זהירות, שטן ! כשהטירוף של מתנגדי החיסונים מגיע לרמה המחייבת אישפוז בכפיה !

$(function(){setImageBanner('3eafbd1a-a1f9-4769-b4e2-52e4c58834e3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

הייתם מאמינים שאני אצא להגנת נתניהו?...
אבל, כשקראתי (בשיתוף של תושבת מקומית "נאורה" ו,לייקים" של עוד גאונים רבים ) מה מייחס לו אחד מהפעילים ביותר מבין מהמטורפים שמנהלים קמפיין נגד חיסוני הקורונה, הזדעזעתי !
צ י ט ו ט : מי שאימץ רעיון זדוני לתעל עם שלם (בכפיית מסיכות, סגרים, פיטורין, סלקציה) לחי0ון רצחני (שהורג בסדר גודל יותר מהווירוס) ואשר יוצר תלות כרונית בחיסון..."
מסקנה: נתניהו הינו שטן אימתני שמאיים על ילדינו...

והכי עצוב הוא ש"פייסבוק" שמורידה פוסט בו נכתב על מישהו "חמור גרם"... לא מוטרדת מהזוועה הזו.
תקראו את הכל ותשפטו, כדי להבין את עוצמת הטירוף. לא נגעתי !

ויקיפדיה
ציטוט ולא חס וחלילה עמדת המערכת:
לא נעים לי להודות בזה אבל גם אני הצבעתי עבורו. ולא פעם אחת. ואף אפילו אחרי רצח רבין. סתמתי את האף ואמרתי לעצמי שזה לטובת המולדת.
בהתחלה לא היה לי לגמרי ברור אם הוא מוביל או מובל: אולי הוא תינוק שנשבה בידי אירגון הבריאות העולמי, ואולי זה בכלל בבחינת היולי שמקשקש בביבי.
אבל לא. זה הוא שמוביל מהרגע הראשון. התבלבלנו כי הוא רב אומן בין לאומי ביצירת מסכי עשן. התבלבלנו כי לא האמנו שהמנהיג שלנו, בשר מבשרנו, יבגוד בנו ככה.

מצחיק שיש עדיין מי שרואה את זה כפוליטיקה אז זהו שזה לא, זה כבר בגזרה של פשעים כנגד האנושות. זה יותר כמו להתעורר בוקר אחד ולגלות שהצבעת עבור היטלר ימח שמו וזכרו. ואין שום דבר לגיטימי בלהצביע עבור צורר.
אפשר כבר להשוות?
תחליטו אתם על מי שאימץ רעיון זדוני לתעל עם שלם (בכפיית מסיכות, סגרים, פיטורין, סלקציה) לחי0ון רצחני (שהורג בסדר גודל יותר מהווירוס) ואשר יוצר תלות כרונית (ראה ערך ADE).
הוא הרס את הילדות של ילדנו, ואחר כך, לאחר עוד קמפיין שיקרי מביא הורים נורמטיבים לדחוף את ילדיהם לניסוי שיהיו לו השפעות ארוכות טווח כמו מחלות אוטואמיניות, סרטן ועקרות.
וכדי להשיג אישור לחי0ון ילדנו הוא השתמש בילדים שלהם אין אבא ואין אמא: הרווחה אשר אמורה לדאוג לרווחת הילדים הקריבה אותם להיות הנסיינים הראשונים בעולם לחי0ון ילדים. (בהודעה רשמית שפירסמה באתר הממשלתי בדצמבר 2020).
לי זה מרגיש רע מאוד, הרי רק צורר יעשה את מה שהוא עשה.
לצורר לא מצביעים בקלפי. בצורר מטפלים או בהאג (כבר הוגשה עתירה) או בנירנברג (חקירת נירנברג2 בעיצומה) או בירושלים.
אז מה דעתכם? הכותב לא זקוק לאישפוז דחוף? 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה