אסטרולוגיה - הורוסקופ שבועי עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('19e9d116-d805-498f-84ac-71a9f75a8e75','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45889,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 20/12/19 ועד 26/12/19 אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן

אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן

טלה:

שבוע חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל טלה מתחילים לקטוף וליהנות מפירות השקעתם. השלמה פנימית עם התהליכים שאתם עוברים מקילה עליכם לשאת אותם. הכרה או הישג שנזקף לזכותכם מחזק את ביטחונכם העצמי ומעלה את הערך העצמי שלכם. עסקה או רכישה שמבוצעת בשבוע זה, מביאה ברכה והצלחה. טיפול רפואי או בדיקה עוברים בעזרת השם בהצלחה.

באופן כללי: גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת ב"ה לדרך חדשה. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום ניכר זמן קצר .

זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף.

לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך, חג אורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: "לא על הלחם לבדו יחיה האדם."

 

שור:

תקופה לא קלה מסתיימת ושחר חדש של הזדמנויות לשינוי ושיפר בהרגשתכם הפנימית ומצבכם האישי מתחיל אט אט לנוע קדימה. אין זה אומר שמעתה הכול יהיה בסדר, אך זה בהחלט אומר שיש לכם כעת את כול הכלים להתמודד בהצלחה עם כול משימה אשר שתגיע.  תחושה שיש מישהו שמתאכזב מהאופן שבו בחרתם להתנהג מקשה עליכם לפעול ממקום נקי. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. פחד מכישלון או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם, הוא זה שגורם לכם להגיע למקום של חוסר שקט נפשי. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שיש בכוחו לחברכם מחדש לביטחון עצמי ואופטימיות יכולה לחולל נפלאות בעבורכם.

בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. באופן כללי תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית.

לדורשי העבודה: הזדמנות חיובית לחזור למעגל העשייה באה ועולה תהליך זה של עבודה חגשה יעזור לכם לשקם את הדימוי העצמי שלכם.

זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם שותקים? ולמה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות שימוש לא נכון בשתיקה מזיק. לאלו מכם שסיימו קשר או חוו פרידה חשוב - אל תתעטפו ברחמים עצמיים. האתגר השבועי: להימנע מחשיבה שלילית ומרחמים עצמיים. היכולת למתק כול דבר חשובה.

אזור רגיש בגוף: עמוד השדרה, העורף והגב.

טיפ לשבוע טוב יותר: הדלקת נרות חנוכה לאורך כול ימי החג, זו סגולה בדוקה למשיכת אורות עליונים לתוך עולמכם. חג אורים שמח שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

-

תאומים:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. רבים מכם מתלבטים האם לאכול סופגנייה או לוותר עליה ואחרים מתלבטים בין שתי מערכות יחסים או בין שני אפיקי השקעה או בחירה בין שתי מקומות עבודה וכדומה. בכול מקרה, הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

בריאות: דאגה כלכלית ופחד מפני עוני, יוצרים מתח רגשי/נפשי שפוגם בחוסנה של מערכת החיסון שלכם. חג חנוכה שמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

 -

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. צורך בבחירה מציב אתכם בנקודה שבא עליכם לקבל הכרעה. חסימה אנרגטית בצ'קרת המין, גורמת לקרירות ולירידה בתשוקה כדי להקל על המצב מומלץ בחום לעשות טיפול אנרגטי כזה או אחר לשחרור ולאיזון הגוף והנפש.

באופן כללי:  שיפור בדימוי העצמי יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי חיובי. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?".

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה או טיול עולים על הפרק. שבוע טוב, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 

אריה:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לעשות לפעול ולקבל החלטות. המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה.

בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור.

זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח, חג חנוכה מואר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

 

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב ליצור, ליזום ולקדם תהליכים שחשובים לכם להביא לידי מימוש.

באופן כללי: והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור בשבוע זה כוחות חדשים. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

זוגיות: כמיהה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, חג אורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

-

מאזניים:

קושי להשתחרר מכעסים יוצר שבוע מתוח. חוסר יכולת לשכוח ולסלוח תוקע אתכם בנקודה נמוכה מבחינה רגשית.

באופן כללי: דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים ב"ה יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. באופן אישי: מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם.

כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

-

עקרב

החלטה שעליכם לקבל כבר אינה סובלת דיחוי וזמן ההכרעה הגיע! הקלף השבועי שלכם ממליץ לכם לקבל את החלטתכם ממקום שכלתני, הגיוני ושקול. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם בעיצומו של ויכוח מילולי שיכול לגרור אתכם למחוזות לא נעימים של כעס וטינה. התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג. גם מלים עלולות לעשות זאת. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים. מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו !! מוות וחיים ביד לשון- דברו יפה ובנועם והיזהרו בלשונכם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לימודים, קורס, השתלמות או חוויה לימודית מאתגרת עולה על הפרק.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.

לרווקים: זהו שבוע טוב להתחיל ולזמן לתוך עולמכם את הזוגיות שבה אתם חפצים הרשמה ללימודים בעלי אורינטציה רוחנית יש בכוחם להשפיע לחיוב על תהליך הזוגיות שלכם.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. הליך בריאותי או הליך קוסמטי עוברים בהצלחה. שבוע מבורך, חג חנוכה מואר ושמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר - נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים - צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

-

קשת:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לקבלת החלטות "להזיז" דברים ולקדם רעיונות או תוכניות שחשוב לכם שיצאו אל הפעול.

באופן כללי: תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות.

בעבודה: זו עת טובה לבלוט, להשפיע ולהיות נוכח. נכונות לשיתופי פעולה עם הסובבים אתכם ישפיעו לחיוב על תדמיתכם.

לדורשי העבודה: פעולות שביצעתם בעת האחרונה, מובילים אתכם לקראת עבודה חדשה שממשמת ובאה ממש בקרוב.

בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם.

זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. (איך עושים את זה? חפשו את התשובה בגוגל.) יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מוצלח, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

-

דלי:

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על כך שרבים מכם חשים בודדים. הבדידות ותחושת הלבד שאתם נושאים בלבבכם, תקפים גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. יחד עם זאת, שבוע חיובי ניצב בפתח ומהותו מדברת על תהליכים שקשורים בפרנסה, השתכרות, ביטחון כלכלי ויכולות כלכליות.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: התא הזוגי שלכם הולך ומתקרר. כלפי חוץ אתם מקפדים לשדר שהכול בשליטה אך לא כך הם פני הדברים ולרבים מכם יש הרגשה שבן הזוג שנמצא לצדכם, איננו מבין אתכם ואינו מזהה את סימני המצוקה שאתם משדרים. כדי ליצור שינוי חיובי ולחדש את תחושת הקירבה עם בן הזוג, יהיה עליכם ללמוד כיצד ליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה ב"ה להתרחש בזמן הקרוב.

בריאות: נושאים שקשורים באסתטיקה, דימוי גוף חיובי ושמירה של אורח חיים בריא תופשים חלק נכבד ממחשבותיכם. רכישה של דבר מה חדש משפרת את הרגשתכם.. שבוע מבורך, חד חנוכה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

-

דגים:

צורך במנוחה והפחתה של לחצים, יאפשרו לכם תפקוד יעיל יותר.

באופן כללי: רבים מבני מזל דגים חשים כי היגיעה העת לשינוי ולהתחדשות בחייהם, התחדשות אשר תביא לשינוי מרענן ומשמעותי בתחום העבודה והקריירה ובתחום האישי והזוגי. הקלפים מצביעים על כך שאין לכם את הכוחות ואת אומץ הלב הדרוש על מנת לקום ולעשות את השינוי הדרוש למען עצמכם ורבים מכם פשוט בוחרים במודע בדרך הקלה והיא לשבת ולקטר, להיסחף בנחל החיים ולחכות לנס. עליכם לדעת ולהבין שבדרך זו לא תשיגו דבר ולא תקדמו את השינויים אותם אתם מבקשים לעצמכם. על מנת שתוכלו להתקדם ולשפר את המצב בו אתם מצויים יהיה עליכם לקום ולעשות. אמונה בעצמכם, בדרככם ובבורא עולם תסייע בידכם להתמודד עם הפחדים והחששות שמלווים אתכם ומונעים מכם להגשים את עצמכם.

בעבודה: עצבנות וחוסר שקט ילוו את השבוע הקרוב ויש נטייה להיקלע לוויכוחים עם הסובבים אתכם. מצב זה נובע מעצם העובדה שהבטן שלכם מלאה ביקורת שעד עתה נמנעתם לומר אותה בגלוי ובחרתם ל'החליק', להתעלם. עליכם לדעת ולהבין כי לא לעולם חוסן והדחקה של הדברים שמפריעים לכם לא תשפר את מצבכם. ביקורת שתאמר בצורה רגועה ובונה תאפשר לכם לפרוק את המתח והלחץ שהצטבר בתוככם. זוגיות: משבר כזה או אחר וחוסר הסכמה עם בן הזוג עלול להוביל לריב, ריחוק ואף לפרדה. באופן כללי, אין זה שבוע זוגי ולכן, השבוע אין לכם הרבה חשק לפוצי מוצי. לנשואין: הזוגיות שלכם נכנסת לתרדמת קלה שמובילה למתח. חשוב לידע את בן הזוג שלכם שזהו מצב זמיני שקשור אך ורק בכם ולא בו!! ולו, אין כול קשר לחוסר החשק שפוקד אתכם.

לפנויים: עדיף לכם להיות לבד מאשר להתפשר ולהיות עם בן זוג שיננו מתאים לכם. בריאות: לחץ כזה או אחר מערער את שווי משקלכם הבריאותי ועלול להוביל לירדה ביכולת של גופכם להגן עליכם. עשיית הילינג או כול טיפול אנרגטי אחר יכולים לעזור לחיזוק המערכת החיסונית. שבוע טוב, חג אורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעתים קרובות הבעיה האמיתית היא שהאדם אינו יודע מה הוא רוצה. ומי שאינו יודע מה הוא רוצה אינו יכול ללחוץ על הדוושה ולהגיע למחוז חפצו.

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-3646914

הורוסקופ שבועי עוזי הכהן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה