להם על סינגפור?  תשמע עכשיו טוב ואל תפריע לי בשאלות. תן לי לדבר חמש דקות מהשכל לא מהלב. אני את הלב לא מכניס לעסקים ולא לפוליטיקה. אם יש משהו שלמדתי בחיים זה שפוליטיקה זה ביזנס הכי מגעיל והכי מלוכלך שיש,  אבל גם כזה שדורש הכי הרבה שכל וחושים של חיית טרף.

אז ככה; בוא אני אעשה לך סדר בראש, אולי תבין פעם אחת שמה שישראל צריכה זה קודם כל ממשלה חזקה ואם מירב מיכאלי היתה יכולה להרים את זה – יאללה, מצידי שהיא תהיה. ולפני שתשאל אני לא מפחד שהיא תפיל עלי עוד מיסים, יעני היא סוציאליסטית. קודם כל, כשהם למעלה מתחלפים להם גם המילים וגם המנגינה... וחוץ מזה, הסתדרנו מצוין עד היום עם הקומבינות, אז הרואה החשבון שלי יתאמץ עוד קצת, (צוחק...) וואללה, בדובאי עוד אין לי כספת בבנק ויש לי גיסה בקנדה שאפשר לרשום על שמה.

אז  בוא נחזור לממשלה, אם אתה רואה סיכוי שהשמאל וכל הלפלפים יכולים להרים ממשלה חזקה, בלי לשלם לחרדים מה שירצו – תוכיח.

האמת, לפיד שקרן בדיוק כמו ביבי גם אם בזמן האחרון הוא שותק. ליברמן? וואללה הוא גבר. אז מה יעשה – יגייס את החרדים בכוח? קודם שיחסל את ההוא מהחמאס תוך 48 שעות.

בוא אני אגיד לך משהו, ככה אמיתי.  רוב האנשים בארץ יודעים שדמוקרטיה זה די נהדר, אבל ביטחון שהילדים שלך לא ימותו בפיגוע ושתהיה להם רמת חיים שלא היתה  לך - זה יותר חשוב מדמוקרטיה.

ומה שהכי חשוב האנשים פה לא אהבלים, עזוב אותך מאיזה חמישים אלף שיצעקו ביבי גם אם יקח להם את הבת הגדולה ויאנוס אותה מול האימא שלה.  אלה לא מפותחים וצריכים מלך.

אבל, הטעות שלך שאתה חושב שעוד מליון כמוני מצביעים בשבילו בעיניים עצומות ולא יודעים כמה הוא משקר. אבל מה, כולם שיקרו משקרים וגם ישקרו. איך זה בתור, איך אתם קוראים לזה? הנחת יסוד. תאמין לי זה יסוד יותר חזק מהיסודות של הבור בקריה...

עכשיו בוא אני יגיד לך עוד מילה יפה. קוראים לה מבחן התוצאה. במבחן הזה אני מסתכל על השורה התחתונה ונותן את הקרדיט למי שעומד בראש, גם אם זה ייפול עליו משמיים במתנה. וגם אם הוא לא ידע ולא התכוון ולא אשם ולא רבאק.

אז בוא נתחיל לספור את מבחן התוצאה שלנו, כולם.

קודם כל קורונה, נכון? אז הוא פישל וליכלך והיה פחדן מול החרדים הכל נכון. אבל זה כבר מאחורינו. עכשיו יוצאים מזה, יש חיסונים ואנחנו ראשונים. אז שאני יגיד לך שאני לא כואב לי על ששת אלפים מתים, כואב, אבל תשמע, זה לא חיילים צעירים. לא נעים, אבל רובם היו מתים תוך כמה שנים, נכון? וכמה מתים בתאונות מיותרות? עזוב, כמה מתים סתם אפילו בבתי חולים מרשלנות וחיידק טורף ואנא עארף?

יאללה, נעבור לביטחון,  תגיד מה שתגיד, המדינה שקטה, אין פיגועים וכמעט אין קסאמים. אפשר לעשות יותר טוב, בטוח. אבל מי יעשה ואיך? בוא לא ניכנס לזה. הצבא שלנו בינתיים מלמד אפילו את האמריקאים כל מיני טכנולוגיות והרוסים שותקים כשאנחנו מכסחים לסורים כל יומיים ת'צורה. ואל תגיד לי חיזבאלה, בינתיים נסראללה בבונקר ואני בחג בצימר מול הגדר של לבנון.  

עכשיו כלכלה, לא יודע מה מספרים לך, אבל תשעים ותשע אחוז חרתא. אני יש לי בערך מאה אנשים עצמאים שאני פוגש לפחות פעם בחודש ועוד יותר שרק לפעמים. אצלנו אין בחבר'ה כמעט שכירים ואלו שיש, לא עובדים באוניברסיטה, עם שבתון ופנסיה של חמש עשרה נטו לחודש בונקר עד המוות. כמו אלו מהמחאה שמפגינים בבלפור. בכלל, סליחה שאני קופץ נושא, אבל במקום שאוחנה המניוק יחמם את השוטרים על ההפגנות, היה צריך לחלק להם פרחים. אם תשאל אותי, הם בגללם לא קמו פה אנשים ועשו אינתיפאדה על החרדים כשפתחו ישיבות בהסגר. ואני מזכיר לך שש"ס, כמה שהם בדרך כלל מלקקים לאשכנזים – דווקא בקורונה בהתחלה היו בסדר. שמרו סגר ולא הלכו לבית כנסת. ואז מה ראו? להפגין מותר, זה קדוש. ולהתפלל לא? אז מה יצא בסוף. המפגינים עשו הרבה רעש ורק הוסיפו בחזרה מנדטים לביבי.

הזכרת את המצב הכלכלי...  

סליחה, חוזר לזה. בוא תסתכל כמה לקסוסים חדשים עלו על הכביש השנה, עם הקורונה. חבר שלי שקנה ג'יפ לקסוס אמר לי שיש רשימת המתנה להירשם... וכמה מרצדסים ואאודים חדשים אתה רואה בכל פינה? כמה המשיכו לעלות המחירים בדירות? ככה נראית לך כלכלה שבורה ומרוסקת... תשמע, ביבי יצא בהתחלה מטומטם כשדיבר שיצטרכו קיצוצים. נדמה לי בפסח שעבר דיבר ככה. ואז נפל לו האסימון והתחיל לחלק כסף. נזכר שזה לא של אבא שלו... עכשיו תגיד לי אתה רואה עצמאים עושים הפגנות?  נאדה. כל אחד כמעט קיבל בשנה הזאת יותר ממאה אלף מענקים ואני יודע מה אני אומר לך. וחצי מהם עובדים כמעט רגיל ועוד חצי או רבע בשחור. בכלל, החלתניקים מה? אתה חושב שהוא וכץ לא הבינו שלא ירצו לעבוד? אז שלא יעבדו, או יהיו שליחים בשחור אבל יצביעו נכון.

 ואתה אוהב את זה?

מה זה אוהב. מה זה חשוב. העיקר שיש כסף בשוק ויש הרגשה טובה באוויר, פעם שמעתי הרצאה על שיווק ומה שאני זוכר משם זה שכלכלה זה לא מדע מדוייק זה קודם כל אווירה ורגש. אז אם עכשיו אנשים משלמים לצימר בגליל חמישייה לסוף שבוע, מה זה אומר?

 אבל נסגרו עשרות אלפי מסעדות והרבה עסקים.

וואללה, מה שנכון נכון. אבל כשחיים כהן שיחק לי אותה עממיקו בטלוויזיה ובמסעדה שלו לקחו 200 שקל למנה עיקרית, הוא לא ביקש שאבכה בשבילו. אז למה שאני יבכה עכשיו? יש לנו בחבר'ה אחד שיש לו יותר מ- 20 שנה שווארמה. הוא ואשתו עבדו שם ושני פועלים ועכשיו היה בערך חצי שנה סגור. אז מה, המקום שלו. אין שכירות, ארנונה הורידו חצי ,הפועלים בחל"ת והוא ואשתו מקבלים מענקים. נכון, בקושי רבע ממה שהרוויחו בחודש רע - אבל יום עאסל יום באסל. בוא נגיד שהוא, אחרי שחיתן 3 בנות קומפלט, נשארו לו שני בנים לחתן ואת הדירות שהוא קנה להם בדיור למשתכן, הוא לא מכר בשביל לאכול...

 ומה עם כל המסכנים, אלו שמקבלים ביטוח לאומי וקצבת זקנה גרושים?

תקשיב, לא ראיתי שלפיד כשהיה שר אוצר אמר שבוא נפסיק לתת ביטוח לאומי לשרי אריסון וניתן כפול ליונה לוי מנתיבות שחיה רק מזה. תשמע, אני לא רשע ותאמין לי כמה כסף צדקה שאני נתתי בחיים שלי – לפיד וכל היפי נפש האלו שעומדים בצומת עם דגל שחור – לא נתנו רבע.  אבא שלי זכרונו לברכה תמיד הזכיר שכתוב בתורה שלא יחדל עני מן הארץ, משהו כזה. אבל בכמה מדובר? אל תדקלם לי סטטיסטיקות, זה הכל חרתא. יש לשכן שלי חתן שהיה פעם נרקומן וכל הכבוד לו הוא יצא מהסמים. אתה יודע שבתור נרקומן קיבל קיצבת נכות? אז עברו אולי 15 שנה והוא עוד מקבל... עובד אצל אבא של אשתו בתלוש של חצי משרה, יעני. וממשיך לקבל. תשמע, כל המדינה זו קומבינה אחת גדולה ומי שהמציא את השיטה היו המערכניקים.

אז גם אתה שונא אותם?

מה פתאום? מת על מה שהמערכניקים עשו פה. מה, אני לא יודע שבן גוריון בנה את המדינה ובגין רק דיבר... ושבלי הכסף של הפיצויים שנתנו לאשכנזים אבל גם למדינה, שזה היה  ים של כסף, לא היה פה כלום עד היום? אבל, מה הקשר בין בן גוריון ואיך קראו לו, ספיר, למה שקורה היום?

מה ההבדל?

למה ספיר כשפתח את הפנקס ונתן כסף איפה שצריך, הלך לבקש רשות ממנדלבליט? תבינו שאם יש משהו שאף פעם לא תשכנעו אותנו, את הרוב בעם הזה, זה שעורך דין חכמולוג יושב מעל השר או המפקד בצבא ומחלק לו הוראות, עזוב, זה פשוט בזיון. 

דיברת על קורונה, ביטחון וכלכלה בשורה תחתונה. מה עם חינוך, מה עם בריאות?

תשמע, בריאות הלוואי על כל העולם מה שיש פה. באמת, דודה של שלי חיה לבד וכל הזמן בקופת חולים. כל מיני בעיות כרוניות והגיל, כבר בת 78 עד מאה ועשרים. אם אני יעשה חשבון כמה בדיקות וניתוחים וטיפולים שעשו לה בעשר שנים, אם הייתה באמריקה הייתי אני פושט רגל מלשלם את זה. ואיזה מרפאות והכל דיגיטלי. תענוג. אז לפעמים צפוף בבית חולים נכון. ועוד פעם, לא ראיתי שלפיד שפך יותר כסף לבנות בתי חולים. אני הייתי נותן הלוואות לשוק הפרטי שייבנו בתי חולים כמו אסותא ושיתחייבו למדינה - נניח על חצי מהמיטות מחיר פיקס ועל היתר ירוויחו. זה גם שכל וגם ביזנס. תאמין לי, מחר אני משקיע בדבר כזה. פה אין אף פעם ירידה בעסקים...

ומה עם חינוך?

וואלה, פעם ראשונה שאין לי באמת מה לענות לך. תשמע, דווקא בנט כשהיה שר החינוך אהבתי לשמוע אותו. נראה לי שדווקא התאים לו. עכשיו ביבי שם ת'דפוק הזה גלנט. וואלה רצה להיות רמטכ"ל זה? בכלל, אני יש לי עדיין הרבה כבוד למדים ואני בחיים לא יגיד כמעט מילה רעה על הצבא שלנו. אבל, אחרי שרואים את גנץ, מסכן איזה פרייאר יצא שוב ושוב ואת גלנט הדפוק הזה. אני מתחיל לפעמים לשאול את עצמי מה יש שם באוויר בקריה – שדופק להם ת'מוח? 

אז החינוך גרוע?

גרוע זה מחמאה, עזוב אותך, כל מי שיודע משהו זה ממורים פרטיים. אני הוצאתי כל חודש בשקט אלפיים שקל על שיעורים פרטיים וזה כשלא היה בחינות, אז כפול. אבל בשביל לרפא את החינוך, צריך גם לשים עוד הרבה כסף, אבל קודם כל לשלוח הביתה את רות בן דוד וההסתדרות שלה ושמורים יעבדו כמו שצריך, בלי מאה ימים חופש. וזה נראה לי אף אחד לא מסוגל להתחיל אפילו.

אז במבחן התוצאה שלך ביבי נכשל בחינוך?

וואללה, נכשל אחד מכל מה שדיברנו. אז בשביל זה להחליף אותו?

לא דיברנו על יחסי חוץ.

פה הרמת לי להנחתה.. מה זה יחסי חוץ? הצגות ודאווין בעיקר. בזה הוא אלוף ואף אחד לא מתקרב אליו. ובמבחן התוצאה יש יעני שלום אפילו עם מרוקו וסודן. אז הוא אכל אותה עם טראמפ, אז מה, נראה לך האמריקנים ימכרו אותו? לא נראה לי.

אז כל מה שיש בכתב אישום נגד ביבי לא מפריע לך?

תשמע קודם כל, נגמרו הזמנים של בגין וכולם גונבים.  גם המערכניקים גנבו, אבל למפלגה. וכשאחד גנב לעצמו – קפץ מהגג. הליכודניק'ים מבינים שבן אדם תשים אותו ליד צלחת – יכניס יד. מה אני לא הייתי מסדר לבן של גיסי העורך דין -לקבל עמלות מאיזה דיל, אם הייתי שם? אבל, האמת היא – שגם אם היה משהו חזק, אמיתי, נגדו, מכל הבלאגן של התיקים – אף אחד כבר לא יאמין לכלום, גם אם יימצא אשם, יותר טוב לנו שלא יגיע ליום הזה. אני אומר לך אמיתי, מהלב. למה, מי עוד מאמין לפרקליטות במשהו? תשאל אנשים מי רצח את תאיר ראדה, תשאל למה ירו בעוזי משולם, מה קרה עם ילדי תימן, כבר בכלל לא משנה מה האמת, משנה מה חושבים האנשים.

ומה אתה בעצמך חושב על התיקים נגדו?

תראה, בתיק המתנות, ברור לי שהוא חזיר וקמצן וחגג על הכיס של המיליונרים שליקקו לו. רק מה, אני אומר לך מניסיון חיים, שהם רצו לתת עוד לפני שהוא ביקש... ואני לא בטוח שיצא להם מזה משהו אמיתי, חוץ מ"הפוזה" – להצטלם איתו ולהיות מוזמנים לבית שלו.

אתה כזה תמים? לא נתן להם כלום?

ממש לא. תשמע, בן אדם יש לו כסף כמו זבל, מה מחפש ? כבוד. וזה שהוא עזר למיליונר ההוא מילצ'ן שהיה סוכן של המוסד לקבל ויזה – כל הכבוד. נראה לך שאני מאמין שעשה את זה בגלל הסיגרים והשמפניה? או הצוללות, אני בטוח שגם אתה לא חושב שהוא קנה עוד צוללת כדי להרוויח חצי מיליון דולר בקומבינה. תשמע, צריך להיות שטן אפילו לחשוב את זה. וכל הסיפור של אלוביץ' ומה כתבו עליו בעיתון שזה יעני שוחד. זה בכלל – יותר טוב לא לדבר. אם זה שוחד – אז כל ראשי העיר והשרים במדינה צריכים ללכת לכלא...

אז בוא נסכם. ביבי שקרן, אבל משקר טוב ובשבילנו. נכון? וכולם גנבים ואף אחד לא באמת דואג לעניים ולמסכנים. אני מתמצת מדוייק מה שאתה אומר?

כל מילה בול בפוני.

ומה עם מה שהוא מעולל לדמוקרטיה? מחליט מה שבא לו לפי מה שטוב לו.  לא מתייעץ, מצפצף על השרים על הכנסת. גם זה לא מפריע לך?

לא מת על זה אבל יושן טוב בלילה.

 אבל אמרת שאתה בעד דמוקרטיה?

נכון. אתה יודע מה זה דמוקרטיה בשבילי? זה שאתה יכול ללכלך חופשי על ביבי וכולם ולא באים לעצור אותך מהשב"כ ושבבחירות הפתק  שלי שווה לפתק של שרי אריסון, כל היתר סתם חרתא.

אז דמוקרטיה בשבילך זה שהשליט עושה מה שהוא רוצה ואתה אומר מה שאתה רוצה ובזה זה נגמר?

נכון. יעני פעם היה כאן משהו אחר?...

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה