5 רמטכלי"ם מול 2 גיבורי מקלדת עלובים. ימי החוצפה !

$(function(){})

ראו לאן התדרדרנו בשיח הציבורי: חמשת הרמטכל"ים לשעבר התראיינו יחדיו ותומכי נתניהו לא אהבו את שאמרו וזכותם כמובן להגיב. אך הבעיה היא איך מגיבים.
ראו נא 2 תגובות אקראיות שכלל לא הייתי צריך לחפש... ותבינו מדוע צדק אייזנקוט עת קבע בראיון ועמיתיו הסכימו עימו, כי הפילוג הפנימי הוא הוא האוייב המסוכן ביותר.

ערוץ 12 צילום מסך

5 רמטכלי"ם מול 2 גיבורי מקלדת עלובים. ימי החוצפה !

תקראו לי נאיבי, אך אני מאמין שמאבק פוליטי, בוטה ככל שיהיה לא חייב להיראות כך. וכי מה שאביא מיד בפניכם מצביע על חברה חולה. חברה שהפילוג הפוליטי עושה בה שמות ופוגע בנפשות כה רבות. פילוג המאפשר לאנשים רבים הסובלים משינאה לא מוסברת לצד תחושת חוסר ערך, לשחרר למתחם הציבורי הנורמטיבי כביכול אמירות כה נבערות ונבזיות בו זמנית, כי זה מה שעושה להם טוב... וזה מה שלצערי הרב לא גורם לאף אחד כמעט להסתייג מהם ולא אחת אף להיפך, הופכם ל"גיבורים" במעגל החברתי שלהם. 

עצוב ומפחיד !

ראו 2 תגובות ש"קפצו" לנגד עיניי מתוך רבות ב"פוסט"שפירסם יקיר נס ציונה (..) רון כרמי בוזגלו. פוסט שעסק בראיון המשותף של דני קושמרו עם חמשת הרמטכל"ים. אלו תגובות של גבר ואישה, בשנות החמישים לחייהם שהרבה פרטים עליהם לא מצאנו וזה לא באמת משנה. כי לא הם חשובים, אלא הלך הרוח שהם מייצגים. 

פייסבוק

 המגיבים יואלה סאלם ושלומי שלו

תגובתה של יואלה סאלם:

רמטכלים - אחד הבן דוד שלו גנב מיליונים מצהל , השני נואם לחירשים , השלישי מסר את כל נתוני הדטה של אזרחי ישראל לידיים זרות במימד החמישי הרביעי עם פרשת הרפז ומניות שמן , החמישי שמו מפורסם בארהב כאנס פדופיל .
ואלה רוצים שאתייחס למה שהם אומרים ????

תגובתו של שלומי שלו:

גנרלים שתמיד דאגו למטה לחמם שלהם ולפנסיות התקציביות שלהם ולתנאי פרישה שמנים מהצבא ,לא למשכורות החיילים הפשוטים והיקרים ,גנץ העדיף לסכן את חייליו בעזה על מנת להגן על אזרחים בעזה ,הססן שגרר רגליים במלחמה 60 יום ללא הכרעה ,בוגי העדיף לשקר בענין הצוללות והאשים בבגידה את נתניהו הכל היה שקר והיום אנחנו זקוקים לצוללות ומשלמים עליהם הרבה יותר כמעט כפול ,לא גיבה את אלאור עזריא ופוטר,גם אייזנקוט הרס תצבא מבחינה ערכית .

ואני רק תוהה אם יש עדיין טעם לנסות ולהצביע עד כמה ירדנו לשפל המדרגה. או שאולי הגיעה העת שהמותקפים ברשתות בצורה כה נבזית, מימין ומשמאל גם יחד, יפסיקו להתעלם מכך בעיקר כפי שהם נוהגים כיום (בשל שיקולי עלות תועלת) ושתוגשנה כמה עשרות תביעות דיבה שפסקי הדין בהם יגרמו לאנשים אלו ודומיהם לעבור לספר את סיפוריהם במעגל החברתי שלהם בלבד- אם יש להם כזה... 

ולסיום:

אני מצטט כאן את הבלוגר דניאל דיין  ודברים שכתב בנושא זה:

מה שמדהים אותי בביסיסטים זה שמצד אחד הם מתגאים בצה"ל ושהם מתגאים בארגוני הביון השב"כ והמוסד ומצד שני הם מזלזלים בכל כך הרבה רמטכ"לים, ראשי מוסד וראשי שב"כ שמסבירים שביבי נכשל מול איראן
אלו האנשים שבזכותם, בין היתר, צה"ל נחשב לאחד הצבאות הכי חזקים ויעילים בעולם
אלו האנשים שבזכותם ארגוני הביון הישראלים הם בטופ הבינלאומי
אני לא אומר שצריך להצדיע לכל מה שהם אומרים
אבל הזלזלול בהם כאילו האנשים האלו קנו את הדרגות שלהם בשק"ם והם כל כך קטנוניים ולא סובלים את ביבי עד כדי כך שהם מוכנים לסכן את ישראל
היום אנשים כמו בן גביר, הצל ורונית הביביסטית הפכו בעיני הביביסטים ל"מומחי ביטחון". מביך.
אין בעיה עם ביקורת רצינית ודיון ביטחוני ומדיני מעמיק אבל הזלזול בידע, המקצועיות וגם הכוונות שלהם הוא המעשה הכי לא פטריוטי שיש
אלו האנשים שגם בזכותם ישראל מתמודדת בהצלחה עם מספר גזרות לחימה לא פשוטות
אלו האנשים שגם בזכותם צבאות וארגוני ביון מכל העולם באים ללמוד את שיטות הלוחמה הישראליות בטרור
אלו האנשים שגם בזכותם אנחנו יכולים לישון טוב בלילה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה