תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 28/08/20 ועד -  03/09/20. אסטרולוגיה שבועית עוזי הכהן לכל המזלות בנושא פרנסה אהבה והכוונה רוחנית מסכמים את תשפ לקראת שנת תשפ"א

כמו בכל שבוע אנו מגישים לכם את המדור של עוזי הכהן , עוזי הכהן הורוסקופ שבועי , טיפים חשובים בנושא זוגיות לקראת השנה החדשה כספים אבודה ופרנסה ! בכל שבוע מדור תחזית לשבוע הבא מאת עוזי הכהן באתר המקומון של נס ציונה נט 

מזל טלה:

אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר" .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט פנימי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. במידה ובדרך כזו או אחרת חוסר היציבות לא יסודר, יקשה הדבר על ניהול תקין של מערכות יחסים במעגל הקרוב שלכם.

באופן כללי: השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם.

בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.

כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה. טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

-

לכל הכתבות של עוזי הכהן תחזית שבועית אסטרולוגיה

-

מזל שור:

אחרי המון ריצות, סידורים, התחייבויות, מטלות ועומס רב, זוכים בני מזל שור לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח. בקשה או דבר מה שמאוד חשוב לכם שיתגשם, או שישתנה, תלוי ועומד באופן בו תבחרו להסתכל על החיים. הימנעות מחשיבה שלילית והקפדה להסתכל ולהתמקד בדברים החיוביים שקיימים בעולמכם (ויש כאלה) תבטיח לכם שהשינוי לו אתם מצפים אכן בו יבוא.

כספים: דאגות פיננסיות יוצרות קמטים במצח שלכם.

מבחינה רגשית: הקלפים מצביעים על כך שבתקופה זו קיים חסך רגשי בחייכם. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאתם חשים שאינכם מקבלים מספיק חום, תשומת לב, הקשבה והתייחסות מהאנשים שיקרים לכם באמת. בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה, באופן כללי הדברים בסדר, אך רבים מבני מזל שור, חשים שהגיע העת לקדם צעד אחד נוסף נושא או עשייה שקשורים בקרבה, אינטימיות רומנטיקה, תשוקה והרמוניה בזוגיות בה הם מצויים, אך התחושה הנ"ל נשארת בלבם בלבד ויש חשש או בושה מלהעלות את הנושא בפני בני זוגם. שיתופו של בן הזוג בתחושותיכם הנה פעולה מומלצת ביותר. הדבר יביא לשיתוף פעולה אשר ישפר את הרגשתכם ואת הנאתכם ההדדית. שיפור אשר יבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים מלבד בזוגיות שלכם.

בעבודה: חלים שינויים והדבר יאלץ אתכם להסתגל למציאות חדשה. יתכן ובשלב זה, שינויים אלו אינם לרוחכם. אך בחלוף הזמן, תגלו את התרומה של השינויים הללו להמשך דרככם. טיול, הבראה או חופשה (למרות הקורונה) עולים על הפרק.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

 

מזל תאומים:

שבוע חיובי מהותו ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על עוצמת הרכות ובאה ללמד אתכם, שהשימוש בכוחות עדינים ורכים תוכלו ב"ה להשיג יותר מאשר שימוש בכוחנות ובתוקפנות. ועל זה אמרו חז"ל:" לשון רכה תשבר גרם."

באופן כללי: הרבה זמן אתם מנסים ורוצים לקדם עניין כזה או אחר בחייכם אבל רצון לחוד ומעשים לחוד ורוב התוכניות שלכם נשארות על לוח השרטוט. כדי להפוך חזון למציאות יהיה עליכם לפעול ממקום בוגר יותר ואחראי יותר. עליכם להבין כי לעתים קרובות מידי אנחנו מפספסים הזדמנויות לצמיחה משום שאנו חושבים ואומרים לעצמנו: "אני לא מסוגל", "זה דורש יותר מידי מאמץ." חשיבה זו מונעת מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל הגלום בכם וחבל!!

כספים: לאחרונה התחלתם בישומו של תהליך חדש בחייכם שאמור ב"ה לשפר את מצבכם הכלכלי ואת היכולת שלכם להניב רווחים כספיים. בלבכם, יש חששות ולכן ההתקדמות שלכם היא זהירה ואיטית מדי. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להעיז קצת יותר ולבצע מהלכים בצורה יותר החלטית, מהירה ונחושה.

זוגיות: התקשורת הזוגית לוקה בחסר ויש צורך ללמוד כיצד לתקשר עם בן הזוג מבלי לאבד אותו. הקלף השבועי שלכם מלמד, שברכות ובנועם תשיגו יותר מאשר בשימוש בכוח וכוחניות.

לנשואים: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול ועליכם לפעול בעניין.

לרווקים: חשוב לזכור שמוות וחיים ביד הלשון. דיבור נכון ותקשורות בונה יחזקו קשרים קיימים. למרות הקורונה, טיול או חופשה נעימה עולים על הפרק. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מוצלח, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

 

מזל סרטן:

המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לבני מזל סרטן להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם.

בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לתלמידים שבניכם, זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות.

גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער.

זוגיות: מתח וחוסר פירגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך  לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומנסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

 

מזל אריה:

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהאריות מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. בשבוע זה על האריות להימנע מדחיינות. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. למרות הקורונה, טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך  לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

-

מזל בתולה:

התחושה שחייכם או אושרכם או כספכם תלויים ברצונם הטוב של בגורמים אחרים, יוצרת בלבכם תחושה אפרורית. זהו שבוע טוב להרהורים ומחשבות שבסופם יש להוציא אל הפעול תוכנית או עשייה שבשלב זה אתם קצת חוששים מיישומה.

באופן כללי: השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. חיפוש אחרי עבודה, חיפוש אחרי זוגיות, חיפוש אחרי משמעות וחיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה וגם יענה על שאלותיכם, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות או חוסר שביעות רצון בעיקר על רקע כספי מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח ששוררים כעת.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: יש לוותר על רגשי נחיתות ואגו שמונעים מכם להשתלב מחדש במעגל העשייה.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים ולשאול את עצמכם האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר.

לרווקים: היכרות שהחלה לא מזמן אינה מספקת לכם את מה שאתם באמת מחפשים. אל תתפשרו על רצונותיכם גם במחיר של ויתור על הקשר.

כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

מזל מאזניים:  

השבוע שנכנס מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שבוע טוב ניצב בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'.

באופן כללי: ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, יוצר ריגוש אך עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה.

לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: שבוע טוב להבעת רגשות ולרומנטיקה. זמן טוב לטפל ולהשקיע בריפוי וחיזוק הקשר הקיים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים:קופידון בשטח ועכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק ועשייה נכונה תזמן ב"ה זוגיות.

לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

עקרב:

זהו שבוע טוב להפגין את היכולות שלכם בכול תחום ובכול עניין. השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, עשו והצליחו!.

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגאווה היא המכשול הגדול ביותר שמעכב אותנו מלהגיע לחוכמה. חכמינו אומרים: "איזהו חכם? הלומד מכל אדם" (משנה, אבות ד, א) – בעלי הגאווה אינם מסוגלים ללמוד מן האחרים, ואם כך, איך יוכלו להגיע אל החכמה?!

 

מזל קשת:

 השבוע הקרוב, מוצא את הקשתים כשהם חושבים קדימה על העתיד. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם ועכשיו אתם מביטים אל האופק ומצפים לדבר מה חדש.. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וכרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם. לרווקים: תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שבכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב.

האתגר השבועי שלכם: ללמוד ולסגל קבלה עצמית ואהבה עצמית - קבלה עצמית של המעלות והחסרונות שלכם – הגעה להשלמה גם ללא שלמות הכרה ביכולות שלכם להשיג מטרות שהוצבו בעבר. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

 

מזל גדי:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות, על אווירת קדרות ועל עייפות נפשית. רבים מכם נמצאים בתהליך חיפוש אחרי שלווה פנימית או מקום שיספק לכם שקט וביטחון..

באופן כללי: רבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת.

לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. באולי ב"ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

 

מזל דלי:

מצב הרוח של בני דלי נמצא השבוע בשפל. עיקר החששות הן על רקע כספי והעדר של ביטחון/יציבות כלכלי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

לעצמאים שביניכם: קושי שבא לידי ביטוי בתזרים המזומנים יוצר דאגה בלבכם. רצוי בשבוע זה לנהוג בשיקול דעת כלכלי ולהימנע מהשקעות חפזות בנסיון ליצר כסף קל. בריאות: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 

מזל דגים:

השבוע יש להימנע מחיפזון. שיקלו בתבונה כול מחשבה, מילה, ומעשה שעליכם לבצע. שימת תשומת לב לפרטים הקטנים יכולה להיות גורם מכריע וחשוב. אווירה פסימית מוצאת אתכם מדוכדכים. שחיקה בדימוי ובערך העצמי יוצרת מצב שבו את כועסים בלבכם. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות שגורמות להשתעבדות לעלום החומר. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה. שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית וזו השתעבדות לזמן. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. השבוע אתם צרכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד' פסוק 7) כתוב: "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב - שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב - לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ." המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד "ולמכור" את נשמתכם לשטן.

בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפניה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ"א לשנה חיובית בעבורכם? כמו כן, קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה..

עוזי...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה