נס ציונה נט אתר האינטרנט של נס ציונה

$(function(){})

ברוכים הבאים לאתר המקומון כל נס ציונה , העיתון המקומי מאז 1987. חדשות נס ציונה מעודכנות און ליין וכל מה שקורה בעיר החל מספורט , פוליטיקה מקומית בנס ציונה , מוסדות ציבור , פרסום חינם לעסקים בנס ציונה והאנשים מהם מורכב הפסיפס האנושי.

צילום עצמי

חדשות נס ציונה

כל החדשות הכי חמות ומעניינות בנס ציונה. אנו שמים דגש על הידיעות המעניינות בעיר , חיי קהילה בעיר ופעילויות עירוניות וקהילתיות שיוזמת עיריית נס ציונה .

חינוך בנס ציונה

אחד מעמודי התווך של הקהילה המקומית הוא תחום החינוך גני ילדים ובתי ספר בנס ציונה. אנו מסקרים באתר ומביאים לכם את החדשות החשובות אודות מתכונת הלימודים בבתי הספר , היערכות לקראת שנת הלימודים תשפא וכן לוח חופשות מפורט לפי חוזר מנכל משרד החינוך.

ספורט בנס ציונה עירוני נס ציונה כדורסל , הסקציה , א.כ וספורט עממי

נס ציונה הייתה מאז ומתמיד עיר של ספורט מקצועני ועממי . מדור הספורט שלנו מסקר באופן שוטף את קבוצות הספורט עירוני נס ציונה כדורסל , הסקציה בכדורגל וא.כ בכדוריד. לצידם אנו מסקרים באהדה לא מוסתרת השיגים של ספורטאים בענפי היחידים , ספורט עממי ופעילות ספורטיבית בקהילה.

זירת הנדלן עסקאות דירות למכירה והשכרה בנס ציונה

בשני העשורים האחרונים הפכה נס ציונה לפנינת הנדל"ן של השפלה. מחירי הדירות החדשות מקבלן נחשבות ליקרות באופן משמעותי ביחס לערים השכנות וכך גם מחירי הדירות להשכרה בנס ציונה מתנהגים בהתאם.

במדור זירת הנדלן מתפרסמות ידיעות שוטפות בכמה נמכרה דירה בעיר, פרויקטים לבניה תמ"א 38 בעיר ומידע מפורט על פרויקטים לבניה בראשון לציון רחובות באר יעקב והסביבה. אנשי נדל"ן מאזור רחובות ונס ציונה מתארחים לטורי דעה אישית בנושא בניה ושוק הנדלן בישראל ואנו מקווים שתוכלו למצוא מידע חשוב על שוק הדיור בנס ציונה .

במה חופשית: דעות של אנשים בנס ציונה

רוצים לדעת מה חושבים אנשים בנס ציונה או להביע את דעתכם בכל נושא שיכול לעניין את כולנו ? זה בדיוק המקום. במדור כותבים הנס ציוניים אודות זיכרונות ילדות נס ציונה , שמאל ימין ומה שביניהם ואודות אקטואליה ארצית מנקודת מבט אישית.

פרסום חינם לעסקים אינדקס מקצוענים וגם שכנים

אתר נס ציונה מציע לבעלי עסקים מהעיר פרסום חינם באינדקס העסקים של נס ציונה. הפרסום באינדקס חינם ! לכל עסק או נותן שרות, עמוד נפרד + תמונה . אתר נס ציונה נט מזמין את כל נותני השרות ובעלי העסקים מנס ציונה לפרסם כאן חינם את השירות והעסק שלהם

לפרסום חינם לעסקים בנס ציונה ובעלי עסקים בעיר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה