הרב מיכאל לייטמן: ישראל היא רק תחנה בדרך של איראן להשתלט על העולם !

$(function(){})

החשש המשותף מהשלכות הסכם הגרעין המתגבש בין איראן לארה"ב מביא השבוע את מנהיגי מצרים, איחוד האמירויות וראש ממשלת ישראל להיפגש בסיני.
באמת יש ממה לחשוש. אומנם כרגע כולם מתמקדים במלחמה באוקראינה, אבל הבעיה הבאה של העולם תהיה איראן.

אם ייחתם ההסכם עם ארה"ב, האיראנים כבר לא יהיו חלק מהרשימה השחורה של ארגוני הטרור, והיחס אליה יהיה כאל מדינה בעלת משטר רגיל; כולם יקנו מהם הכול, מה שיספק להם כסף וכוח לפיתוח.
הפיתוח ירפד את הנטייה ואת הדחף העצום של שליטי איראן לכוח ושררה, וזה גרוע לכולם. לא רק ישראל צריכה לפחד מתוצאות של הסכם כזה, אלא מדינות רבות ברחבי העולם.

לאיראנים אין עניין אישי נגד ישראל, אלא שאיפה כללית לשליטה בעולם. גם אם איראן תימחק את ישראל מהמפה, ובמקומה תקום כאן מדינה אחרת, נניח "ערביסטאן", לא זה מה שמעניין את איראן. אין לה עסק דווקא עם היהודים, אלא עניין גדול להשליט את עצמה על העולם. להשתיק את קול המערב, כולל מדינות ערביות הנוטות לגישה כזו.
האיראנים יודעים שאין לנו בישראל שאיפה להשתלט על האסלאם ולמחוק את דתם או כל דת אחרת. וגם אין לנו עניין להילחם איתם או עם כל עם אחר. כלומר לא האידיאולוגיה היהודית מהווה איום עליהם, אלא הגישה המערבית לפיה מדינת ישראל קיימת. היחס הרע של איראן כלפינו הוא רק הפגנת התנגדות לגישת המערב השנואה עליהם.
אינני יודע איך להתמודד עם האיום האיראני המתעצם ברמה המדינית-צבאית, אבל מתוך ידיעת תפקיד האומה הישראלית אנחנו צריכים להילחם במה שניתן לנו מעת לידתנו כעם. להתלכד ולהתחבר בתוכנו ללב אחד, ולשפוך תפילה לכוח העליון שישלים בעדנו ויכסה את פשעי השנאה באהבה גדולה.
אם נתחבר כשם שעמדנו כאיש אחד בלב אחד למרגלות הר סיני, אז נזכה לכוחות גדולים, נקבל את ה"תורה", אור עליון שאותו נפיץ לגויים ברשת הקשר של האנושות הגלובלית. הוא יהיה די ומספיק כדי להרגיע לא רק את איראן, אלא את כל הגורמים האגרסיביים בעולם.
✅ צפו חינם בסדרת הסרטונים על "הסיפור של עם ישראל": bit.ly/3EXG3lk
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה