אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי לשבוע שבין 04/06/21 ועד - 10/06/21

$(function(){setImageBanner('9e7eed26-f3a8-46da-8345-44f7edde39be','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45889,'Image','');})

אסטרולוגיה - עוזי הכהן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 04/06/21 ועד - 10/06/21. מה מחכה לנו בשבוע הקרוב הורוסקופ עוזי הכהן בנושאי אהבה, זוגיות, פרנסה, הכוונה רוחנית. לבני 12 המזלות. בכל שבוע אסטרולוגיה מעודכנת עוזי הכהן.

צילום עצמי

אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי לשבוע שבין 04/06/21 ועד - 10/06/21

טלה:

השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה.

בעבודה: אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים.

זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק.

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: מה שייעשה בדרכי נועם ישיג את מטרתו. זכרו – לשון רכה תשבור עצם !

 -

שור:

שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית והיכולת שלכם להתארגן מחדש בעקבות אירוע שהתרחש בחייכם, עומדת במרכזו של השבוע . זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב".

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. זוגיות שחוותה משבר מקבלת הזדמנות מחודשת לטיפול וריפוי. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

תאומים:

נכון שיש לכם יום הולדת איך אין לכם הרבה חשק לחגיגות ומסיבות. תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם.

בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק.

בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.

המלצה:במידה ואתם מתמודדים עם שאלות בלתי פתורות זהו בדיוק הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בתקופה הקרובה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי למשוך לתוך חייכם שפע, בריאות והצלחה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מקדשת את רכישת הידע והחכמה. אדם צריך שתהיה מחשבה מאחורי מעשיו ולשם כך הוא חייב ידע. צבירת ידע וחכמה מביאה להתפתחות אף מעבר לנלמד. ועל כך נאמר: "החוכמה מחייה את בעליה". אנחנו חייבים להקדיש יותר זמן ללימוד ואז גם נתמלא בעוד חכמה מאת השם.

 

סרטן:

המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לבני מזל סרטן להסתובב עם האף באדמה ולרטון. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם.

בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לנגשים לטסט ולמבחן נהיגה והנגשים למבחן קבלה צפוייה ב"ה הצלחה.

גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע לעשייה משפחתית משותפת, כדי ללכוד את בני הבית.

זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקבלה מלמדת שחוסר שביעות רצון הוא הגורם מס' 1 שמוביל לריחוק מהשם ומכאן הדרך לדכאון זקנה ומוות קצרה ביותר. מאידך אלו מצליחים לחיות את חייהם מתוך תחושה של שביעות רצון, מספקים למערכת החיסון שלהם את הכלים הדרושים להתמודד מול כול אתגרי החיים. במידה ואתם מתקשים להגיע לשביעות רצון בתחומי חיי השונים זה הזמן לפרגן לעצמכם ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. חצי שעה של ייעוץ רוחני ממוקד וממצה שמטרתו היא לענות לעצכם על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להגיע לתחושה של שביעות רצון בעבודה, בבית, בזוגיות ובחיים בכלל...שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומנסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

 

אריה:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה.

בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור.

זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

 -

בתולה:

השבוע על בני מזל בתולה להקפיד ולבחור נכון. התגרות בגורל איננה מומלצת בשבוע זה. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה.

: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר.

זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים או לאכול אוכל פושר, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. השקעה של סכום כסף סמלי במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. טיפ לשבוע טוב יותר: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

 -

מאזניים:

את נוטים להתרגז בקלות ולכן חשוב מאוד לגלות איפוק וסובלנות יתרה. אצל רבים מכם ניתן להבחין בסערת רגשות ואו מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש. כמו כן, ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים בשבוע זה אווירה מתוחה. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים.

באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו.

בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם.

זוגיות: מי מכם בני מזל מאזניים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

עקרב:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה שאתם מאוד רוצים שהיא תתגשם זהו השבוע לבקש זאת. כדי שתפיקו את התועלת החיובית שיש בשבוע זה. ממליץ לכם הקלף השבועי להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה בעצמכם ובתהליכי החיים. היכולת לאמץ חשיבה חיובית ולדבוק בה למרות הקשיים שקיימים כעת. היא זו שתאפשר לכם להתמודד ולשאוב כוח גם במצבים לא קלים. חפשו בגוגל/יוטיוב חשיבה חיובית ונסו עד כמה שניתן לסגל אותה בחייכם.

באופן כללי: המון דאגות יוצרות עומס רגשי. הצפה רגשית שלא תטופל כראוי עשוייה להשפיע על הגוף ולא רק על הנפש. אצל חלקכם (בעיקר אצל נשות מאזניים) יש תחושת בדידות גם אם אתם נמצאים בזוגיות.

עבודה : אצל חלקכם קיימת דאגה ולא מעט חשש עקב המצב הכלכלי אולם דווקא בעת הזו צצים הזדמניות ליצירת רווחים כספיים עתידיים במידה ותשכילו למנף את ההזדמנויות הללו לידי תכלית ועשייה תוכלו ב"ה להפיק רווחים נאים מתוך המצב הקיים. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, מומלץ לא ליפול לתוך מרה שחורה אלא להתאים את מצבם הכלכלי לנוכח המצב הקיים מתוך ידיעה, תקווה ואמונה שב"ה עוד מעט הכול יחלוף ויהיה בסדר.

זוגיות: עייפות נפשית יכולה להוביל לחוסר הרמונייה בזוגיות. דווקא כעת מומץ לכם בחום למצוא את התרומה החיובית שבמצב הקיים לזוגיות שלכם. בני זוג שישכילו לשתף פעולה מתוך בגרות והבנה, יפיקו תועלת חיובית שממנה הם יצאו נשכרים.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקבלה מלמדת שערך עצמי ודימוי עצמי הם אבני יסוד בדרך לחיים נטולי ספקות. היכולת לפתח ערך עצמי חיובי ודימוי עצמי תקין אינם סוד והם בהחלט ניתנים ללמידה. אם זה מעניין אתכם וגם אתם רוצים לשפר האת הדימוי והערך העצמי שלכם, זה הזמן לפרגן לעצמכם ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. חצי שעה של ייעוץ רוחני ממוקד וממצה שמטרתו היא לענות לעצכם על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להעלות את הדימוי והערך העצמי שלכם.  להגיע  שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה' נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

 

קשת:

רעיון חדש או תוכנית חדשה יוצאים אל הפועל וכרגע אתם נמצאים בשלב ראשוני והתחלתי שבו אתם מגבשים דרכי פעולה לעתיד לבוא. השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק והדבר מומלץ ביותר.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם יזכו אתכם בנקודות זכות רבות. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים לגלות יותר דומיננטיות ונחישות בתהליך החיפוש. נסו להחליף את המילה "צריך" (עבודה) במילה "רוצה" (עבודה) דוד המלך אומר: "פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון" (תהלים קמ"ה, ט"ז) - ה' נותן לכל ברייה מה שהיא רוצה - למעשה, אנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים. התנאי היחיד הוא שאנחנו צריכים "לרצות". אם איננו רוצים, האלוקים לא יכול לתת. שנו את חשיבתכם ואז ב"ה תראו את השינוי ועבודה חדשה תעלה על הפרק.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. טיול ומפגש חברתי פתחים בפניכם דלת לשיפור תדמיתכם החברתית. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו - ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר - רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

 

גדי:

ברוך השם תחושת מחנק מסתיימת והיכולת לקחת אוויר ולנשום לרווחה עולה ובאה. ניתן לומר נשמתכם מתחברת שוב לתקווה, לאמונה והתלהבות מחודשת שמועודדת את רוחכם תהליך זה חיובי ומוביל לתחושת אחריות שמלווה באמונה, שב"ה כעת יש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם.

באופן כללי: בעייה שנפתרת, יוצרת הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה. הקלף השבועי מבטיח, שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה הטובה שבה התברכתם ושבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. חופשה קצרה עולה על הפרק. שבוע טוב יקרים, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח. 

 -

דלי:

קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט בשבוע זה על רבים מכם מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר משישה פחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה...

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד "מה דעתה של היהדות על מידת הכעס". (חפשו בגוגל). שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 -

דגיםי:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין בפתח ובשבוע זה סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו/יגיעו ב"ה רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן בעיקר על רקע חומרי אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי.

באופן כללי: כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על לבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מוויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה לאט לאט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם.

כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

 -

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה