"הקוסם" הזיע בראיון.. תודות לאודי סגל .

$(function(){setImageBanner('b04c03b0-400c-4dbb-8c21-c8ff0a43b8a1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

אתמול ראינו תודות לאודי סגל שלא ויתר - שנתניהו קרוב לפאניקה בכל פעם שהוא מעומת עם המציאות.
הוא חלש, סחיט ולחיץ, תמיד היה. ורואים את זה בניהול המדינה בשליפות מהמותן וחוסר יכולת החלטה, עליה הוא מחפה בנאומים מרשימים.
תארו לעצמכם לו היה ניצב בפני מראיין נטול בוסים מערוץ לא מסחרי, אחד שהיה לא רק מציג שאלות קשות, אלא גם סותר אחת לאחת את התשובות השקריות או הלא קשורות..
קבלו הדגמה לאיך ניתן היה לגרום לנתניהו לנטוש את האולפן...

ערוץ 13
אני לא מתפלא על המתקפה שמוביל יורש העצר המטורף עם מאות מעריציו על אודי סגל.
סגל  נתן ראיון מקצועי ועמד על שלו, חד משמעית. אבל, הוא לא שאל את השאלות הקשות באמת. הוא  לא התעקש כשנתניהו קשקש ולא תקף כל תשובה עם הנתונים הסותרים. ועדיין הצליח לגרום לביבי להזיע ולתומכיו לצאת למסע השמצות עליו ברשתות..

הם.. מ פ ח ד י ם!
זה רק מראה כמה שנתניהו נקלא לפאניקה בכל פעם שהוא לא מדקלפ מול טלפרומטר או "מראיין" כמו שמעון ריקלין... הוא חלש, סחיט ולחיץ. ורואים את זה בניהול המדינה. ניהול בשליפות מהמותן ונאומים מרשימים.
(להלן ציטוט מדברים שכתב לי אורן בנושא ואני שמח לאמצם..)
תחשבו לרגע איך  נתניהו היה מגיב לו היה יושב מולו מראיין שמעמיד מולו את העובדות:
-מראיין שעומד על העובדות כשטוענים מולו שישראל היא לא מדינת אי וכו' ומראה לנתניהו את הקשר הישיר בין החלטותיו המתרפסות לחרדיים ובין אחוזי התחלואה בכל מגזר. שאדלשטיין, שר הבריאות שלו בעצמו אמר שהרמזור נמנע בגלל שיקול פוליטי.
-מראיין שכשמקשקשים מולו על נתוני צמיחה יודע להסביר שההיי טק הוא חלק ניכר מהתוצר והתיירות לא. ושבישראל משבר כמו קורונה לא יכול מלכתחילה להזיק באופן מהותי לתוצר. ולכן מודדים את הפגיעה (בכל העולם) לפי מדד ירידת הצריכה שבישראל עומד על 11% לעומת 6.7% בשאר העולם.
כלומר-ישראל נפגעה יותר משאר העולם. ההיי טק צמח בכל העולם והתיירות קרסה. כזה פשוט...
-מראיין שעומד על שלו מול טענות ש"פקידים ופוליטיקאים" מונעים מענקים ומסביר שזה בגלל שנתניהו לא נותן שום מקור כספי לדבר הזה ושכספי הציבור צריכים להיות מושקעים בחוכמה ולא בחיפזון וזריקת כסף על האזרחים. שאין כלכלן אחד שתומך ברעיון הזה ושזה הפוך מהגישה שנתניהו קידם כשר אוצר (בתקופה של משבר)
-מראיין שמסביר לראש הממשלה שעם נאומים ומצגות לא בולמים את איראן.ושדוח אגף מודיעין אומר שאיראן קרובה לפצצה בניגוד לטענה של נתניהו שהוא "בולם את איראן".
-מראיין שמסביר לראש הממשלה שאיראן התחמשה סביב ישראל עם מאות אלפי רקטות באופן חסר תקדים ומעלה מול ראש הממשלה את העובדה שהוא בעצמו לפני שנה וחצי הודה בזה בנאומו ואמר ש"ישנם אתגרים קיומיים"...
-מראיין שמסביר שהקרדיט של נתניהו ב"4 הסכמי שלום" נובע אך ורק מהעובדה שנתניהו נתן לאיראן להתבסס ולהתעצם כל כך במזרח התיכון עד שהמפרציות באות אלינו (מדובר בתוצאה ישירה של תקיפה איראנית בסעודיה לפני שנה וחצי, שחודש לאחר מכן נאם נתניהו והודה שאחרי עשור שלטונו ישנם איומים שהוא הגדיר כ"קיומיים")
-מראיין ששואל את נתניהו למה הוא מאשים את החורים בגדר במקום לסגור אותם.
-מראיין שמסביר לנתניהו שממשלת ימין "על מלא" זה אף פעם לא בראשות האדם ששלח את ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום לקטאר להתחנן שיועבר הכסף לחמאס, שהעביר את חברון הקדושה לרב המרצחים ערפאת, נכנע לקונדומי התבערה של חמאס ומגיב להם במזוודות דולרים, התחייב למדינה פלשתינית שבירתה מזרח ירושלים במסגרת עסקת המאה כשיש לו נשיא אוהד בבית הלבן, העביר משוריינים לרשות הפלשתינית, נכנע לועדי השאלטר וההסתדרות, פינה את עמונה וחלקים מעופרה, לא דאג למערכת המשפט ולמשילות...
ועדיין, כל הכבוד לאודי סגל ונקווה שאיילה אסון לא תתנקם בו...
לראיון המלא באתר "סרוגים" 
-----------------------
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה