הורוסקופ עוזי הכהן אסטרולוגיה שבועית

$(function(){setImageBanner('248533f8-abe3-4123-bf56-fcc847f6244e','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45889,'Image','');})

אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן הורוסקופ שבועי מעודכן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 24/07/20 ועד 30/07/20.

אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן 

לכל הטורים אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן לחצו כאן 

טלה:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש שמלווה בחששות מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת אך כעת מאוחר לסגת וכול שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!! ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם.

לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.  טיול או חופשה עם נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: על פי  היהדות, התורה היא "תוכנית הבריאה". אם רק תשאלו את השאלות הנכונות, ותחזיקו בידיכם את מערכת הכלים המתאימה, תוכלו למצוא ה כ ל בתורה.

 

שור:

השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם דואגים ולחוצים.

באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו - שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול  פיטורין או שינוי במהותי העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל באוויר הצח. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

 

תאומים: רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: זהו שבוע די לחוץ. הפגנת יכולותיכם המקצועיות תאפשר לכם לשפר את הדימוי העצמי שלכם. זהו זמן טוב ליצור דברים חדשים ולתחזק דברים קימים. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

למחפשי העבודה: ליטוש של קורות החיים שלכם עשוי להוביל למפנה הדרוש תוך זמן קצר.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב ואלוהים אתכם

הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו - ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר - רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

 

סרטן:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שהחיפזון הוא מן השטן ולכן כדאי מאוד להימנע עד כמה שאפשר מקבלת החלטות חפוזות או עשיית מעשים "בשלוף" וללא מחשבה. בנוסף השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים.

באופן כללי: זהו שבוע לחוץ מבחינה רגשית/חברתית וחשוב מאוד בעבורכם לתת דגשים על סבלנות ואורח רוח. ריב או ויכוח יכול לצאת מכלל פופורציה ורצוי להימנע מכך. בעבודה: אצל חלקכם קיימת דאגה ולא מעט חשש עקב המצב הכלכלי אולם דווקא בעת הזו צצים הזדמניות ליצירת רווחים כספיים עתידיים במידה ותסכילו למנף את ההזדמנויות הללו לידי תכלית ועשייה תוכלו ב"ה להפיק רווחים נאים מתוך המצב הקיים. אצל חלקכם תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. ויש להיערך בהתאם.

זוגיות: חוסר הסכמה צובע את הזוגיות באפור. חשוב ברגעים אלו לא ליתפס לקוצו של יוד ולא לחפש סתם ויכוחים כדי לעורר מחלוקת. אירוע משפחתי מצומצם כמו למשל ברית, חופה או יום הולדת נחגג בצניעות/בצימצום אך בשמחה רבה.

טיפ לשבוע טוב יותר: למדו כיצד להפנות את הכעסים שלכם לאפיקים חיוביים ואז תוכלו מתוך המר להוציא מתוק ומתוך החושך לברוא את האור. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכעוס או לא לכעוס, זו החלטה. הכעס לא קורה לנו. אנו מחליטים לכעוס ואנחנו יכולים להחליט גם שלא. הכל תלוי בנו.

 

אריה:

חודש יום ההולדת מכנה לכם את האפשרות לחבור לאנרגיות חיוביות שבכוחם לשפר את מהותכם הרוחנית. המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה.

בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים ויתכן שתדרשו להגיע לגישור או פשרה.

זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

 

בתולה:

השלמה עם סיומם של דברים תאפשר לכם להיחשף לדברים חדשים, רבים מבני מזל בתולה עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. תהליך זה של סגירות רגשית אמור בסופו של דבר להוביל אתכם למצב של הבנה, קבלת החלטות ויציאה לדרך חדשה של צמיחה רוחנית ומעשית.

בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם אך יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם.

זוגיות: למרות שאתם זוג, אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא לנצל את הזמן המשותף להתקרבות רגשית ופיזית. הרשו לעצמכם להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו ולהביע את דעתכם ורצונותיכם ממקום בריא של שיתוף ובניה. קשר שהסתיים מקבל הזדמנות מחודשת להחזיר עטרה ליושנה. גם אם בסופו של דבר הקשר הזה לא יסתדר ויצליח, זוהי הזדמנות נהדרת ליישור הדורים והשקטת המצפון שיאפשר לכם להכין את עצמכם לקראת היווצרותו של קשר חדש. שבוע מוברך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: חיים למען הנאה חומרית ונוחות אינם באמת חיים. כמו כן, עלינו להבין את המשמעות הקיומית העמוקה יותר של החיים שכן במוקדם או במאוחר, כל אדם נאלץ להתמודד עם השאלה הקשה מכל: "מה הטעם לחיי?.

-

מאזניים:

תוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש אך הדברים שלהם ציפיתם יתרחשו ב"ה במועד מאוחר יותר.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ובעת הזו אתם נטוים יותר לראייה פסימית של החיים ואתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית.

בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. ההבנה שחוסנה של מערכת החיסון שלכם הוא פועל יוצא של המחשבות שלכם חשובה מאוד. כדי לחזק את מערכת החיסון, עשו מדיטציה או טיפול הילינג- ניקוי וטעינה אנרגטית (יש מלא סוגים מצאו לכם אחד שמתאים לכם)הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם בעשייה שאתם אוהבים ובפעולות שמשפרות את הדימוי העצמי כגון: רכישת ידע, עשיית ספורט ותרומה לחברה.

בעבודה: יש מי שאינו מפרגן לכם ומנסה לחבל ולהזיק לשמכם הטוב ע"י הפצת שמועות ורכילות חסרת בסיס. הקלפים מייעצים לכם לנהוג באיפוק ולא להיגרר לויכוחים מיותרים.

זוגיות: אמינות שוב על הפרק!! התחושה שמקננת בליבכם אומרת שבן הזוג לא בדיוק גלוי ופתוח. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת. לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, פריון ולידה עולים על הפרק. שבוע מבורך ורכת השם על ראשכם

הכוונה רוחנית: האמינו שהקב"ה יעזור לכם להגיע למטרותיכם ויעזור לכם לשפר ולרומם את אופייכם. האמינו שאירועים ומצבים נועדו לטובתכם ושאתם יכולים להתפתח מכל חוויה.

 

עקרב:

לאחרונה, רבים מבני מזל עקרב מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. ההתעלמות מדרישותיכם המוצדקות גורמת לכך שהדחפים הראשוניים שמתקיימים בכם הם תסכול, אכזבה וכעס. דחפים אלו יכולים לגרום לכם לפעול בכוחניות יתר להשגת מטרותיכם. קלף הכוח ממליץ לכם לנהוג בצורה שונה ויעילה יותר. אתם מוזמנים להתחבר לכוחות עדינים ורכים על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם. עליכם לזכור שהשימוש בכוח ובאגרסיביות גורר בעקבותיו כוחניות ואגרסיביות גם מן הצד השני לכן בשבוע הקרוב, נסו לאמץ גישה אחרת אשר מבטיחה לכם שברכות ובנועם תוכלו להשיג יותר.

בעבודה: זהו זמן טוב להתבלט ולהוביל. היכולת שלכם לעבוד בשיתוף ובצוות חשבות מאוד לכן הקפידו בשבוע זה להיעזר בסובבים אתכם ולשתף פעולה עם כול גורם שמזמין אתכם לעשות זאת.

זוגיות: השבוע יש להיעזר בסבלנות ומתינות. רק בצורה כזו שבה אתם מוכנים להכיל, להקשיב ולעיתים גם להבליג או לוותר יאפשרו לכם להפיק מהקשר שלכם את המיטב. נושאים שקשורים בתקשורת מינית צרכים להגיע לידי דיבור או שיח כזה או אחר. לרווקים: אפשרות למצוא שותף אמת עולה על הפרק והכרויות חדשות שיחולו בחודש זה יכולות לעלות יפה ולהוביל לתוצאות חיוביות ואף למיסוד של הקשר. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לבו של הטיפש הוא בפיו. פיו של החכם הוא בלבו..

 

קשת:

הקלף השבועי ממליץ לכם שלמרות המצב הקיים בעולמכם כעת (קורונה וכדומה) עליכם לנסות ולהתחבר אל תודעת שפע ואל תודעה של ביטחון ואמונה. כדי ליצר תודעה שכזו, יהיה עליכם להיות בתהליך של עשייה ויצירה כמו למשל: עשו דברים שגורמים לכם להרגשה טובה בתוך המסגרת הקיימת. צקו תוכן חיוני לשגרת יומכם כגון: קריאה,בישול, למידה והתפתחות רוחנית. גם התנדבות כזו או אחרת למען האחר תיצוק ותיצר תוכן משמעותי בעבורכם. נושאים שקשורים בבריאות הגוף, תזונה נכונה ואימוץ של סדר יום בריא מעסקים אתכם. גם נושא הטיפוח האישי והאסתטיקה הגופנית כמו למשל צביעת שער, תספורת מניקור וכדומה, אינו נפקד ממחשבותיכם.

באופן כללי: למרות מה שקורה בחוץ, זהו שבוע טוב. נושאים שקשורים בהריון, הפרייה, לידה דורשים את תשומת לבכם. אצל חלקכם יש להיזהר מהריון לא רצוי.

עבודה: לאלו מכם שעדיין מחזקים בעבודתם מראה הקלף על שבוע עמוס וגדוש שידרוש מכם הפגנת מקצועיות ויכולת מנהיגות. אצל חלקכם קיימת דאגה ולא מעט חשש עקב המצב הכלכלי אולם דווקא בעת הזו צצים הזדמניות ליצירת רווחים כספיים עתידיים במידה ותשכילו למנף את ההזדמנויות הללו לידי תכלית ועשייה תוכלו ב"ה להפיק רווחים נאים מתוך המצב הקיים.

זוגיות: זהו שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את היחס הדרוש ליצירת אווירה אינטימית שיש בכוחה לחבר ולאחד. מומלץ להתעלות מעל רגשות כעס ולמצוא את הדרך לקבל טעויות בקלות. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך..." (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

 

גדי:

שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. אצל רבים מבני מזל גדי ניתן להבחין ברצון וכמיהה לחיבה, קרבה ובחום אנושי. לאו דווקא על רקע מיני (אף על פי שגם זה רצוי) אלה יותר ממקום רגשי שמספק תחושת שייכות וביטחון.

באופן כללי: זהו שבוע טוב להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים שעד עתה גרמו לכם לעיכוב. הפתעה או בשורה משמחת מגיעים

בעבודה: יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו.

למחפשי העבודה: בשורה משמחת או היזדמנות חיובית לחזור למעגל העשייה והעבודה באות ועולות יש לשקול את אותן הצעות בחיוב גם אם הן לא בדיוק מה שאתם מחפשים.  לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אמונה ודת אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת- צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות וחוגים שעוסקים ברוחניות, בשילוב עם חשיבה חיובית, גם באמצעות הזום, יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכל הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם: זהו זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שבמידה ויצאו אל הנפועל הן יתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בקשת עזרה היא סימן לכוח ולא לחולשה. ניעזר בחברים, ניעזר בבני הזוג ולא נשכח גם לבקש עזרה מהקב"ה. הוא לבטח רוצה לעזור לנו.

 

דלי:

למרות חוסר הודאות והחששות שקיימים עדיין זהו שבוע חיובי, חשוב שתדעו, שחוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר. עמידה על עקרונותיכם תעזור לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה.

באופן כללי: חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל דלי חשים שוב בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגים שנזקפים לזכותכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגידלי תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!  

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

 

דגים:

השבוע יהיה על בני דגים לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלדגים שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בלבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של .

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג אם ניתן, צאו לטייל בחיק הטבע, הקשיבו להרצאה מעשירה וצפו בסידרה בטלוויזיה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!   

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

 

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא"

-

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן. - 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה