מבזקי חדשות נס ציונה באתר המקומי מעודכן תמיד

$(function(){})

נס ציונה נט הוא את האינטרנט המקומי של נס ציונה וערי השפלה ומסקר את חדשות נס ציונה באופן מלא און ליין לרבות מבזקי חדשות הקשורים לעיר, חדשות עירוניות בנס ציונה, פעילות עירונית, חינוך, בריאות וספורט. במהלך החורף סקרנו בזמן אמת ובווידיאו את השיטפונות בנס ציונה.

צילום יח"צ

לחצו כאן למבזקי חדשות  - לחצו כאן חדשות נס ציונה

חדשות חינוך בנס ציונה גני ילדים, בתי ספר, חטיבות הביניים והתיכון

נושא החינוך הוא אחד הנושאים המרכזיים בעיר בה אוכלוסיית הילדים עד גיל 18 מהווה יותר שליש מהאוכלוסייה. בנס ציונה פועלים עשרות גני ילדים ומוסדות חינוך בכפוף לאגף החינוך בעיריית נס ציונה. חדשות וידיעות הקשורות לחינוך, רישום לגני ילדים ובתי ספר זוכים לסיקור מלא באתר המקומון ובעיתון המקומי כל נס ציונה

בכמה נמכרה דירה בנס ציונה עסקאות נדלן

נס ציונה היא פנינת הנדל"ן של ערי השפלה. מחיר ממוצע לדירת מגורים בשכונות החדשות ובאזורים הוותיקים של העיר גבוהה מהמחיר הממוצע בערים השכנות- ראשון לציון ורחובות, ומחירי השכירות בהתאם. במדור זירת הנדלן של ערי השפלה, תוכלו לקרוא על עסקאות הנדלן בעיר, דירות למכירה בנס ציונה וכן לקבל מידע ממתווכחים ואנשי נדל"ן בכירים על מחירי הדיור בעיר.

עסקאות מכירת דירות בנס ציונה לחצו כאן 

מה יש לעשות בנס ציונה

המושבה השקטה הפכה לעיר בתחילת שנות התשעים אך למרות הבנייה המואצת הצליחה לשמור על צביון של מושבה שקטה. סביב נס ציונה ובתוכה יש מספר מסלולי טיול לכל מזג אוויר ולכל המשפחה ואף לחובבי היסטוריה. הנה מספר מסלולי טיול באזור נס ציונה:

מסלול הנפת הדגל בנס ציונה

מסלול טיול בתוך העיר המספר את הקמת המושבה ועובר בין מספרים אתרים היסטוריים מרשימים השזורים בראשית הקמת המושבות המסלול עובד בין מוזיאון נחלת ראובן, אתר הנפת דגל הלאום על ידי מיכאל הלפרין וכמובן איך אפשר בלי תצפית פנורמית מגבעת אהבה של נס ציונה.

טיול בגבעות הכורכר של נס ציונה

במדור חדשות נס ציונה תוכלו לקרוא ל המאמצים לשמר את גבעות הכורכר. אנו יכולים להמליץ לכם על טיול מלא השראה וטבע בו תטפסו לגבעת התזמורת, המקום בו התזמורת העירונית מנגנת בצעדה ונערכת מדי שנה העפיפוניאידה , ומראש הגבעה תוכלו לבחור את המסלול ממנו תוכלו לצפות על חוף הים של פלמחים ושפלת החוף כפי שהיו נראים על ידי ההולכים בדרך ויא מאריס העתיקה לפני כ 150 שנה.

חדשות נס ציונה באתר המקומון כל נס ציונה! חדשות נס ציונה פלילי סיקור בוידאו פורטל נס ציונה. כתבות דעות של תושבים יוצרות את פורום נס ציונה להחלפת דעות מקומיות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה