מכבי חיפה אלופה גם בחיסונים: שחקני הקבוצה התחסנו כאיש אחד!

$(function(){})

אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, נרתמת למאבק הלאומי בנגיף קורונה והבוקר התחסנו שחקניה כנגד נגיף הקורונה * קפטן הקבוצה, נטע לביא: "אני קורא לכולם ובהם כמובן אוהדי הכדורגל - ללכת להתחסן כדי שנוכל כולנו להיפגש ביציע במשחק הקרוב"

חיסון קורונה מכבי חיפה - צילום באדיבות מכבי חיפה 2.9.21

מכבי חיפה אלופה גם בחיסונים: שחקני הקבוצה התחסנו כאיש אחד!

הבוקר (ה') הגיעו פרמדיקים של מד"א למגרש האימונים של אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, בכפר גלים. שחקני קבוצות הבוגרים והנוער ואנשי הסגל של אלופת המדינה, חשפו כתף וקיבלו כולם את החיסון נגד נגיף קורונה.

"בחרנו לקבל את החיסון כדי שנוכל להמשיך את השגרה וכדי שנוכל להמשיך להנות מכדורגל", אמר נטע לביא, קפטן מכבי חיפה. "לחיסון משמעות אדירה במאבק ואני שמח שהמועדון כולו כאן, מתחסן לצידי. על כולנו להירתם למשימה ועל מנת לנצח את הנגיף, אני קורא לכולם ובהם כמובן אוהדי הכדורגל - לכו להתחסן כדי שנוכל כולנו להיפגש ביציע במשחק הקרוב".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "החיסון כנגד נגיף הקורונה הוא צו השעה של אזרחי ישראל. החיסון מציל חיים ואני קורא לכולם להתחסן בהקדם, על מנת לשמור על בריאותנו ועל מנת לחזור לשגרה. אני מודה לקבוצת מכבי חיפה וחברי הסגל, על האמירה הברורה  וההתייצבות למאבק בנגיף הקורונה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה