ביטוח נסיעות לחול בתקופת הקורונה כמה זה יעלה

$(function(){})

ביטוח נוסעים לחול בעידן הקורונה , מה אמורות לכלול הפוליסות החדשות לטיסים לחול לנופש ועסקים , כמה יעלה ביטוח נסיעות עם כיסוי למקרה של הדבקות בקורונה בחול ומי המרוויח הגדול מכל המשבר

המדריך לטסים לחול באתר נס ציונה נט המקומון של נס ציונה

https://pixabay.com

ביטוחי נסיעות בעידן הקורונה 

השמיים אוטוטו ייפתחו לתיירות יוצאת מישראל , טיסות לואו קוסט 2020 יחלו לפעול וחלק קטן מהישראלים יוכלו לחזור לטוס לחול. אז כמו לפני כל טיסה נדרש לרכוש ביטוח נסיעות לחול , אבל הפעם הוא כבר יעלה הרבה יותר כסף , הפרמיות צפויות להתייקר במאות אחוזים וגם תנאי הפוליסה בהתאם. 

מה השתנה בביטוח נסיעות לחול ?  

מועד רכישת הפוליסה יתאפשר מספר ימים לפני הנסיעה בניגוד לתקופה של כחצי שנה ערב המשבר. 

הפרמיה תהיה מושפעת באופן ישיר ממצב התחלואה במדינת היעד. אם בעבר , לצורך קביעת הפרמיה , העולם חולק לאזורים , כעת הוא יחולק למדינות ואולי אפילו לערים בתוך מדינה , בהתאם למצב התחלואה. 

ביטוח נסיעות לחול כולל קורונה 

אין ביטוח בריאות המכסה קורונה , אולם הפוליסות אמורות לכלול כיסוי הוצאות למקרה של הדבקות או חובת בידוד במדינת היעד. במקרה כזה , חברת הביטוח תכסה את הוצאות השהייה , את עלות הטיפול הרפואי על ידי רופא מקומי בלבד ואת הוצאות הטיסה חזרה. הפרמיה וההתשתתפות העצמית אמורים להתייקר במאות אחוזים. 

ביטוח נסיעות במחיר כרטיס טיסה יותר יקר מ low cost 

מבטחי המשנה עסקו בחודשים האחרונים באפון תמחור פוליסות ביטוח נסיעות בעידן הקורונה. התמחיר יושפע מתאריכי הטיול שאתם מתכננים בחול , ככל שהמידע יהיה ודאי יותר ביחס למקרה הביטוח כך הפרמיה תהיה זולה יותר .

ניתן לרכוש ביטוח נוסעים לחול מספר ימים לפני הנסיעה

לא תמיד יהיה כיסוי למדינות היעד ולכן יש לבדוק את האפשרות לביטוח טרם רכישת כרטיס טיסה 

בניגוד לעבר שבו כל יום ביטוח בחול  תומחר כמעט בצורה שווה כעת התמחור יהיה דיפרנציאלי . הימים הראשונים לנסיעה יהיו זולים יותר והימים האחרונים יהיו יקרים יותר בשל חוסר ודאות לגבי התפחות הקורונה במדינת היעד והגדלת הסיכוי להדבקות בחול ככל שהתקופה תתארך. 

מה קורה אם נדבקים בחול בקורונה 

במידה ונוסע לחול נדבק בקורונה בחוץ לארץ , הוא יוכל לשוב רק לאחר שרופא מקומי בחול , בעל רשיון לפעול באותה מדינה , יאשר כי הוא הבריא לחלוטין ויכול לטוס לישראל. 

ביטוח נסיעות לחול כרטיס אשראי

בשלב זה מבדיקה שערכנו , בעיקר עקב מורכבות הכיסוי לא ניתן לבצע שימוש בביטוח נסיעות של חברות כרטיסי האשראי . ההודעה של חברת האשראי מספרת את הכל  : " עקב החלטת חברת הביטוח בעקבות הנחיות משרד הבריאות ועצירת הטיסות לחו"ל, הטבת ביטוח נסיעות לחו"ל ללקוחות ישראכרט מוקפאת בשלב זה."

אוכלוסיות מוחלשות ביטוחי נסיעות 

מי שככל הנראה יתקשה או לא יתאפשר לו לרכוש ביטוח נוסעים לחול הם אלו המשתייכם לאוכלוסיות מוחלשות. אם בעבר חולי סוכרת או מי שסובל מיתר לחץ כמעט ולא שלמו תוספת פרמיה על מצבם הרפואי , או רכשו פוליסות בחברות מתמחות כמו פספורט כארד , כעת יישארו מחות למעגל ברי הביטוח. שכן בשלב זה לא ניתן לתמחר את הסיכון להדבקות ואת עלות הטיפול למקרה של סיבוכים במחלה. 

ויש גם מרוויחים ובגדול ( על הנייר ) 

ערב המשבר ,לפני הולדת השאלה כמה חולי קורונה יש בנס ציונה , התכוון משרד האוצר לאפשר שיווק ביטוחי נסיעות שלא באמצעות סוכני ביטוח. המוצר נחשב לפשוט וזול הכולל רכיבים קבועים והרחבות לפי יעד הנסיעה.  

כיום פוליסות ביטוח נסיעות לחול בעידן הקורונה , הפך למוצר ביטוחי מורכב כמעט כמו פוליסות שבר הנדסי. לעת עתה שיווק פוליסות אלו הוא נחלתם של סוכני ביטוח , ובאופן אישי אומר - עדיפות לסוכן ביטוח מוכר שעבר השתלמות ייעודית אודות תנאי הביטוח בפוליסות החדשות . אחרי שורה של אירועים שהביאו לפיחות במעמדם , סוכני הביטוח יכולים לרשום נצחון קטן.

ביטוח נסיעות כולל קורונה לקראת פתיחת השמיים לטיסות לחול. כתבה בלעדית באתר נס ציונה אתר המקומון של נס ציונה ושל העיתון המקומי כל נס ציונה שנוסד בשנת 1987.

הכתבה איננה בגדר ייעות ביטוחי כמתחייב על פי כל דין 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה