הורוסקופ שבועי עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('d7649826-9d22-4769-9cf7-01954f3f4231','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45889,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 17/07/20 ועד 23/07/20. מה אומרים הכוכבים במדור הורוסקופ עוזי הכהן תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן

אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן

טלה:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. השבוע ב"ה נפתחות פניכם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות יצירתיות ובחשיבה חיובית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל או למציאת עבודה ולהתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי הקיים.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. זמן טוב למכור דירה ולקנות אחרת. 

בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. אצל חלקכם, קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי חורף חם במיוחד... ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...

-

שור:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. השבוע יהיה על בני שור לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות העומס שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בליבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של ספק ואם רק תרצו אין זו אגדה!!

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב. 

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, ועשו פעילות גופניצ מתונה הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!                                                                                                                             

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. תחושת המסוגלות הזו, היא אבן דרך בבנית הערך העצמי שלכם.

 

תאומים:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. חוסר יציבות כלכלית משפיעה על יציבות מצב הרוחה.

באופן כללי: שבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח, חודש מדהים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

 

סרטן:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה.

באופן כללי: הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל סרטן. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 

אריה:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. שיפור בדימוי העצמי יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי חיובי. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?".

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה או טיול עולים על הפרק. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 

בתולה:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר נושאות פרי ואצל רבים מבני מזל בתולה ניתן לראות שב"ה הזורעים בדמעה ברינה יקצרו. השבוע הקרוב מאיר פנים לרבים בני מזל בתולה. התחושה הכללית משתפרת, נוספת מעט אופטימיות ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס.

כספים:  השבוע מצטיירת מגמה החיובית. אומנם סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב אך ההרגשה והכיוון חיוביים ביותר. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. 

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת.

התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. שבוע מבורך, חודש אב טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי שברא את העולם העניק לנו את יכולת הבחירה החופשית וטמן בקרבנו ניצוץ אלוקי. כוח מיוחד זה אינו נמצא בשמים או מעבר לים. הוא קיים ממש בהישג יד,  או כפי שאומר לנו הקב"ה: ":החיים והמוות נתתי בידך... ובחרת בחיים למען תחיה" - דברים ל', 19.

 

מאזניים:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. בשבוע זה חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים.

בבית: החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע.

בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינלית לגבי עתידו הבריאותי.

זוגיות: נשות מזל מאזניים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום.

לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

עקרב:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. לכם העקרבים זהו זמן טוב להתחבר אל ביטחון עצמי ואמונה כאחד. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה רוחנית או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זמן להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה.

לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. שבוע טוב, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

קשת:  

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. שבוע אפרורי ניצב בפתח וקלף שני המטות מלמד של מספר דברים האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם בעוד כחודשיים.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו"ל עולים על הפרק.

זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב"ה לשינוי המתבקש. שבוע נעים, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

 

גדי:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. התחברות מחודשת לאמונה שיפור בדימוי העצמי. שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. זהו שבוע טוב להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים שעד עתה גרמו לכם לעיכוב. אצל חלקכם ניתן לראות רצון לאהבה, רצון להיות נאהבים לחוש חום, חיבה ורגש. הפתעה או בשורה משמחת מגיעים והדבר משפר את מצב הרוח

בעבודה: יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו. לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת- צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות, בשילוב עם חשיבה חיובית, יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכל הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם: זהו זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בקשת עזרה היא סימן לכוח ולא לחולשה. ניעזר בחברים, ניעזר בבני הזוג ולא נשכח גם לבקש עזרה מהקב"ה. הוא לבטח רוצה לעזור לנו.

 

דלי:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו ב"ה רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מוויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה לאט לאט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם.

כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

 

דגים:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. מאבקי אגו וכבוד יוצרים מתיחות ויש להתנהל בזהירות מתוך ידיעה שעדיף להיות חכם מאשר צודק. רצון להיות לבד, תחושת קורבנות, יוצרת עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית, רחמים עצמיים או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל סרטן להיות חזקים. חוסן נפשי, סבלנות וחזק רוחני, ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא"

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה