עוזי הכהן הורוסקופ תחזית שבועית

$(function(){setImageBanner('a8320c25-a101-4451-aeba-f9262823e9bf','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45889,'Image','');})

עוזי הכהן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 31/07/20 ועד 06/08/20.

לכל המדורים של עוזי הכהן תחזית לשבוע הבא אסטרולוגיה 

מדור האסטרלוגיה השבועי של עוזי הכהן . הורוסקופ שבועי לפי מזלות. מה אומרים הכוכבים על האהבה, הזוגיות , בריאות ופרנסה קראו במדור השבועי של עוזי הכהן 

מזל טלה:

השבוע יהיה על בני טלה לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בלבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של .

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג אם ניתן, צאו לטייל בחיק הטבע, הקשיבו להרצאה מעשירה וצפו בסידרה בטלוויזיה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים.

קורונה: שבוע מאתגר בגזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע טוב ואלוהים אתכם!!  

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

-

מזל שור:

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שב"ה אמורה להתרחש בזמן הקרוב.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחלף.

 

מזל תאומים:

רבים מבני מזל תאומים  חשים כי היגיעה העת לשינוי ולהתחדשות בחייהם, התחדשות אשר תביא לשינוי מרענן ומשמעותי בתחום העבודה והקריירה ובתחום האישי והזוגי. הקלפים מצביעים על כך שאין לכם את הכוחות ואת אומץ הלב הדרוש על מנת לקום ולעשות את השינוי הדרוש למען עצמכם ורבים מכם פשוט בוחרים במודע בדרך הקלה והיא לשבת ולקטר, להיסחף בנחל החיים ולחכות לנס. עליכם לדעת ולהבין שבדרך זו לא תשיגו דבר ולא תקדמו את השינויים אותם אתם מבקשים לעצמכם. על מנת שתוכלו להתקדם ולשפר את המצב בו אתם מצויים יהיה עליכם לקום ולעשות. אמונה בעצמכם, בדרככם ובבורא עולם תסייע בידכם להתמודד עם הפחדים והחששות שמלווים אתכם ומונעים מכם להגשים את עצמכם.

בעבודה: עצבנות וחוסר שקט ילוו את השבוע הקרוב ויש נטייה להיקלע לוויכוחים עם הסובבים אתכם. מצב זה נובע מעצם העובדה שהבטן שלכם מלאה ביקורת שעד עתה נמנעתם לומר אותה בגלוי ובחרתם ל'החליק', להתעלם. עליכם לדעת ולהבין כי לא לעולם חוסן והדחקה של הדברים שמפריעים לכם לא תשפר את מצבכם. ביקורת שתאמר בצורה רגועה ובונה תאפשר לכם לפרוק את המתח והלחץ שהצטבר בתוככם. זוגיות: באופן כללי, אין זה שבוע זוגי ולכן, השבוע אין לכם הרבה חשק לפוצי מוצי והזוגיות שלכם נכנסת לתרדמת קלה שמובילה למתח. חשוב לידע את בן הזוג שלכם שזהו מצב זמיני שקשור אך ורק בכם ולא בו!! ולו, אין כול קשר לחוסר החשק שפוקד אתכם.

לפנויים: משבר כזה או אחר וחוסר הסכמה עם החבר או החברה, עלול להוביל לריב ואף לפרדה.

בריאות: לחץ כזה או אחר מערער את שווי משקלכם הבריאותי ועלול להוביל לירדה ביכולת של גופכם להגן עליכם. עשיית הילינג או כול טיפול אנרגטי אחר יכולים לעזור. קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעתים קרובות הבעיה האמיתית היא שהאדם אינו יודע מה הוא רוצה. ומי שאינו יודע מה הוא רוצה אינו יכול ללחוץ על הדוושה ולהגיע למחוז חפצו.

 

מזל סרטן:

שבוע חיובי בפתח.. הכרה, הצלחה וחשיפה מזמנים שינויים חיוביים ויש להשתמש בהם בתבונה. קבלה עצמית היא המפתח להצלחתכם לכן, למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם.

באופן כללי: התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס מחדש קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר.

אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע טוב  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

-

מזל אריה:

למרות ההמולה ששוררת בחוץ עדיין שבוע חיובי בפתח. מתנה שאתם מקבלים  או שי שמגיע יוצר בעבורכם היזדמנויות חדשות לשינוי חיובי... כמו כו, בשורה משמחת או ידיעה שמחזקת את הביטחון האישי מגיעה.

באופן כללי: רבים מבני מזל אריה מצויים בתקופה בה הם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך שלמעשה אין כל ממש בתחושות אלו והם אינם משקפים את המציאות שעוטפת אתכם אולם בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם.

בעבודה: יש מי שבוחן את הופעתכם החיצונית. הקפדה על הופעה מסודרת תזכה אתכם בניקוד נוסף. מחשבות על לימודים שקשורים בעולם הרוח משוטטות בראשכם. הקלפים מייעצים לכם בחום רב לשלב מעט רוחניות כזו או אחרת בחייכם. שילוב זה ייצור איזון חיובי בין רוח לחומר.

זוגיות: חוסר הסכמה שלא טופל כראוי משאיר מתח וריחוק. שיחה שתתנהל ברוח טובה תמנע בזבוז של זמן יקר ותחושת כעס ותסכול. חוסר תשומת לב עלול לגרום לפספוס של משהו חיובי בעבורכם. כדי להימנע מכך הקפידו לגלות עירנות לכול המתרחש סביבכם.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מסבירים לנו שהגבורה האמיתית איננה נמדדת במספר האנשים האחרים שאתה מסוגל לנצח אלא במספר הפעמים בהן אתה מצליח לנצח את עצמך ולא להיגרר אחר יצר ההרס העצמי שבך - "היצר הרע".

-

מזל בתולה:

בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד.

כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא - דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

 

מזל מאזניים:

היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות וארך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית והתנהגות טולראנטית יאפשרו לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל מאזניים ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר אמור להוביל אתכם לשלווה, לסיפוק וליציבות.

בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות.

זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי. 

כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן, שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

 

מזל עקרב:

שבוע חיובי בפתח היכולת להנהיג ולנהוג בבגרות חשובה מאוד שבוע טוב ליזום ליצור ולפעול. הצורך בלקיחת אחריות על האופן בו מתנהלים חייכם הוא צו השעה! ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

בבית: אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה, למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת.

בעבודה: זמן טוב להפגין מקצועיות, להיות דומיננטיים ולתת את הטון. בולטות והפגנת אחריות מקצועית תפתח בעבורכם נתיב חדש של אמוץ והכרה. כמו כן, יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות הן בעבודה והן מחוצה לה.

זוגיות: בן זוגכם מחכה שתיקחו קצת יותר יוזמה. ואכן השבוע אתם הוא הצד הדומיננטי. הימנעות מבושה והפגנת יצריות ויצירתיות יאפשרו לכם לחוות חוויות חדשות. קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

מזל קשת:

המהות של שבוע זה, מדברת על היכולת שלכם להתמודד עם כעס/משבר מבלי שהוא יוציא אתכם משלוותכם. הגעה לפתרון בדרך רכה ועדינה תיהיה עדיפה בעבורכם על פני לחימה, כעס וכוחניות. 

באופן כללי:   לאחרונה, רבים מבני מזל קשת מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. ההתעלמות מדרישותיכם המוצדקות גורמת לכך שהדחפים הראשוניים שמתקיימים בכם הם תסכול, אכזבה וכעס. דחפים אלו יכולים לגרום לכם לפעול בכוחניות יתר להשגת מטרותיכם. קלף הכוח ממליץ לכם לנהוג בצורה שונה ויעילה יותר. אתם מוזמנים להתחבר לכוחות עדינים ורכים על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם. עליכם לזכור שהשימוש בכוח ובאגרסיביות גורר בעקבותיו כוחניות ואגרסיביות גם מן הצד השני לכן בשבוע הקרוב, נסו לאמץ גישה אחרת אשר מבטיחה לכם שברכות ובנועם תוכלו להשיג יותר.

בעבודה: זהו זמן טוב להתבלט ולהוביל. היכולת שלכם לעבוד בשיתוף ובצוות חשבות מאוד לכן הקפידו בשבוע זה להיעזר בסובבים אתכם ולשתף פעולה עם כול גורם שמזמין אתכם לעשות זאת.

זוגיות: השבוע יש להיעזר בסבלנות ומתינות. רק בצורה כזו שבה אתם מוכנים להכיל, להקשיב ולעיתים גם להבליג או לוותר יאפשרו לכם להפיק מהקשר שלכם את המיטב. נושאים שקשורים בתקשורת מינית צרכים להגיע לידי דיבור או שיח כזה או אחר. לרווקים: אפשרות למצוא שותף אמת עולה על הפרק והכרויות חדשות שבהן את עסוקים כעת יכולות לעלות יפה ולהוביל לתוצאות חיוביות ואף למיסוד של הקשר.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית.... טיול או חופשה עולים על הפרק.  שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לבו של הטיפש הוא בפיו. פיו של החכם הוא בלבו..

-

מזל גדי:

המהות של השבוע הקרוב היא מהות של עזיבה וסיום ובמקביל תחלה חדשה.. הקלף השבועי מדבר על השתוקקות לשינוי ועל נטישה של מקומות, אנשים, תפקידים ורעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. כמו כן מלמד הקלף על מעבר של דירה, שינוי של גישה, החלפה של  תפיסת עולם, שינוי מקצועי ויציאה לדרך חדשה.

באופן כללי: רבים מבני מזל גדי חשים בלבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת להתקדם ולזוז הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים.

בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון "רעש" בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה לא קלה. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה. 

זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר"  אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בניי מזלות גדי, דגים תאומים ובתולה, חווים תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה מחייב פנייה לייעוץ ולעזרה ממקור חיצוני.

לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות.

קורונה: שבוע מאתגר בגזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית....טיול או חופשה נראים באופק . שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

 

מזל דלי:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב לריפוי ואיחוי של מערכות יחסים שחוו לאחרונה משבר. אצל חלקכם, הליך בריאותי עובר בהצלחה.

באופן כללי: כדי שתוכלו להמשיך ולקדם תהליך בו אתם מצויים כעת, יהיה עליכם ליצור השלמה בין המודע  לתת המודע. רק שיתוף פעולה בין שני הגורמים הללו יאפשר לכם להשלים ולקבל את מצבכם בהווה מתוך אמונה וידיעה שכל מה שמתרחש בחייכם, קורה רק לטובה.

בעבודה: העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא עדיין לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו.

לעצמאיים שבניכם, זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. הקלפים מורים לכם שהגיעה העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים.

לפנויים: זהו זמן טוב לבצע מהלכים אשר ישפיעו על עתידכם הזוגי. אתם אנרגטיים מתמיד, חשים טוב ומשדרים ביטחון כלפי הסביבה, נצלו זאת לתעלתכם.

לנשואים: הזדמנות לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי תגיע. לאלו מכם שיבחרו לנצל את ההזדמנות שניתנה להם, צפוי תהליך מהנה משולב ברומנטיקה ורוחניות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין.

בריאות: נלחצים נפשים גורמים לגופכם להיות במתח וניתן לומר שבשבוע זה הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. כדי ליצור שלווה ולהגביר את החיוניות של גופכם, מומלץ בחום להירגע מבחינה נפשית בעזרת יוגה, הילינג מדיטציה או שיחות נפש. כלים אלו יכולים להוביל את נשמתכם לנקודת איזון והחלמה.

קורונה: שבוע מאתגר בגזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית....טיול או חופשה עולים על הפרק צאו ותהינו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנן אלפי מצוות שאתם יכולים לקיים. האם אמרתם "בוקר טוב" וחייכתם, או התפללתם רגע אחד בכנות? התמורה על כך אינה ניתנת לתיאור.

 

מזל דגים:

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

בעבודה: חוסר יציבות מערער את הביטחון שמקום העבודה מעניק. השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם ממליץ הקלף שלא להסתגר ולשקוע ברחמים עצמיים.

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על לבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל".

לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה ואפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. רצון ללמידה ולהתפתחות רוחנית מעורר מחשבות על הרשמה ללימודים רוחניים שבעתיד יהפכו ב"ה את התחביב למקצוע.

קורונה: שבוע מאתגר בגיזרת הקורונה. דאגות וחששות, פחדים ובהלה מפני מה שעתיד להגיע בימים הבאים. המון מתח וציפייה דרוכה לראות את תוצאות המהלכים והבחירות אותם החלטנו לקבל.  העמסה רגשית זו, יוצרת דאגה חריפה וחוסר הודאות שנמשך רק מוסיף לפחד שכבר קיים גם קשיי שינה. לצערי יש עלייה חדה במספר החולים ועליה במספר המאושפזים אך יחד עם זאת בשלב זה אין שינוי במדניות של מקבלי ההחלטות עם האופן שבו מתמודדים עם הנגיף והטיפול הוא נקודתי ובהתאם לצורך מקומי. חשוב לציין שלמרות כול מה שנזכר לעי"ל עלינו להתמיד באמונה ולא לאבד את התקווה כי למרות הקושי המיידי התוצאה הסופית תהיה ב"ה חיובית....שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה