אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ 2021

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 01/01/21 ועד -  06/01/21. קבלו הורוסקופ ראשון לשנת 2021. הורוסקופ עוזי הכהן

הורוסקופ 2021 מאת עוזי הכהן בנושא העבודה, זוגיות, פרנסה והבית לפי המזלות. מצוות האת נאחל לכולם שנת 2021 טובה ומלאת חדשות טובות. מזלות 2021 אסטרולוגיה

טלה:

המהות של השבוע הראשון בשנת 2021 מלמדת שבני מזל טלה צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה.

בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית.

בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה.

זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש.

לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. שנה אזרחית פוריה שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!            

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

 -

שור:

חששות וחוסר מנוחה נפשית יוצרים דאגות שמקשות עליכם לעצום עין. זהו שבוע שמאופיין בירידה באנרגיות ובחולשה של מערכת החיסון כתוצאה של חוסר שקט נפשי. התעלמות מבעייה שמעיבה על לבכם בתקווה שזה יעבור לבד לא תוביל אתכם לפיתרון. זכרו הטמנת הראש בחול והתכחשות עלולים להחריף את מצבכם. ולכן אל תהססו להתעלות מעל האגו שלכם ולפנות לעזרה של איש מקצוע שיש בכוחו להשיב ללבכם את תחושת הביטחון שנשחקה עם הזמן. בשבוע זה רצוי להימנע מלסמוך על אחרים שיעשו למענכם. קשיי שינה והירדמות שמלווה בחלומות רעים יוצרים שינה טרופה שאיננה ממלא את המצברים שלכם. אצל חלקחם מתקיימת תחושת בדידות שאין לה אחיזה במציאות. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה פסיכוסומאטית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם - זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם.

עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם צורך להתכונן לקראת שינויים שיצריכו הערכות כלכלית מחודשת. פיטורין או הפסקת עבודה יכולים להתרחש.  

כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. חוסר ביטחון כלכלי יוצר חששות ופחדים.

זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע טוב, שנה אזרחית מבורכת  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים. התורה שבעל-פה מסבירה שחשוב יותר לעזור דווקא לאלה שהיחסים שלכם איתם מתוחים. וזאת משום שהנתינה תבנה ביניכם ידידות ואחווה ותעזור לאחות את הקרע.

 

תאומים:

לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר נצלו את תקופת הסגר האחרון ליצירה של אווירה משפחתית יותר.. זמן טוב לעסוק בנדל"ן כמו למשל חיפוש מקום למגורים, קניית בית, השכרה של בית וכדומה.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר גם דרך הזום - ההצלחה מובטחת.

טיפ לשבוע טוב יותר: למרות הסגר הקפידו על טיול בחיק הטבע.. שבוע מוצלח, שנה אזרחית פוריה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

 

סרטן:

עשייה/החלטה שיוצאים אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע הראשון בשנת 2021 מאיר פניו והתחושה האישית של רבים מכם טובה יותר. זהו שבוע חיובי לסרטנים בכלל ולבנות סרטן בפרט.

באופן כללי: לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. שבוע מוצלח, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

 

אריה:

שבוע טוב ממתין לבני מזל אריה . למרות הסגר, הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה. עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בהתחלות חדשות ובבשרות טובות ממש בדרך אליכם כמו למשל: תיחלתה של עבודה חדשה או תחילתו של הריון חדש או זמן של לידה והרחבת המשפחה. יהיה אשר יהיה הדברים אשר קורים חיוביים בעבורכם.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה אתם ניצבים בפתחו של עידן חדש. הקלפים מצביעים כל כך שהחלטות שיתקבלו כעת, יניבו תוצאה חיובית. לכן חשוב שהחלטות אלו יתקבלו במלוא תשומת הלב הראויה. זהו זמן טוב לתכנן תוכניות לטווח רחוק ולבחון הרשמה ללמוד ולרכישת כיוון מקצועי מתוך עניין ואהבה.  

כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע.

זוגיות: השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. עשייה משותפת והפגנת רומנטיקה יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. התעסקות בכליי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה דורשים את תשומת לבכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  שבוע מוצלח, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

 

בתולה:

עומס רגשי ודאגה (בעיקר על רקע תעסוקתי) חשש מפני פגיעה (בעיקר כלכלית) יוצר דריכות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו דאגה כזו או אחרת יוצרת לחץ וצורך בהגנה וכול זה מחדד אצלכם את הרצון לאסוף ולשמור קרוב אליכם את הדברים שחשובים לכם בעת הזו.

באופן כללי: חוסר יכולת לסמוך על אחרים, גורם לכך שאתם נוטים לקחת את הכול על עצמכם מתוך הבנה "שאם אין אני לי מי לי", ורק אתם תדאגו הכי טוב לעצמכם. יחד עם זאת, יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום כן לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. וכן לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

בעבודה: שבוע לחוץ ממתין בפתח. חשוב מאוד לפעול בזהירות ובאחריות ולא לתת ללחץ לנהל אתכם. כמו כן בשבוע זה יש להיזהר מטעויות שנובעות ממהירות ומלחץ. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. שבוע טוב, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם.

 

מאזניים:

השבוע הראשון של שנת 2021 חיובי מאוד בעבורכם. זהו שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. לאחרונה אתם השקעתם מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! וממש עכשיו יש תקופת מימוש וב"ה תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . בבית: קושי או בעיה שהעיקו על לבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שקצת אבדו לכם לאחרונה.  באופן כללי לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

בעבודה: זהו שבוע טוב. אל תוותרו על הזדמנות להציג את היכולת שלכם. לאלו שיצאו לחל"ת אל ייאוש ואל בהלה.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם, התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם השוקלים/מתכננים בתום הסגר יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. שבוע טוב, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

 

עקרב:

הקלף השבועי שלכם מזמין אתכם בשבוע הקרוב לצלולל ולרדת לעומקם של דברים. הבנה מעמיקה של הדברים המתרחשים סביבכם, תאפשר לכם ב"ה לעשות שינויים הדרושים כעת בחייכם. זהו שבוע בעל רגשות עזים שיש לנתבם בתבונה. הקצאת זמן ללמידה והתפתחות רוחנית גם בימי קורנה חשובה ביותר בעבורכם. שמירת טינה בתוך הלב כלפי אדם או גוף כזה או אחר איננה נכונה בשעה הזו לכן מצאו דרכים לא לבקש נקמה אלא לבקש עזרה. דאגה למישהו שנמצא מעבר לים מקשה עליכם ויוצרת חששות. עבודה בימי קורונה: בני עקרב שעובדים נדרשים להפגין אחריות ובגרות. הירתמות לכול משימה ונכונות לקחת חלק בפרויקט גדול תיטיב אתכם בעתיד.

באופן כללי: זהו שבוע בעל גוון חיובי. היכולת להבליג לכבוש כעסים ולהתאפק חשובה מאוד בשבוע זה. אצל חלקכם, נושאים שקשורים בהריון ופריון עולים על הפרק.

זוגיות: קל מאוד בתקופה הזו למצוא על מה לריב אך הגדולה היא בדיוק ההיפך ודווקא ברגעים כאלו של חוסר ודאות חשוב למצוא את המאחד והמחבר. שבוע בעל מתח מיני רב ורצון להתחברות ואינטימיות. יש להיזהר מפני הריון לא צפוי.

טיפ לשבוע טוב יותר לימי קורונה: קריאתו של פרק עד' בספר תהילים נועדה בדיוק לשבוע שכזה ובכוחה הרוחני להסיר ולהקל מעליכם ומעלינו כולם את חרון האף של השם יתברך ולעורר מלפניו את מידת הרחמים. רצוי לקרוא את הפרק מידי יום במשך כול ימות השבוע. שבוע טוב, שנה אזרחית שמחה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד מאתנו ניחן בסדרת כישרונות. מטרתנו בחיים היא להבין כיצד באפשרותנו להשתמש ב"מתנות" (וכן באתגרים) שהוענקו לנו, כדי למצות את מירב הפוטנציאל שלנו.

 

קשת:

דברים רבים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה בה עליכם לקום ולעשות למען עצמכם. במילים אחרות, ניתן לומר שכעת אתם ניצבים בפני תקופה חדשה בה אתם נדרשים לקחת אחריות ולהיות אדונים לגורלכם. תחושות הבלבול, החשש וחוסר הודאות שממלאים את ליבכם בשלב זה הם למעשה סוג מסוים של בחינה אשר מטרתה העיקרית היא לבדוק ולברר האם אתם ראויים לעלות ולהיכנס לשלב הבא של חייכם. לאלו מכם שישכילו להתמודד בעוז, באמונה ובנחישות עם המצב בו הם מצויים, צפוי שינוי חיובי ומרענן שייתן את אותותיו בכל הקשור לתחום העבודה והקרירה ובכול הקשור לתחום הבית והמשפחה. נושא המגורים עולה על הפרק ומהלכים שהחלו עוד בשבועות שחלפו, יציבו אתכם כעת בנקודה בה עליכם לבדוק ולברר כיצד אתם מוצאים ומסדרים לכם פינה חמימה ונעימה אשר תאפשר לכם לנוח, להתחזק ולגבש דעות ודרכי פעולה לעתיד לבוא.

עבודה: יש עומס חיובי ובסך הכול אתם מבצעים את מלאכתכם ביעילות ובחריצות. פרויקט חדש שקורם עור וגידים הולך ומתממש ובקרוב תמצאו את עצמכם עסוקים בו עד על הראש.

זוגיות: צורך השעה הוא יצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, יצירת שיחות משמעותיות ועניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תהליך שכזה, יאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם להציע. נצלו את השבוע כדי לגרום לשיחה כזו להתרחש.

התיקון השבועי: אמרו מעט ועשו הרבה. מעשים חזקים יותר ממילים. שבוע מבורך, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים רבים טוענים, שבלתי אפשרי לדעת מהי מטרת החיים. קחו את האתגר. גם אם לא תצליחו למצוא את התשובה לשאלה זו, תהליך החקירה עצמו יניב תבונות נפלאות לאורך הדרך."

-

גדי:

השבוע הראשון בשנת 2021 חיובי מאוד בעבורכם ורבים  מכם יחוו שחרור והקלה בתחושותיהם. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל גדי. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: מבחן התוצאה מעיד על כך שאתם בכיוון הנכון ותחושת הביטחון הכלכלי מתחזקת ומשתפרת. תהליך זה מלמד שזמן של קטיפת פירות עומד ב"ה להגיע וככול שתשכילו להבין ותפנימו באמונה ובידיעה את העובדה שהכסף מגיע מעת השם, כך תזכו לממש את שאיפותיכם לביטחון כלכלי.

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. לאלו שכבר נמצאים בתוך זוגיות, זהו זמן טוב לעלות מדרגה בקשר כמו למשל לעבור לגור ביחד או למסד את הקשר על ידי חופה וקידושים.

זוגיות לנישואין: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. נצלו את אווירת יום ההולדת כדי לתמוך בזוגיותכם.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

-

דלי:

השבוע הראשון בשנה, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שנה אזרחית מוצלחת, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

דגים:

השנה האזרחית נפתחת באווירה טובה. היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה ולא להפריז בשתייה, אכילה עבודה וכדומה.. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל דגים ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי.

כספים: מצטיירת מגמה החיובית. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע.

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, עכשיו זו העת של התכנון והדבר ב"ה יבוא לידי ביצוע בחודשים הבאים.  הליך בריאותי עובר בהצלחה ומסב ביטחון וגם מעט נחת.

התיקון השבועי: ללמוד שהחיפזון הוא מן השטן. שבוע טוב, שנה אזרחית מבורכת ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין - מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

 

כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בשלווה, בענווה וברוח טובה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה